De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

HET ORGANISEREN VAN OPEN WEDSTRIJDEN binnen vvdh

Verwante presentaties


Presentatie over: "HET ORGANISEREN VAN OPEN WEDSTRIJDEN binnen vvdh"— Transcript van de presentatie:

1 HET ORGANISEREN VAN OPEN WEDSTRIJDEN binnen vvdh
VVDH Commissie africhting

2 DE WEDSTRIJD SECRETARIS ZORGT VOOR:
VVDH Commissie africhting

3 Het tijdig doorgeven van de wedstrijddata
tijdens de maand augustus ontvangt elke kringgroep secretaris een mail waarin de uiterste datum voor het doorgeven van wedstrijden vermeld zal worden na deze datum is het niet meer mogelijk om nog wedstrijden toe te voegen na het opmaken van de wedstrijdkalender wordt deze ter controle naar de kringgroep secretarissen verstuurd, kijk deze na en geef eventuele opmerkingen door na het afsluiten van de sportkalender, kunnen geen wijzingen of toevoegingen meer toegestaan worden, dit ligt buiten de macht van Ca. VVDH Commissie africhting

4 Het tijdig doorgeven van de keurmeester(S)
houd rekening met de deadlines voor het doorgeven van keurmeester(s) de KMSH aanvragen dienen 2 maanden voor de wedstrijd aangevraagd te worden voor VVDH worden telkens in het begin van de maand de KMSH goedkeuringen aangevraagd Let op: bij het niet tijdig doorgeven van een naam van een keurmeester kan de wedstrijd niet doorgaan VVDH Commissie africhting

5 HET FORMULIER “Uitslag vvdh wedstrijd”
vul het formulier volledig en correct in print dit document af op 1 pagina: afdrukken -> blad passend maken voor 1 pagina laat het door de keurmeester(s) ondertekenen en stuur het naar het secretariaat van de CA (per post of gescand per mail) stuur dit document ook in Excel formaat door naar het secretariaat van de CA indien geen computer/printer op de wedstrijd aanwezig, vul de punten handmatig in en laat ondertekenen door de keurmeester VVDH Commissie africhting

6 GEGEVENS VOOR DE MYKKUSH CATALOGI
voor honden waarvan nog geen hondenfiche in Mykkush aangemaakt is de volledige, duidelijke en correct ingevulde inschrijfformulieren in Word formaat (geen PDF of JPG) doorgestuurde bestanden hebben de naam van de geleider (eigenaar) en de hond een deelnemerslijst met de volgorde zoals gewenst voor de wedstrijd dit alles doorsturen naar het secretariaat van de CA en dit ten laatste de zondag voor de wedstrijd 17u00 VVDH Commissie africhting

7 Het versturen van de documenten na de wedstrijd
stuur enkel het ingevulde en ondertekende document “Uitslag VVDH wedstrijd”, de ingevulde en ondertekende Mykkush catalogi en de ingevulde en ondertekende doorschrijfformulieren door (een zelfgemaakte catalogus is niet meer nodig) het document “Uitslag VVDH wedstrijd” ten laatste 3 dagen na de wedstrijd per mail doorschrijfformulieren en Mykkush catalogi moeten ten laatste 8 dagen na de wedstrijd op het secretariaat van de CA toegekomen zijn VVDH Commissie africhting

8 VUL HET TAKS FORMULIER T/411 IN
via de login die de kringgroep secretaris ontvangen heeft moet de datum en het aantal deelnemers ingevuld worden de factuur ontvangt men later van de Algemeen secretaris Roger Mergaerts VVDH Commissie africhting

9 Bij annulatie van de wedstrijd
bij annulatie ten laatste 8 dagen voor de wedstrijd dienen geen openingstaksen betaald te worden verwittig hiervoor het secretariaat van de CA met reden van annulering zodat dit in Mykkush verwerkt kan worden vul via de beveiligde zone het taks formulier T/411 in met “A” VVDH Commissie africhting

10 verderE VRAGEN SECRETARIAAT CA INGE CLAES WINKELOM 79 2440 GEEL
GSM 0496/ (na 17u00) of COMMISSARIS AFRICHTING RINUS BASTIAANSEN DALENBERGSTRAAT 37 3583 PAAL TEL. 011/


Download ppt "HET ORGANISEREN VAN OPEN WEDSTRIJDEN binnen vvdh"

Verwante presentaties


Ads door Google