Dagstart Quick Reference Card

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
Advertisements

 Psitief Coachen Positief Coachen Programma Sportcoach-vaardigheden
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Hoe HPO is de Kinderopvang? High Performance Organisaties
Wat roept kwaliteitsmanagement bij u op? Alleen steekwoorden!
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
Een continue verbeterende dienstverlening
Risicomanagement Beperking van vrijheid of ruimte voor kansen
GAAN Gewoon Anders Ambulantisering Nieuw
Integrale kwaliteitszorg (IKZ)
TRAINING GEVEN ALGEMEEN Tafeltennistrainer 2
LEAN-aanpak Utrecht, Hans Evers. LEAN 2 2 © 2010* VGM B.V. Wat is Lean Six Sigma?  Het doel van Lean Six Sigma is om een zo snel, soepel en.
Workshop Reflecteren 3 februari 2011
GROEN PROEVEN Workshop 31 maart 2011 Reflectie binnen de PvB
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Doelstellingen De kenmerken van een goed team benoemen
John P. Kotter Harvard Business School
Stichting werkkring 29 maart De beleidsagenda van de beroepsgroep.
TOM keurmerk Marius Berendse.
Ontwerpgericht onderzoek naar leren tussen generaties in organisaties
Reorganisatie = (tijd)verspilling
Communicatie Communicatieproces Communicatievormen Communicatielijnen
De inleiding van de les Functie? Aanpak?.
Tweede wereldoorlog.
Koninklijke Nederlandse Klim- en Bergsport Vereniging Sportklimtrainersopleiding TEASER FUNDAMENTALS.
Kwaliteit in kleinschalige organisaties
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Ontwikkelruimte voor innovatieve groepen
Rol van cultuur bij kennismanagement Jan Meijer Den Haag, 1 december 2005.
Den Haag 13 november 2012 i-COACH Opleiding i-COACH 2012 Leontine van Schie Ruud Westra 1.
Ambassadeurs 28 november 2013 Agenda Mededelingen Intranet Verslag RvT bijeenkomst tijdens koffiebijeenkomst Nav DeBono sessie PC Update opleiding voor.
Wat is Lean? Dit is uw organisatie met alles wat daarbinnen gebeurt:
ONDERZOEKSVAAR DIGHEDEN 3 Instituut voor Sociale Opleidingen.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Docent Dans De Codarts dans docent is een dans docent die dans in de maatschappij een waardevolle plek geeft. Een docent die mensen essentieel beweegt.
Niets is wat het lijkt. 3T 4T 2T 5T 6T 1T 3T 4T 2T 5T 6T1T tijd ?
Talentontwikkeling met keuzeopdrachten natuurkunde Ton van der Valk & Florine Meijer.
WELKOM KLANTENDAG LEAN WERKEN! 15 maart 2012 Drs. Daniël Niezink Drs. Kees Ruizendaal Dr. Joost Vos.
Pas op… van onderen!!! Organisatie- en talentontwikkeling bij de Gemeente Amersfoort VNG CVA - eendaagse Arbeidszaken.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Programma van de workshop De test Toetsvragen maken, bespreken. (niveau, vraagvorm, moeilijkheidsgraad etc) en plenair kort rapporteren Het proces Redactie,vakcommissie,taalcorrectie,
S AMEN ZORGEN ; TRAINING VOOR ( ZORG ) PROFESSIONALS.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Storyboard Lean Six Sigma 1 Projectcharter Define 0. Projectdefinitie Proces, product of dienstVerwachte besparing/ verbetering Black Belt of Green BeltAfdeling,
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
Mediaondernemerschap Workshop 3 (ga als team bij elkaar zitten) Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303.
“Samen zorgen voor een goede dagstart”
Wat is coöperatief leren?
Workshop 4: Lokale energieopwekking
Fysio en fitness centrum heesch
21 st CS en Talenten 15 maart 2016 Hiemstra & Bohlmeijer, 2013.
2de nationale toetscongres Rene Hoep & Hans van Beekum 4 november 2016
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Hoe leg je meer focus op resultaat?
Werkvorm Vergaderen op kleur.
Technische Bedrijfskunde
Inhoud college Structuur boek Groepsgewijze productie Just In Time
TWI = Training Within Industry
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Kaizen Quick Reference Card
Ontwikkeling, wij als EBS
Menukaart Gespreksleidraad
Richting geven aan Teamontwikkeling
Maak Maar Duidelijk!.
Bouwen aan succesvolle teams LSD en Casuïstiek
PRAKTISCH LEAN MANAGEMENT
Doel van oefening - het klinkt als en lijkt op
Positief Leiderschap : wat. waarom. hoe
Spel als middel voor……. TEAMBUILDING.
Transcript van de presentatie:

Dagstart Quick Reference Card Doel 1. Verbeteren prestaties 2. Meer Plezier 3. Team ontwikkeling 4. Leiderschap ontwikkeling Succesfactoren 1. LSD 2. Feedback 3. Opvolging 4. Waarderen 5. Focus op kleine verbeteringen 6. Lean kennis Agenda 1. Hoe ging gisteren 2. Vandaag 3. Verbeteringen Variatie in onderwerpen 1. Klant a/h woord 2. Successen 3. Kernwaarden 4. Bedrijfsbezoek 5. Opleiding En varieer in werkvorm 10 Minuten Staand Iedereen is voorbereid Voorwaarden: Kennis van Proces Kennis van VOC en VOB Herkennen van Verspillingen