School made by Fardau, Mare, Sudarnangai , Jiske

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Maatschappelijke Stage op de Atlant
Advertisements

Het nieuwe gebouw gezien vanaf de Osdorperban. Onze school komt op de begane grond en eerste verdieping van dit gebouw. Boven de school komen er woningen.
Visie bepalen Techniek op de ……….school. Doelstelling Komen tot een duidelijke visie op techniek, rekening houdend met de toekomst, zodat er gebruik gemaakt.
10 oktober 2007 Ecohuis Leuven
Zonnepanelen goed plan? Informatieavond ‘Energie’ Den Dolder 26 september 2011 Michiel Beek.
Een veilige school Niet voor 8.30 uur en uur op school. Dan is er geen toezicht.
GasTerra Prijsvraag 2013 Case: UMCG-ziekenhuis
Derde ronde practicum ‘Binnen de methode’
De uitputting nabij?.
Problemen en wat we eraan moeten doen
Made by: Jana Esther & Annemiek VF2/3 A
De slimme school Eelco Jurjens Edwin Haak Annet Kops.
B S H O L T U I Z E N Via deze fotopresentatie willen wij u een impressie geven van ons schoolgebouw. Eerst nemen we een kijkje buiten, daarna geven we.
© Copyright 2004 by ir. J. Ariens Duurzaam Bouwen week 11 Welkom bij Bouwkunde Onderdeel Duurzaam Bouwen.
Onze school staat in de Merenwijk vlak bij de Zijl. We hebben ook vlakbij onze school een gymzaal, daar turnen ook clubs. En de straat heet regenboogpad.
CO2-vriendelijkhuis Floor, Linda en Ruby. Huishoudelijk -HR- ketel -Spaarlampen en lampen met bewegings sensoren -Digitale thermostaat -Water besparende.
De zee ik wil mijn ziel wat laten varen, niet mijn lijf en mijn verstand. made by bep
Ylva Poelman.
4.2 Wat kost het milieu? Het maken van goederen en het gebruiken van goederen heeft soms negatieve gevolgen voor het milieu. Milieuschade ontstaat door.
Wedstrijd: Ontwerp de stad van de toekomst
Natuur en Techniek in de Basisschool
Zwerfafval projecten In het primair onderwijs 25 juni 2015.
Wat zie je hier? Welke kleuren zie je? Is dit realistisch? Herken je dingen ? Wat voor gevoelens roept dit bij je op? Wat vind je van dit (schilderij)?
Relatie geschenk.
Grote Wetenschapsdag Plaatjes 8 oktober 2014.
Plastic Soep Deze Powerpoint bevat schokkende beelden.
1. Aardrijkskunde les 2 Afval.
1 Thema 3 Mens en milieu B1 en B2.
André Kuipers op Mars De ontwikkeling van een ruimtehuis.
Windenergie Hoe denken 700 mensen in Haarlemmermeer over deze vorm van duurzame energie? Ons onderzoek Manon Gabel, Loes Vonk, Meike Meirmans & Eline Visser.
Presentatie. Wie zijn wij? Sun & Wind energy solutions B.V. Geschiedenis Vestigingen CO 2 -neutraal Project: Benut je ZON.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Milieu & Ruimte Artcadia By: Britney, Lynn, Aida, Pien & Ilonka Het licht gaat branden (‘s avonds) omdat ook overdag de windmolentjes draaien. De windmolen.
Sience project milieuvriendelijk gebouw Door: Ilse Bosch, Fé Bracco Gartner en Jennifer Murphy.
Informatieavond 7 juni verhuizing/verbouwing. Welkom Doel van de informatieavond Nieuw gebouw Organisatie verhuizing Schooltijden Terug in de nieuwe school.
Een totaalbelevenis. Problemen in 2080 : overbevolking, véél hoge gebouwen, geen groene ruimten, te weinig energie, ongelukkige mensen … Onze oplossingen.
ARTCADIA DOOR MART ALBLAS EN HUGO KOSTER A2C. HET ONDERWERP Wij hebben gekozen voor het onderwerp mobiliteit, omdat we het autoprobleem zeer belangrijk.
Programmeren met kinderen
2Move The Easy Way Door: Deanne, Lisette, Laura, Stijn, Jeroen en Jan.
HOOFDSTUK 6 Goed voor het milieu?
Beco Original Een duurzame basisschool
Fleur, Hugo, Kamil en Minke
Maatschappelijke stage
Welkom bij de start van Basisschool Uniek
Inhoud Project Artcadia -- Inleiding
Technasium Artcadia Gebouwen
1.3 Stofeigenschappen Kenmerk van een stof.
Gebouwen PP Artcadia. Door Kim, Lisette , Bob, Levi, Tristan en Pepijn.
Groene energie platformen
Made by : Levi, Ruben, Bram, Morris
Zwerfafval GEMAAKT DOOR: ILSE MAARSCHALKERWEERD, ILEKTRA KANTARZOGLOU, LISELOTE BOS, RICHARD de pender, JOYCE FRIIS.
The ground live Ellen, Sascha, Luna.
Gemaakt door: Rhodé, Emma-Louïse, Lars en Jurian
De waterwisselkoepel Door Maartje, Floortje, Joik en Sophie.
Artcadia milieu en ruimte
Door Yassine, Jonas, Ertugrul en Lukas
Artcadia gebouw Quinten Kobe Stinus.
Anna, Ralf, Diederik, Noa A2 tech
Made by: Eliana, Olivia, Semke, Robbe, Dean, Tijmen
Door Timo, Twan en Rutger
Artcadia: Shelterreling
ARTCADIA milleu & ruimte Door Tycho, Sem, Dewran en Jamie
Thema 9 Milieu.
Waarom verpakken? Kwaliteitsbehoud houdbaarheid.
Semantisatieverhaal: Jullie weten dat mijn buurvrouw heel veel kikkers heeft. Die wonen in de vijver in haar voortuin. Bij de buurvrouw voor de deur is.
IS ER VOOR ELK PROBLEEM EEN OPLOSSING?
Waarom verpakken? Kwaliteitsbehoud  houdbaarheid.
RIJDEN WE OVER 100 JAAR OOK NOG IN
Kindcentrum Holthuizen “Samen werken aan Samenwerken”
De Vreedzame School Bovenbouw.
Transcript van de presentatie:

School made by Fardau, Mare, Sudarnangai , Jiske Ikc artcadia School made by Fardau, Mare, Sudarnangai , Jiske

inhoud Inleiding Gebouwen Oplossingen milieuproblemen De materialen De afmetingen Vragen

inleiding

Gebouwen We kozen een (basis)School Waarom kozen we een(basis)school? De kinderen inspiren

Oplossing milieuproblemen Wat willen we doen en oplossen: Plastic soep Planten zuiveren lucht Sensoren Zonneenergie gebruiken

De materialen Welke materialen gebruiken we?? Plastic (soep) Glas ook zonnepaneel Planten (Regenwater) Energie opwekkende drukplaten

Het ontwerp & afmetingen Wat ?? De afmeting De school 16 x 52 m. Het fietsenhok 8 x 24 m. + 8 x 16 Het kleuterplein (1/2) 16 x 44 m. De middenbouw (3/4/5) 16 x 48 De bovenbouw (6/7/8) De gymzaal 40 x 60 m.

Vragen??