Werkgroep Communicatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Advertisements

COVS en de website Presentatie voor VCN en districten 30 maart 2013.
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Nieuw relatiemanagement / scrm
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
Ouderavond 2012 Ouderavond 2012 Welkom Welkom. Doel van de avond Doel van de avond Nader kennis maken met elkaar. Nader kennis maken met elkaar. Reilen.
Informatiebijeenkomst Unitas Eindhoven Cup 2012 (Boys and Girls)
Welkom Speeltuinvereniging Weerestein Algemene Presentatie 2006.
Jannet Wielinga, Rob Jan Peters, Anton Hoogenkamp, Martijn Schuster
Zwembadcomplex De Bosselaar naar een hoger niveau
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Welkom Event Center Batu Tjapeu. Agenda 22 augustus 2015 Voorstellen bestuur 2015 Huidige situatie Doel Hoe nu verder? Organisatie Inschrijven Vragen.
Informatiebijeenkomst pupillen Welkom Trainers Training Wedstrijden Categorie indeling Jeugdcommissie Gedragsregels Communicatie Vragen Opgeven.
MTB ver. Havelte eo Doelstellingen MTB ver. Havelte eo. Hoofddoelstelling: Het mountainbiken voor iedereen in Zuidwest Drenthe aantrekkelijk.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Nieuwsbrief Augustus 2015 Personele zaken Juf Amy is gestart in groep 8. Zij en de kinderen hebben er al twee leuke dagen opzitten. We wensen haar veel.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Activiteiten Dorpsraad 2015/ januari 2016.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Informatieavond Blauwe zone Winkelcentrum Parijsch.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Stichting vrienden van ‘t Keetje Voorzitter, Paul Wagenaar Secretaris, Inge Deen Penningmeester, Kim Ooteman
Resultaten enquête Agenda Inleiding door de voorzitter (1/6 enquêtes retour) Bespreken van de enquête Volgorde van belang bepalen door u?
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Adri Hartkoorn Beleid en voorbereiding juli 2013 Herinrichting speelplek Grote buitendijk Velserbroek 10 juli 2013 Resultaten interviews.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Welkom! - 3. vestigingsdirecteur rector conrector J. Marsmans P. RoemerS. Simons.
Avond Nieuwe Leden 2010 maandag 15 maart Welkom en Kennismaking 2.Tennisclub Kattenlaan 3.Spelregels op onze club 4.Website en communicatie 5.Actief.
Operationeel plan DIMAGINI
Winkelstraat de Heurne
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
INFORMATIE AVOND STICHTING SCE Sport, Cultuur en Educatie
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Slag om Arnhem levend houden.
Social Media.
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Informatieavond zwembaden Borger-Odoorn
Onderzoek in Apps.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Beleids plan Beleidsplan wat in het Grommertje staat is richting gevend. Bestuur wil graag uw mening weten. De uitgangspunten / keuzes van.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Lichen Planus Vereniging Nederland,
STARTBIJEENKOMST STICHTING SCE Sport, Cultuur en Educatie
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Reizen voor mensen met een beperking
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Informatieavond voor vrijwilligers OLS 2019 Sevenum
Stand van zaken Per 21 maart 2019
INFORMATIEAVOND STICHTING SCE Sport, Cultuur en Educatie
Hans Broodman Nassau Fundraising De Toekomst van Fondsenwerving
Uitnodiging bewonersoverleg
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Werkgroep Communicatie Stichting SCE Steenderen Startbijeenkomst maandag 26 maart

Leden werkgroep Frans Smit (voorzitter) Sylvia Breukink (sporthal) Marjan Lijftogt (zwembad) Erna Jolink (contactpersoon) Simone Cremers (algemeen lid)

Mediakanalen zwembad Website (2017) 54.628 pageviews 11.345 gebruikers Facebook Instagram Nieuwsbrief Twitter Website Website (2017) 54.628 pageviews 11.345 gebruikers Facebook (921 volgers) Twitter (275 volgers) Instagram (223 volgers) Nieuwsbrief (265 abo’s)

Actiepunten bij een evenement Website en social media Verspreiding flyers Persbericht diverse media Bericht naar 3 basisscholen Mailing nieuwsbriefabonnees Plaatsing AchterhoekAgenda Inzet lichtkrant zwembad Advertenties Verslag evenement achteraf

Enquête bezoekers 2017

Enquête: hoe zwembad ontdekt?

Enquête: verbeterpunten Netheid: toiletten vaker controleren bij drukte (papier op, nog schoon) Zwembad: minder grote banden als het druk is; vloer in het ondiepe mag gladder; zitmogelijkheden bij het ondiepe deel, apart rookgedeelte Tijden: al voor 17 uur het zwembad uit, kiosk langer open; tot 18.00 uur open, maandag open als het warm is; bij warm weer flexibeler openingstijden hanteren; Terrein: meer schaduw; meer stoelen, grotere speeltuin, spiegel in dameskleedkamer Niet uitvoerbaar: duikplank, 25 meter bad erbij, water nog warmer, ruimer peuterbad, extra kleuterbad, hele zomer open, van 07.00 – 22.00 uur, entree goedkoper, grote glijbaan…

Enquête: positieve punten Personeel: 2 personen aan het bad, goed en alert toezicht, vriendelijk personeel en vrijwilligers  Terrein: mooie lig- en speelweide, leuk verzorgd (struiken met gezichten), gezellig, prima Netheid: alles netjes, schoon, overzichtelijk, netjes verzorgd, goed onderhouden in vergelijking met andere zwembaden Zwemwater: heerlijk qua temperatuur Algemeen: heel leuk zwembad, keuze zon/ schaduw goed, goede faciliteiten voor kleine kinderen, leuke activiteiten, voelen ons welkom, hulde aan alle vrijwilligers ….. en de mooiste opmerking was:

Echt top, een dikke…

Dank voor al jullie geweldige werk! Wij communiceren het met veel plezier!