Welkom bij consultatie- bijeenkomst

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Programma Sociaal Domein Project AWBZ-Wmo April 2014.
Advertisements

BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
Scoren met eHerkenning. - Waarom wij aansluiten op eHerkenning? - Zoetermeerse aanpak aansluiting eHerkenning? - Hoe geïmplementeerd? - Stand van vandaag.
Een gratis website voor uw appartement - waarom?
John Vaupell Justin van der Steen
Bestuurlijke bijeenkomst Werken naar vermogen 10 oktober 2011 VNG Den Haag.
Toepassing 30% regeling TU/e Bert Voets 12 juni 2007.
Uw gemeente & mensen met een beperking
Uiteraard is de gsm niet verboden, Trilstand wordt gewaardeerd!
Bijpraten over de Wmo
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
Dommelvallei+gemeenten
Inkopen & Aanbesteden bij Zaanstad
Kick off bijeenkomst Inkoop Wmo augustus 2015.
Inkoop jeugd Lekstroom 2016
Bijeenkomst Overlegtafel Leidse regio 1 oktober 2015.
Rechtmatigheid en verantwoording na de Hervorming Langdurige Zorg (HLZ) Pieter Hooftman Ministerie van VWS Welkom bij deze workshop “Rechtmatigheid en.
Bijeenkomst Overlegtafel Leidse regio 15 oktober 2015.
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
Scherm van Ede Valleiconferentie Netwerk Geriatrie 3 december 2015
PGB jaarovergang Renate van Huizen.
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Bijeenkomst September 2015
Onderzoeksteam Berber Laarman Manja Bomhoff Johan Legemaate Roland Friele Arno Akkermans Adviseurs Inge Mulders Katrijn Broekman.
BGT Cartoons GeoBuzz congres 25 & 26 november 2014 Live tekensessie door Willem van Albeslo.
1 Regio Gooi en Vechtstreek Hulp bij het huishouden, Begeleiding individueel, Persoonlijke verzorging, Dagbesteding, Kortdurend verblijf, Beschermd wonen.
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Jeugdwet en Wmo 2017 Noord/Midden-Drenthe.
Vragen & discussie Aan de keukentafel, De rol van de ouderenadviseur bij het aanmelden en/of aanvragen van hulp.
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
toekomst basisonderwijs Vriescheloo
Raadsinformatieavond PGB
WOG Opening Verslag vorige keer
Bijeenkomst advies- & cliëntenraden Inkoop 2018 – Jeugdhulp & Wmo (inclusief Beschermd Wonen) Welkom!
Lotgenoten Bijeenkomst 6.
Programma SVB Servicecentrum PGB Trekkingsrecht Mijn PGB Vragen ?
Verwerving Jeugdhulp 2018 e.v. Marktconsultatie 19 april 2017
Aanbesteding Storage, servers en Back up
“Aanbestedingsvormen in perspectief”
Waarom deze Nieuwsbrief?
Veerponten Noord-Limburg
Aanbesteding IJssportcentrum Eindhoven Informatie-bijeenkomst 15 april 2016.
AGENDA WOG 15 juli Opening Mededelingen
1e fysieke overlegtafel
Welkom.
Sturen op resultaat in Jeugd en Wmo
Onderhoud DVM-systemen WNZ zaaknr
WOG Opening en welkom Verslag vorige keer
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
WOG Opening en welkom Mededelingen Verslag vorige keer
Beleids plan Beleidsplan wat in het Grommertje staat is richting gevend. Bestuur wil graag uw mening weten. De uitgangspunten / keuzes van.
TenderNed Digitaal aanmelden en inschrijven bij RWS
Tweede overlegtafel GGZ/LVB m.b.t. inkoop/contractverlenging 2017
Inleiding in de ontwikkelingspsychologie
Marktconsultatie beschermd thuis
Marktconsultatie: Integrale crisishulp in Zuid-Limburg 27 juni 2018
Spreken en gesprekken 4.1 en 4.2 Formuleren en stijl 3.3
Effectiviteit van een dieetbehandeling
Informatiebijeenkomst aanbesteding regionale resultaatgerichte inkoop
Startbijeenkomst aanbesteding hulp bij het huishouden
Effectiviteit van een dieetbehandeling
WOG Opening en welkom Verslag vorige keer
Functioneren FOT en DOT Ontwikkelagenda Verwachtingen over en weer
Spellenboek buitenschoolse opvang
Ontbijtbijeenkomst inkoop en aanbesteden
Informatiebijeenkomst Inkoop NMD maart
Startgroep nieuwe HR-cyclus
De scope van het project
BoekStart en vrijwilligers in de Bibliotheek
Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

Welkom bij consultatie- bijeenkomst Aanbesteding WMO begeleiding 2018-2019

Agenda Opening 1.Inleiding 2. Aanbesteding 3.Tarieven 4. Inhoudelijk en administratief 5. Wat verwachten wij van U? 6. Overige vragen 7. Hulp nodig? Afsluiting

1. Inleiding Waarom aanbesteding? Huidige overeenkomsten lopen af Nieuwe overeenkomsten voor 2018 met optie tot verlenging 1 jaar, dus tot eind 2019 Zoveel mogelijk de voorwaarden gelijk houden als vorig contract Echter, waar echt nodig aanpassingen plegen (beperkte herziening)

1. Inleiding Vorm van bestuurlijk aanbesteden Alle huidige bekende zorgverleners zijn uitgenodigd Staan ook open voor aanbiedingen nieuwe zorgverleners Met alle geschikte aanbieders wordt een overeenkomst gesloten Na afloop deze overeenkomsten: door fusie tot Beekdaelen geheel nieuwe overeenkomsten aangaan

1. Inleiding Voor we beginnen: principes van consultatiebijeenkomst In elke aanbesteding moet gemeente beslissingen nemen Willen graag goed geïnformeerd zijn (goede opdracht= goed contact tussen opdrachtgever en opdrachtnemer) Wegen als overheid alle belangen af Doen daarom geen toezeggingen mbt opvolging input consultatie Zijn altijd dankbaar voor jullie inzichten!

2. Aanbesteding Nieuwe wetten: bij aanbestedingen dient alles digitaal te verlopen Gekozen is voor het platform ministerie EZ: TenderNed Zorgverlener dient zich altijd in te schrijven/aanmelden TenderNed Publicatie aanbesteding is medio oktober Wie heeft hier ervaring met inschrijven via TenderNed?

3. Tarieven WMO zorg Verschil tussen indexering Onderbanken/Nuth In nieuwe overeenkomsten in ieder geval eenduidige tarieven Huidige tarieven worden in nieuwe aanbesteding uitgangpunt, echter: Wat zijn inzichten over kostenontwikkelingen ? Welke aanpassing zou toepasselijk zijn naar uw mening?

4. Inhoudelijk en administratief Voor huidige aanbieders voor gemeenten Nuth en Onderbanken verandert in dit opzicht niet veel in nieuwe overeenkomst Administratieve processen blijven grotendeels gelijk U blijft uw factuur sturen naar Nuth of Onderbanken net als nu Vraag: zijn er onderdelen van het inhoudelijke of administratieve proces die binnen dit beperkte kader kunnen/moeten worden aangepast?

5. Wat verwachten wij van U? Als eerste uw medewerking (dank daarvoor!), maar ook directe inzet In te leveren documenten op papier via de post of bezorging en digitaal via TenderNed U kunt nu al zaken oppakken om na de publicatie voldoende tijd te hebben: Aanmelden bij TenderNed (indien u nog geen account heeft) Nieuwe recente kopie en scan van uw inschrijving bij KvK Nieuwe verklaring van de Belastingdienst die aangeeft dat u belasting en sociale premies afdraagt (let op: dit duurt 6 weken of langer, graag morgen deze aanvraag verzenden zodat u deze verklaring op tijd heeft.)

6. Vragen van uw kant? Heeft u wellicht nog vragen die u niet eerder heeft kwijt gekund?

7. Hulp nodig van ons voor U? Wij kunnen als daar behoefte aan is nadere uitleg geven over inschrijving op deze aanbesteding en TenderNed Dit voorkomt stress bij u als inschrijver en leidt tot een soepeler en efficiënter aanbestedingsproces Wie van u heeft behoefte aan dergelijke ondersteuning? Op welke wijze zou u dat het liefste hebben?

Afsluiting Wat hebben we besproken vandaag? En verslag van vandaag zal worden nagestuurd op basis van de intekenadressen. Zit ook een kopie van de sheets bij. Emailadres voor vragen: AanbestedingWMO@nuth.nl