De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:

Verwante presentaties


Presentatie over: "Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:"— Transcript van de presentatie:

1

2 Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Communicatie: Promotie die focust op koopzondag zelf. Verwarring over data koopzondagen: duidelijke agenda nodig. Animatie: Zowel animatie dat de handel favoriseert. MAAR ook: kwalitatieve animatie dat volk in het algemeen trekt. Stad zo toegankelijk mogelijk maken: parkeren faciliteren. Onderlinge participatie: Koopzondagen slagen pas als iedereen mee doet.

3

4 Vorige Superkoopzondag

5 Communicatie PUBLIREPORTAGE: over Kortrijkse winkels en koopzondagen.
Uitzending weekend voorafgaand op de koopzondag en weekend van koopzondag. TV SPOTS WTV: UITZENDING : over Kortrijkse winkels en koopzondagen. De volledige week voor de Superkoopzondag t.e.m. zondag 17u00. Communicatie Noord Frankrijk: La voix du Nord & Nord Eclair: Grootste afzet regio Rijsel. Publicatie: week voor Koopzondag. Extra publicaties via K.

6 Communicatie Radio 2 West-Vlaanderen:
Reclamespot de week voor de koopzondag. Uitzending op momenten met hoogste bereik. (tussen 7.30 en 09u00 en vanaf 16u00) Lokale pers/Promotie: De Zondag: weekend voor koopzondag publicatie. De Koopzondag zelf GROTE advertentie. Streekkrant Waregem & Kortrijk: Publicatie week voor koopzondag. Sociale media Alle kanalen Stad Kortrijk: Facebook, twitter, filmpjes ,… . Alle kanalen K: Facebook, twitter én digitale borden.

7 Commerciële actie Actie die aanmoedigt om te kopen op de koopzondag
Vanaf 125€ aankoop krijgen de klanten een kaart met een waarde van 20€. Te winnen bedrag moet dezelfde dag nog gespendeerd worden bij Kortrijkse handelaars. Te verkrijgen vanaf 13u in voormalige WASBAR, pand buiten aan de K.

8 Animatie Lekkerste weekend

9

10

11 Animatie Animatie voor de kinderen: Kortrijk Kinderland
Overdekte kinderwereld in de K met tal van animatie en beleving cfr Smäland Ikea. Kinderen worden door hun ouders afgezet in een veilige maar leuke omgeving. Zo kunnen de ouders op hun gemak genieten van het shoppen.

12 Mobiliteit Ondergronds/Bovengronds parkeren is gratis op de koopzondag. Gratis parkeren in alle ondergrondse parkings. (slagbomen open) Dit keer ook onder de K

13 Mobiliteit Fietsers en voetgangers
Attentie voor wie met de fiets komt: Gratis Onderhoud fiets op de Grote Markt door vzw Mobiel één gratis elektrische fiets op maat te winnen.

14 Mobiliteit Openbaar vervoer
Park&Ride: Om de 15 minuten pendelbussen van Expo naar Station. Gratis bussen van De Lijn.

15 Budget 500 bonnen Minimum 125 € per bon
Koopzondag 5 maart toonde: gemiddeld 152 € 152 x 500: EUR 20 € x 500: EUR Koopzondag 5 maart toonde: gemiddeld + 19% € EUR Communicatie + gratis e-fiets: EUR Lekkerste weekend: EUR STAD INVESTEERT EUR

16 10 DECEMBER IN SAMENWERKING MET UNIZO

17 Handelaar, claim uw trottoir!


Download ppt "Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:"

Verwante presentaties


Ads door Google