De eerste les Goedgekeurd door CKO 4.09.2014 vakgroep < ... > onderzoeksgroep < ... > De eerste les Goedgekeurd door CKO 4.09.2014
Situering van uw opleidingsonderdeel Situeer de bijdrage van uw vak in het bereiken van de doelstelling en de OLR van de opleiding (competentie-matrix); Verduidelijk de plaats van uw vak in de opleiding; Geef aan wat de eventuele relatie is van uw vak tot de andere vakken (horizontale en verticale coherentie)
Bespreking van de studiefiche Wie is de verantwoordelijk lesgever? Zijn er medelesgever(s)? Meewerkers aan het onderwijs? Gastsprekers? Geef de ‘rode draad’ aan doorheen de cursus (en wie zal daarom tot wat bijdragen?) Geef aan welk (leer)materiaal zal gebruikt worden voor de verschillende onderdelen en op welke plaats deze beschikbaar zijn (minerva? …)
Bespreking van de studiefiche (2) Geef aan welke didactische werkvormen worden gebruikt Geef zo nodig aan wat de relatie is tussen de verschillende onderdelen en/of werkvormen Ga dieper in op de evaluatievorm, de eventuele eindscoreberekening en weging (géén toepassing meer van giscorrectie vanaf AJ 14-15)
Afspraken met studenten Expliciteer de verwachtingen t.a.v. - opdrachten / werkstukken - practica/stage - aanwezigheden - …