Marketingplan.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Advertisements

Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Kinderen online.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Homcom Leden vergadering 22 – Nieuws Bing de zoekmachine voor Yahoo EU keurt akkoord tussen Microsoft en Yahoo goed Verhoogt aandeel van Microsoft.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
Social Media.
Solarled Advertising John Vonk. - Nieuwe Mediatoepassing - Reclame-uiting - Doelgroep - Sustainability.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Samen een goed merk promoten
Ouderavond Schooljaar
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
TUTORIAL Hoe zit het in elkaar?. Inhoud Wat is Tutorial? Hoe werken wij? Met welke prijzen werken wij? Hoe zien wij het eerste jaar? Financiële plan.
Marketingcommunicatie
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
2 Is alles waar? Groep 5 3 Wat doe jij op internet?
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Operationeel plan DIMAGINI
Winkelstraat de Heurne
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Een Regionale mediaorganisatie met een lokaal hart
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Onderzoek in Apps.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
What will you do to change the
Sociale media.
Thema 1 NU!.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Lokaal Bereiksonderzoek Contact April 2017 – November 2017
H2 Soorten media.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Media.
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Marketingplan

Online marketing INTERNETSITES - www.immtigration.be - Immoweb - Logicimmo SOCIALE MEDIA - Facebook for business en betalende facebookadvertenties - Twitter - Instagram

Offline marketing PRINTMEDIA - Lokaal, regionaal, nationaal & vakbladen RECLAME AAN PAND ZELF - Bord ‘te koop’ of ‘te huur’ aan huis of in de straat ETALAGE KANTOOR - Reclamebord per pand en lichtreclame

Offline marketing 3D TOOLS - Drone - Virtuele tour (360°) - Maquette - 3D printer - Pandfoto’s en filmpjes

Offline marketing OPENHUISDAG PRESALE/ COUNTDOWN VAN HET PAND VERHUISWAGEN TER BESCHIKKING STELLEN VOOR NIEUWE EIGENAARS SMS/ E-MAIL STUREN NAAR POTENTIËLE GEÏNTERESSEERDEN VAN EEN NIEUW PAND

Offline marketing NIEUWSBRIEF RONDSTUREN RECLAMESPOT OP LOKALE/REGIONALE/NATIONALE RADIO OF TV PANDEN AFFICHEREN OP PLAATSEN DIE GESPONSORD WORDEN DOOR KANTOOR (BV. TENNISCLUB) LUCHTBALLON OF AUTO MET RECLAME

Onze aanpak Ons kantoor zal ervoor kiezen om op veel verschillende manieren marketing te voeren. We houden rekening met de verschillende leeftijdscategorieën want niet elke leeftijdsgroep ontvangt op dezelfde manier de boodschap. Zo bereiken sociale media een grote groep mensen maar niet iederéén heeft een profiel op sociale media dus het is nodig als kantoor verschillende tools te gebruiken. Als kantoor moet je er vooral voor zorgen dat je een tool aanbiedt die de concurrent niet aanbiedt. Zo maak je het verschil. Het is belangrijk op een originele manier marketing voeren en de nieuwsgierigheid van de klant te triggeren om het verschil te maken. Wij zullen ons vooral richten op de online tools, printmedia en virtuele tools. Als extra pickle zullen wij een verhuiswagen aanbieden aan de nieuwe eigenaars van het pand.