Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Advertisements

Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
VANDAAG Wat ik wil bespreken: BRIEFING – de punten Budgettering.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Een startersgids voor innovatie
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Wat is een communicatieplan?
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Business Marketing Management
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Hoofdstuk 1 Geld en Welvaart
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Tatiana Constandse John Ouderling.
Online marketing Expert (in een week)
Commercieel beleid en recht
WOW: enqueteren bij Jumbo
De Kringwinkel Marketing Communicatie Pers Partnerschappen.
UVW LinkedIn Presentatie
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Solliciteren: wat wil ik?
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Plancyclus, les 2 Actualiteit
SPH voltijd Ethiek 3: Normatieve Professionalisering Werkcollege 5 kwartaal 3: Corstin Dieterich L
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Week 5 te doen: Bespreken Hst 4. Bespreken artikel ‘Norm Referenced Achievement Tests Vragen stellen (maken) over ‘Anders Evalueren’ Huiswerk.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Ontwikkelt en produceert o.a. printplaten High-mix, low volume, dus veel engineers in dienst.
STAPPENPLAN VOOR HET MAKEN VAN EEN LEESTOETS LEESRONDE 1 - ORIENTEREND: -Lees titel, tussenkopjes etc. -Lees eerste en laatste alinea -Formuleer hoofdgedachte.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Inbound marketing en bloggen
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf presenteren!
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Contentplan sociale media #GR18 Voorbeeld
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Crowdfunding.
Trivalent Loopbaanevent 21 mei
Talent in Ontwikkeling
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Het 7-stappenplan Er bestaan verschillende modellen en stappenplannen om morele dilemma’s te analyseren en tot een beslissing te komen. Wij gebruiken “het.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Onderzoekend leren Hoe zien opdrachten voor onderzoekend leren bij wiskunde er uit? Tool IE-2: Het vergelijken van gestructureerde en ongestructureerde.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Het probleem definiëren en de onderzoeksdoelstellingen
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Door Roos K, Roos V, Lianne, Yosta en Marlijne
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Verkoopt en handelt verkoop af
Interventie onderzoek kijken naar eigen onderzoek
Uw bedrijf en de groei.
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
LAAT MIJ ZELF SPELEN.
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

Stap 1: stel een doel Doelen stellen

Stap 2: formuleer een doelgroep Bepalen wat je doelgroep is Nadenken wat jou doelgroep kan vragen

Stap 3: ontwikkel je social selling-propositie Je why zit erin verweven Het speelt oplossingsgericht in op de pijnpunten van je potentiele klant Het bevat relevante UBR’s (Unique Buying Reasons) of ESP’s (Emotional Selling Points) Het creëert waarde voor jouw markt Jouw kennis, specialisme en jouw eigen visie zitten hierin verweven Het moet onderscheidend zijn ten opzicht van je concurrentie De focus ligt niet in eerste instantie op de producten en diensten

Stap 4: kies je juiste social-mediakanalen Jouw prospects begeven zich op dit kanaal Je hebt feeling met het medium of verwacht er feeling mee te kunnen krijgen De content die jij straks gaat kiezen, sluit aan bij deze social- mediakanalen Werk je bij een organisatie waar kanalen al volledig ingericht zijn? Kijk dan wat hier goed bij aansluit en wat de beleidsregels zijn.

Stap 5: creëer killercontent Video Visuele content E-marketing Webinar Tekst

Stap 6: maak een contentkalender Het zorgt voor consistentie richting je doelgroep Evenementen, feestdagen en vaste activiteiten staan vaak voor het hele jaar gepland. Je kunt content hierop afstemmen of er rekening mee houden. Door te plannen betrek je anderen erbij en gaat het meer leven, doordat je samen de planning en het proces bespreekt. Je bouwt historie op en het geeft inzicht. Het geeft inzicht in de verdeling van de soorten content die je hebt gedeeld.

Stap 7: doe aan leadnurturing Oud -nieuw

Stap 8: voer warme acquisitie Hoofdstuk Eigen gevoel Veel voorbeelden Makkelijk leesbaar Gratise-variant Online omgeving

De rest komt de volgende keer