ITU World Triathlon Grand Final

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

Identiteitsverankering
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Bavaria Serveerdesk Zo. kan het ook!
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Aanpassing Selectie beleid. Waarom aanpassingen in het huidige selectie beleid?
Codename Future de Nieuwe Uitgever Business Model “Wiskunde doet mee” 16 november 2006.
EFFIE – ROBIJN CASE 2012.
Digibordles Kleding rangtelwoorden en patroonherkenning
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
Marketing Werkgroep 6.
Scouting Pottenberg Lord Baden Powell groep. Geschiedenis Oprichting door ervaren leiding in een huiskamer van een buurtbewoner in 1971 Oorspronkelijk.
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Uw merkcommunicatie in de juiste context Hoe zet u het vernieuwde Livios.be optimaal in binnen uw content- en conversatiestrategie? Erwin Vanherle Algemeen.
Media en de massa.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Middelen voor je buurtproject 21 maart Sessie 1.
Digitaal model schoolreglement voorstelling 12 juni 2015.
UVW LinkedIn Presentatie
12c. Beleidsplan Seizoen Missie 1.Festilent creëert een prettige omgeving waarin de leden zich thuis voelen en op een prettige manier hun sport.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
JEUGDCLUB SCHAKEN TURNHOUT
© Mulier Instituut, Utrecht Belemmeringen om te sporten & bewegen Platform Sportdeelname, 12 november Remko van den Dool November 2015.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Sport klimmen. xGMzY xGMzY Ontstaan.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Digibordles herfst rangtelwoorden leesrichting
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
“GOEDE VOORNEMENS” NIET KUNNEN DOORZETTEN, HOE KOMT DIT NOU? BRIAN KOSTER TIMO VAN SAMBEECK.
Klik op het vierde plaatje.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Ns. opdracht 3 Echografie. Wat is echografie ? 3D 2D Echografie is een onderzoek waarmee afbeeldingen gemaakt kunnen worden van vrijwel alle organen in.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Wij. Roverscoutswet Ik beloof* mijn best te doen een goede Roverscout te zijn, iedereen te helpen waar ik kan en me te houden aan de Scoutingwet. Ik wil.
Sociaal Ondernemen in Amsterdam Arjan Vliegenthart Wethouder Werk, Participatie en Inkomen 22 mei 2015.
Conflicthantering Drie dagdelen van 120 minuten. Doelstellingen: -Kennis over conflicthantering (een theoretisch kader) -Inzicht in eigen conflictstijlen.
A FSCHEID ZESDE KLAS 2016! Wat nemen jullie uit de Dreefse winkelkar mee naar het secundair? Ter Dreef En als elk kind in dit labyrint op zoek mag naar.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
De marketing van kennis
Branded Content Vereniging van Communicatieadviesbureaus.
Onderzoek leereffecten educatief programma Joods
Maatschappelijk Plein
Winkelstraat de Heurne
Toon kuijpers MH2a.
Communicatie(beleids)plan Prot. Gemeente Badhoevedorp-Lijnden
ITU World Triathlon Grand Final
Rolf Winter 28 maart
Vakdidaktiek Aardrijkskunde Lucien Hoogenbosch
Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Welkom VWO 5..
middelste – eerste - laatste
voor Rotterdamse kinderen
8 TIPS & TRICKS VERBETEREN IMPLEMENTATIE TZB
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Dit is onze bedrijfsnaam
Begroting FRTC Almere 2018 Voorstellen ontvangen van: - Ledenadministratie - MTB Jeugd en Volwassenen - Toercommissie - Fiets & Geniet - Handbike - PR-
Grafische Vormgever Joost van Ophuizen 3Ma1.
Topsport en breedtesport
gemaakt door: Marly Noah
& evenementen in de stad
Sportplatform De ontwikkeling van HARDERWIJK ACTIEF
Alpe d’ Huzes 2018 Foppe van Berkel.
Website maken Jente van der Mei.
Transcript van de presentatie:

ITU World Triathlon Grand Final Rotterdam

Feitjes over de triathlon

Prospects Sponsoring

Insights Consument: Sponsor: De sport: Markt: Waarde aan beleving Sport individualiseert Sporten buiten verenigingen om Hardlopen en fitness populair  Sponsor: Bever gaat verbreden Zwemkleding en fietskleding nieuw Slogan: “Iedereen is een buitenmens” Doelgroep: Avontuurlijke reiziger en de outdoor sporters Nieuwe eigenaar  Consument: Waarde aan beleving Zoekt naar een merk dat bij hen past De sport: Sterke groei Uitdaging voor iedereen Verschillende niveaus

Doel & Corporate Story Doel Slogan “Iedereen is een buitenmens” Op een nieuwe manier de stijl overbrengen op de doelgroep Associaties veranderen/uitbreiden Slogan “Iedereen is een buitenmens” Associaties Modder Kamperen Berg beklimmen

De buitenmens Buyer Persona Onder buitenmens wordt de dagelijkse stadsmens bedoelt. Deze buitenmens is ook uitgerust met items die bij de Bever stores worden aangeboden. Veelal denken mensen bij het horen van de naam ‘Buitenmens’ aan iemand die het reisavontuur aangaat. Aan personen die in verband worden gebracht met een voorliefde voor reizen en ontdekken. Maar een Buitenmens is veel meer dan dat alleen. Iedereen is een buitenmens. Van een moeder die haar zoon op de fiets naar school brengt tot de gepensioneerde buurman die dagelijks in het stadsbos wandelt. Al deze personen hebben raakvlakken met de buitenmens die als doelgroep centraal staat gedurende deze campagne. Een buitenmens zijn ook stadsmensen die buiten sporten! Bever goes Urban Hardlopen Fietsen zwemmen

Story Bever & Triathlon Nieuwe doelgroep aanboren Triathlon sport Bereiken Outdoor doelgroep Middel Doel Nieuw merkimago creëren Verkoop stimuleren Bever faciliteert in de drie fundamentele disciplines van de sport Sportieve prestaties leveren in de mooiste stad van Nederland

Sponsorconcept Beverbucketlist https://issuu.com/midas0/docs/binder1.compressed

HHH model Als eerste is er onderscheid gemaakt in Hero, Hub en Hygiene wat hierboven te zien is. Daarnaast is er om de campagne meer vorm te geven gekeken naar verschillende content thema’s. We hebben zes thema’s gebruikt die wij dachten dat bij bever en de triathlon past. Deze thema’s zijn: Triathlon Urban outdoor Imago Bever Sponsors Informatie plus inschrijving triathlon Bucketlist Platform We hebben dit onderscheid gemaakt zodat de campagne alle belangrijke thema’s bevat.

Touchpoints campagne Bever Triathlon De campagne start 2 maanden voor de start van de triathlon om relevant te blijven. Eerste touchpoint Persconferentie met Bever als hoofdsponsor ITU Triathlon. Ter gelijker tijd wordt de Bever Bucketlist geintroduceerd. Tweede touchpoint motivatiefilmpje met de boodschap Bever ook voor al jou stadse avonturen. Derde touchpoint eerste challenge die je kan uitvoeren. Dit heeft te maken met Hardlopen voor deze challenge kan je verschillende dingen doen waar punten aan zijn verbonden. Dit is terug te vinden in het boekje van Dia 8 Bij elke challenge wordt de link gelegd met inschrijving van triathlon en de bucketlist platform. (Hier kan je de gemaakte challenges afstrepen met bewijs!) Vierde touchpoint tweede challenge die uitgevoerd kan worden. Zwemmen wederom verschillende dingen die je kan terug te vinden in het boekje van Dia 8 Vijfde touchpoint derde challenge uitdagingen wederom terug te vinden wat je voor deze challenge kan doen. (Dia 8) Zesde touchpoint vierde en laatste challenge Bever uitdaging. Wederom verschillende dingen die je kan doen hiervoor (Dia 8) Bij deze touchpoint zal ook nog een herinnering filmpje gemaakt worden met de boodschap: Heb jij al je spullen al. (Link met Bever website) Om de twee weken worden de challenges uitgevoerd. Omtrent deze challenges zal er content over de challenges gepost worden.

Financiën Opbrengsten: Meer conversie op nieuwe assortimenten Kosten: Flyers/Posters: 500 euro Content beheren: kosten onbekend Aftermovie(Tv/Radio): 1500 euro Bucketlist activiteiten: in beheer Deelname Expo Triathlon: 1000 euro Totale kosten(schatting): €4500,- Opbrengsten: Meer conversie op nieuwe assortimenten Merkimago verbeteren Grotere doelgroep aanboren Financiën is zeer summier. Kosten zijn een schatting meer focussen op de opbrengsten

Q&A