Marketingplan
Online marketing INTERNETSITES - www.immtigration.be - Immoweb - Logicimmo SOCIALE MEDIA - Facebook for business en betalende facebookadvertenties - Twitter - Instagram
Offline marketing PRINTMEDIA - Lokaal, regionaal, nationaal & vakbladen RECLAME AAN PAND ZELF - Bord ‘te koop’ of ‘te huur’ aan huis of in de straat ETALAGE KANTOOR - Reclamebord per pand en lichtreclame
Offline marketing 3D TOOLS - Drone - Virtuele tour (360°) - Maquette - 3D printer - Pandfoto’s en filmpjes
Offline marketing OPENHUISDAG PRESALE/ COUNTDOWN VAN HET PAND VERHUISWAGEN TER BESCHIKKING STELLEN VOOR NIEUWE EIGENAARS SMS/ E-MAIL STUREN NAAR POTENTIËLE GEÏNTERESSEERDEN VAN EEN NIEUW PAND
Offline marketing NIEUWSBRIEF RONDSTUREN RECLAMESPOT OP LOKALE/REGIONALE/NATIONALE RADIO OF TV PANDEN AFFICHEREN OP PLAATSEN DIE GESPONSORD WORDEN DOOR KANTOOR (BV. TENNISCLUB) LUCHTBALLON OF AUTO MET RECLAME
Onze aanpak Ons kantoor zal ervoor kiezen om op veel verschillende manieren marketing te voeren. We houden rekening met de verschillende leeftijdscategorieën want niet elke leeftijdsgroep ontvangt op dezelfde manier de boodschap. Zo bereiken sociale media een grote groep mensen maar niet iederéén heeft een profiel op sociale media dus het is nodig als kantoor verschillende tools te gebruiken. Als kantoor moet je er vooral voor zorgen dat je een tool aanbiedt die de concurrent niet aanbiedt. Zo maak je het verschil. Het is belangrijk op een originele manier marketing voeren en de nieuwsgierigheid van de klant te triggeren om het verschil te maken. Wij zullen ons vooral richten op de online tools, printmedia en virtuele tools. Als extra pickle zullen wij een verhuiswagen aanbieden aan de nieuwe eigenaars van het pand.