De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1e fysieke overlegtafel

Verwante presentaties


Presentatie over: "1e fysieke overlegtafel"— Transcript van de presentatie:

1 1e fysieke overlegtafel
Dinsdag 25 april 2017

2 Agenda 10.30 – 10.45 Welkom en uitleg proces 10.45 – 11.15 Tarieven
11.15 – Concept contract 11.30 – Pauze 11.40 – Concept contract 12.00 – Implementatie 12.25 – Afsluiting en doorkijk naar volgende keer

3 Welkom en uitleg proces
Inkoopstrategie Start 2e fase marktconsultatie Open voor nieuwe aanbieders Intentieovereenkomsten en loting voor deelname aan fysieke overlegtafel Elke gegadigde kan mee doen digitaal en als toehoorder bijwonen Ter voorbereiding werken met klankbordgroep of werkgroep Elke jeugdhulpaanbieder heeft de mogelijkheid in aanmerking te komen voor contract

4 Tarieven Uitvraag Klanbordgroep
Concept memo besproken in klankbordgroep Geen consensus Voorafgaand aan de tweede overlegtafel gaat klankbordgroep ism toegang casussen plotten Daarna alsnog uitvraag aan alle aanbieders

5 Concept contract Doornemen conceptcontract tot maximaal pagina 10 aan de hand van nota van inlichtingen

6 Pauze 11.30 – 11.40

7 Concept contract Doornemen conceptcontract tot maximaal pagina 10 aan de hand van nota van inlichtingen

8 Implementatieproces nieuw inkoopmodel
Jeroen Kos, werkgroep Implementatie

9 Implementatie Ondersteuning gemeenten en aanbieders
Leren van Amstelland en West-Brabant West Leren van lokale implementaties Resultaten op de website

10 Implementatie nieuwe inkoopmodel aanbieders
April-Oktober 2017 Oktober-December 2017 2018 Opstellen tarieven profielen Opstellen tarieven GGZ-uitloop Afsluiten contracten met aanbieders Start pilot resultaatgerichte bekostiging met enkele aanbieders bij enkele gemeenten Vaststellen administratieprotocol Administratief omzetten toewijzingen GGZ naar tijdelijke financiering per Volledige overgang naar Berichtenverkeer Nieuwe trajecten krijgen toewijzing naar profielen Start meten van uitval, klanttevredenheid en resultaat Start prestatiedialogen Bij toewijzing 50% betaald, bij stop zorg resterende 50% Resterende periode DBC’s 2017 worden p x q gefinancierd met vast uurtarief, bij verlenging naar profielen

11 Betrokkenheid aanbieders
Informatie over DBC’s bij administratieve omzetting Deelname pilots resultaatgerichte financiering Deelname werkgroep Implementatie voor: Te verzamelen data resultaten vanaf 2018 Samenwerkingsproces met de toegang Meenemen van de zorgaanbieders de uitvoering van het nieuwe model

12 Doorkijk naar de volgende keer
Afsluiting Doorkijk naar de volgende keer


Download ppt "1e fysieke overlegtafel"

Verwante presentaties


Ads door Google