De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’

Verwante presentaties


Presentatie over: "Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’"— Transcript van de presentatie:

1 Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
Campagne: ‘Samen staan we sterk achter Oranje’

2 Wat we gaan doen... Wij staan 20 jaar achter Oranje
Als hoofdsponsor van het Nederlands voetbal Oranje heeft door de jaren heen veel beleefd Zo hebben we samen vele tegenslagen gekend maar Bouwen wij altijd en elke dag samen met Nederland aan onze Oranje droom. Centraal verbinden wij elke dag miljoenen Nederlanders met ons Oranje en ons voetbal Daarom staan wij samen sterk achter Oranje.

3 Inleiding Samen staan we sterk achter Oranje
Actieve en passieve voetballiefhebbers Storytelling: 9-delige serie aan verhalen Wij zoeken jouw clubheld

4 Doelstellingen Verbinden, ‘Nederlandse spirit’, Plezier NPS (+15%)
Berichtbereik/likes (+15%) RADIAN6 Verhogen top of mind positie TOM KEYWORD-Planner Google Analytics  50% groei in gesponsorde amateurclubs door ING Gesponsorde clubs ING Berichtbereik/reacties

5 Doelgroepen Actief vs. Passief

6 Campagne Wij herkennen de customer journey
Gebruiken touchpoints voor ons verhaal En leveren momenten van de waarheid 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’ Nomineer je centrale club held welke veel (heeft) betekend voor jouw club.

7 Campagne 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
1.       Kevin Strootman 2.       ING is Oranje(1/2) opbouw & sterke basis 3.       ING is Oranje (2/2) topsport & prestaties 4.       Vincent Janssen 5.       ‘Wie is er belangrijk voor jou club en daarmee ons Oranje?’ 6.       ‘Wie is er belangrijk voor jou club en daarmee ons Oranje?’ 7.       Vivianne Miedema (WEURO) 8.       Afscheid van een generatie 9.       Onze nieuwe generatie

8 Campagne 9-delige serie ‘Samen staan we sterk achter Oranje’
1.       Kevin Strootman

9 Campagne Nomineer je centrale club held welke veel (heeft) betekend voor jouw club. Gepersonaliseerde campagne - Win wat nodig is voor je club. Foto genomineerde  verwerkt in frame. Waarom? (het verhaal)

10 Pieter wij nomineren jou als onze centrale clubheld!
Samen staan we sterk! Pieter en FC Lienden blijven altijd vrienden. De verdediger van FC Lienden heeft zich jaren lang voor de club ingezet. Dat verdient waardering en respect! Pieter wij nomineren jou als onze centrale clubheld!

11 Plan van aanpak Begroting 9 campagne momenten in 13 maanden.
Één doorlopende nomineer je clubheld campagne. Begroting Voorbereidingen 9-delige verhalenreeks Onlinepromotie Website Promotie samenstaanwesterk.nl Onvoorziene kosten

12 Vervolgstappen en aanbevelingen
Uitbreiden huidige campagne Consistentie Plaatsing vs. Niet-plaatsing


Download ppt "Case Triple Double Factor: ING ‘Samen staan we sterk achter Oranje’"

Verwante presentaties


Ads door Google