Citroën Service – Service Box (CS/SB) Procedure- Opvolgen Backorders RA/RI December 2018.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
Advertisements

VLEKHO-HONIM Om deze presentatie op je eigen tempo te volgen klik je telkens met de muis voor een volgende stap of een volgende dia. •Starten met je Digitaal.
Sollicitanten - Wat / Waarom? - Algemene werking - Mogelijkheden sollicitanten - Mogelijkheden directies.
Wegwijs op het platform. ALGEMENE INSTRUCTIES EN MENU • Via de rood gemarkeerde teksten kunt u verdere keuzes maken • Kies één van onderstaande onderwerpen.
Vul de gegevens in die u hebt ontvangen. Surf naar de website
Klik in de berichtenbalk op Bewerken inschakelen,
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches. Algemene beschrijving van de functionaliteit Als er wijzigingen moeten aangebracht worden aan fiches.
Les 4 cursus WordPress. Wat gaan we doen (1) 1. Importeren via Word problemen 2. Alle pagina’s en berichten verwijderen, incl prullenbak leegmaken 3.
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Opleidings-CV online DEMO
Weddeschalen & Weddebijslagen
Didactische mogelijkheden met Google Documents FORMULIEREN
Het FANC is ISO 9001:2000 gecertifieerd – l’AFCN est certifiée ISO 9001:2000 Formulieren Martine Liebens Expert Invoer & Vervoer Registratieformulier Aanvraagformulieren.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
Challenge the future Delft University of Technology Augustus 2010 Korte handleiding Metis Plus Augustus 2010.
Belgacom Bizmail ONEway voor Leveranciers
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Werkwijze bestelling Ga naar de foto’s door te klikken op galerij.
Order IT v1.03 (01/03/2005) Order IT V Order IT v1.03 (01/03/2005) Opstarten De client applet wordt opgestart vanuit een html pagina in een browser.
EDealer TRAINING PEUGEOT NEDERLAND - DIRECTORAAT MARKETING – BART VAN SLOBBE.
EhBIB Search Eenvoudig en geavanceerd zoeken Zoekresultaten weergeven.
Urenverantwoording in en met Timetell
Aanpassingen software
Hoe toegang krijgen tot de nieuwe webapplicatie? Ga naar onze website:
Subsidie individueel vervoer:
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Handleiding Online Groeidocument
Aanvraag van eHealth-certificaten Aanvraag procedure voor de eHealth- certificaten om de eHealth box te gebruiken in het kader van de TDI-registratie Brussel,
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
1 SCIFO – DEMO SRM 13 maart Inhoudstafel 1. Inleiding 2. Bestelprocedure 3. Facturen goedkeuren of afkeuren 4. Vervangers in SCIFO 5. Vragen?
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
SRM opleiding SRM door Jan Mertens 1. inleiding 2. aan de slag met SRM 3. een winkelwagen maken pauze 4. het inkoopgebied 5. de ontvangstbevestiging 6.
BTN4U Derde training: nog meer handige tips voor de vernieuwde btn4u toepassing.
Quick Reference Guide Plandix versie 2.0 Loket. Uitleg 1. Dashboard [2] Een lijst van alle notificaties die niet zijn gemarkeerd als afgerond [4] Klik.
Welkom! Jij hebt een actieve rol in deze webversie Gent2020. We vertellen je stap voor stap wat je hier kan doen..
KWS opstarten Bekijk deze presentatie in ‘afspeelmodus’: klik rechts onderaan uw scherm op het projectiescherm:
Recht op leerlingenvervoer:
Printen bij de UM en bestellen van gedrukte readers en blokboeken
Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
IDDINK BOEKENSERVICE.
SNEL VAN START MET DE RAMINGTOOL VAN GWWKOSTEN.NL
Auvesta Affiliate validatie
HET ORGANISEREN VAN OPEN WEDSTRIJDEN binnen vvdh
Recht op leerlingenvervoer:
Menu - Affiliate Registratie
TranSearch Real Time Document & Asset Management Web Client
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches.
Algemene beschrijving van de toepassing
GOUD is geld de rest krediet
Instructie opvragen openstaande interventies voor wespenverdelging
1.
Digitaal wedstrijd formulier
ADR's & SCAN CARDS.
Subsidie individueel vervoer:
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Creatie van een pro forma in SRM door de leverancier : SUS-proces
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Om de PowerPoint te starten:
1.
Productnaam.
We gaan een contract voor een klant aanmaken met een aantal tarieven
Instructie inloggen docent
Instructie inloggen docent
1.
Transcript van de presentatie:

Citroën Service – Service Box (CS/SB) Procedure- Opvolgen Backorders RA/RI December 2018

Herinnering CS/SB Wisselstukken en Services Receptie + Technische Documentatie -Accessoires WS & Naverkoop GARANTIE CONTRACT ADMINISTRATIE WINKELWAGEN DOPR of DPR VERDELERS SCDPR

Definitie van een backorder Een wisselstuk niet beschikbaar bij uw wisselstukken verdeler en niet beschikbaar in het Centraal Magazijn in Frankrijk met de normale levertermijn. Vaststelling: Een moeilijke opvolging voor het verwerken van uw backorders door uw wisselstukken verdeler. Evolutie in Citroën Service / Service Box Het creëren van een functie – Opvolging backorders U kan het volgende doen : - een prioriteit vragen voor uw backorder, - uw backorders visualiseren met bijhorende informatie ( de vooropgestelde levertermijn), - Aanvraag tot het annuleren van uw backorder. Uw DPR kan: u de levertermijn geven van uw backorder, Rekening houden met uw aanvragen betreffende de prioriteit en annulatie van een wisselstuk.

Wat er mogelijk is met de functie

Procedure « Opvolgen backorders » 1st etappe : toegang tot de functie « Opvolging van de backorders » 2de etappe : het visualiseren van uw backorders 3de etappe : het aanvragen van een enkelvoudige deblokkering van de BO aan uw DPR 4de etappe : het aanvragen van een deblokkering met chassisn° of met chassisn° met vervangwagen 5de etappe : het begrijpen van mijn DPR betreffende een deblokkering 6de etappe : een annulatie van een BO bij uw DPR 7de etappe : het begrijpen van een annulatie door mijn DPR 8ste etappe : mijn DPR heeft de BO ontvangen 9de etappe : andere functies…

Procedure « Opvolgen van de backorders » 1ste etappe : toegang tot de functie « Opvolging backorders  » Ik wil mijn backorders raadplegen 5 Klik op « Valideren » 1 Ga in de menu naar « Beheer » dan « winkelwagen » 4 Selecteer uw gewenste verdeler 3 Klik op « Ontbrekende onderdelen volgen » 2 Er verschijnt een oranje lampje als er een update is gedaan op één van uw BO’s door uw DPR De visualisatie is enkel beschikbaar als de Opvolging BO’s geactiveerd is door uw DPR.

Procedure « Opvolgen backorders » 2de etappe : visualiseren van uw backorders Ik wil de betekenis begrijpen van het scherm 2 Elke lijn komt overeen met een BO van uw DPR 1 3 Klik op de knop ‘’ Update ‘’ Zie de volgende slide om het detail van elke kolom te bekijken Indien het aantal 10 BO’s overschrijdt kan u onderaan navigeren in de meerdere pagina De BO’s zijn geordent naargelang de onbeschikbaarheid van het wisselstuk De BO’s die « Verwijdert » en « WS geleverd » bevinden zich onderaan de tabel

Procedure « Opvolgen backorders » 2de etappe : visualiseren van uw BO’s… vervolg datum van de geplaatste bestelling in Frankrijk door uw DPR Uw bestel referentie Het ordernummer geplaatst door uw DPR de referentie van het WS de nog te leveren hoeveelheid bijkomende info van uw DPR VIN van geblokkeerd voertuig met en zonder vervangwagen indien de ref vet staat, is er een vervanging (verschijnt in een info popup Benaming van manco onderdeel spoed of stock bestelling origineel,DFS of geïdentificeerd wisselstuk vooropgestelde levertermijn van de BO (volgende slide) Klachtn° GRLC aanvraag, OK, geweigerd of niet van toepassing voor een vervangwagen (enkel voor aanvragen vervangwagen) indien deze vet staat, plaats de muis omlaag om de volledige info te raadplegen Pour configurer les colonnes que vous souhaitez voir afficher, cliquez sur voor het configureren van de kolommen die wenst te zien, klik op Configureren

Procedure « Opvolgen backorders » 2de etappe : visualiseren van uw backorders… vervolg Detail visualisatie voorziene levertermijn Ik wens de datum te weten wanneer mijn BO wordt geleverd 2 Indien deze vet staat, is er een pop up die bijkomende info geeft 1 Datum in formaat DD/MM/JJJJ. Indien de BO is geannuleerd dan zal dit in de kolom levertermijn worden weergegeven als Verwijdert. Als het WS geleverd is bij uw DPR zal dit vermeld staan als WS geleverd Is de levertermijn minder dan de oorspronkelijk datum zal in rood staan. Indien er geen levertermijn gedocumenteerd wordt zal deze vermeld staan >> Specificeren >>.

Procedure « Opvolgen backorders » 3de etappe : een aanvraag doen bij uw DPR voor een enkelvoudige deblokkering 1 Klik « enkelvoudige » voorrangsbehandeling aan Ik wens een aanvraag te plaatsen voor een enkelvoudige deblokkering bij mijn DPR 2 Op dezelfde pagina kan je meerdere aanvragen doen door deze aan te klikken … 3 Klik op de knop « Verzend de verzoeken naar de DPR » Een voorrangsbehandeling kan enkel aangevraagd worden als het WS in spoed bestelling is geplaatst Une fois votre demande envoyée, tant que votre DPR n’a pas répondu à une demande de priorisation, la ligne n’est plus modifiable (les boutons de priorisation et d’annulation ne sont plus activables). Door te klikken op « Verzend de verzoeken naar de DPR » zal er een mail verstuurd worden naar uw DPR met de samenvatting van uw aangevraagde Voorrangsbehandelingen en annulatie aanvragen.

Procedure « Opvolgen backorders » 4de etappe : aanvraag bij uw DPR voor een geblokkeerd voertuig met of zonder vervangwagen 3 Op dezelfde pagina kan je meerdere aanvragen doen door deze aan te klikken … 1 Klik op « Stilgevallen auto » of « stilgevallen auto met huurauto» Ik wens een voorrangsbehandeling aan te vragen voor een geblokkeerd voertuig 2 Vul het chassisn° in van het geblokkeerd voertuig 4 Klik op de knop « Verzend de verzoeken naar de DPR » Een voorrangsbehandeling kan enkel aangevraagd worden als het WS in spoed bestelling is geplaatst Zodra uw aanvraag is verzonden en uw DPR nog niet heeft geantwoord, kan je de aanvraag niet wijzigen (de knoppen Voorrangsbehandelin en Annulering zijn niet meer actief) Door te klikken op « Verzend de verzoeken naar de DPR » zal er een mail verstuurd worden naar uw DPR met de samenvatting van uw aangevraagde Voorrangsbehandelingen en annulatie aanvragen.

Procedure « Opvolgen backorders » 5de etappe : de behandelde aanvragen door mijn DPR begrijpen Mijn DPR heeft een enkelvoudige voorrangsbehandeling behandeld 2 Het vakje Enkelvoudig is aangevinkt ik wens de behandelde aanvragen te zien van mijn DPR 3 Er is een klachtnummer van GRLC zichtbaar 1 Klik op de knop Update 4 Er is een mogelijkheid dat er bijkomende informatie zichtbaar is bij de oorspronkelijk levertermijn Als de enkelvoudige aanvraag behandeld is door uw DPR dan: Is vakje het vakje van de enkelvoudige voorrangsbehandeling aangevinkt. En zijn de andere vakjes + de knop Annulering terug actief.

Procedure « Opvolgen backorders » 5de etappe : de behandelde aanvragen begrijpen … vervolg Mijn DPR heeft een voorrangsbehandeling stilgevallen auto behandeld 3 Er is een klachtnummer van GRLC zichtbaar ik wens de behandelde aanvragen te zien van mijn DPR 2 Het vakje stilgevallen auto is aangevinkt 1 klik op de knop Update 4 Er is een mogelijkheid dat er bijkomende informatie zichtbaar is bij de oorspronkelijk levertermijn Als de aanvraag stilgevallen auto behandeld is door uw DPR dan: Is vakje het vakje van voorrangsbehandeling stilgevallen auto aangevinkt. En zijn de andere vakjes stilgevallen auto + de knop Annulering terug actief.

Procedure « Opvolgen backorders » 5de etappe : de behandelde aanvragen begrijpen … vervolg Mijn DPR heeft een aanvraag stilgevallen auto met huurauto behandeld 4 3 Er is een klachtnummer van GRLC zichtbaar De aanvraag voor de huurauto is vermeld ik wens de behandelde aanvragen te zien van mijn DPR 2 Het vakje stilgevallen auto is aangevinkt 1 klik op de knop Update 5 Er is een mogelijkheid dat er bijkomende informatie zichtbaar is bij de oorspronkelijk levertermijn Als de voorrangsbehandeling stilgevallen auto met huurauto is aanvaard door uw DPR dan: Zijn alle knoppen behandeling aangevinkt De knop Annulering is terug actief

Procedure « Opvolgen backorders » 6de etappe : Vraag tot annulering van een BO bij uw DPR 1 Vink « Annulering » aan Ik wens een backorder te annuleren bij mijn DPR 2 Op dezelfde pagina kan je meerdere aanvragen of annulaties aanvinken … 3 Klik op de knop « Verzend de verzoeken naar de DPR » Een annulering is enkel mogelijk bij Standaard WS en waarvan de leverdatum minder is dan de werkelijke datum Zodra de aanvraag verstuurd is en uw DPR deze nog niet heeft behandeld kunnen er geen wijzigingen meer aangebracht worden ( de knoppen zijn niet meer actief). Door te klikken op « Verzend de verzoeken naar de DPR » zal er een mail verstuurd worden naar uw DPR met de samenvatting van uw aangevraagde Voorrangsbehandelingen en annulatie aanvragen.

Procedure « Opvolgen backorders » 7de etappe : de Feed-Back van mijn DPR begrijpen Mijn DPR heeft een aanvraag annulering behandeld 3 « Verwijdert » staat vermeld bij de levertermijn 2 Het vakje annulering is aangevinkt Ik wens een behandeling van mijn DPR te visualiseren 1 Klik op de knop Update 4 Er is een mogelijkheid dat er bijkomende informatie is vermeld Als de annulering behandeld is door uw DPR: Dan zijn de knoppen Behandeling en Annulering aangevinkt. De bijhorende lijn van de verwijderde BO, verdwijnt na 14 dagen uit de lijst. Als de annulering van de BO geweigerd is door uw DPR: Kan de knop voor een behandeling terug aangevinkt worden De knop Annulering is aangevinkt La date de livraison prévisionnelle est laissée inchangée De vooropgestelde levertermijn blijft ongewijzigd Het vakje opmerking zal waarschijnlijk ingevuld zijn Een BO « verwijdert » zal zich onderaan de lijst bevinden.

Procedure « Opvolgen backorders » 8ste etappe : de Feed-Back van mijn DPR begrijpen Mijn DPR heeft de BO ontvangen 2 « WS geleverd » staat vermeld bij de levertermijn Ik wens een behandeling van mijn DPR te visualiseren 1 Klik op de knop Update 3 Er is een mogelijkheid dat er bijkomende informatie is vermeld De knoppen voorrangsbehandeling en annulering zijn aangevinkt. De bijhorende lijn van de verwijderde BO, verdwijnt na 14 dagen uit de lijst. Een BO « geleverd » zal zich onderaan de lijst bevinden. ( voor de BO’s «  Verwijdert »)

Procedure « Opvolgen backorders » 9de etappe : andere functies … Ik wens mijn backorders te exporteren of af te drukken 2 Klik hier om het document te exporteren! 1 Klik hier om af te drukken!