Become aware (Verzamel slide voor de presentatie)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Marketingstrategie: segmentatie en positionering
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Businesstoepassingen
Definitiestudie.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Geld verdienen met trends
Echte monitoring Waarom? Goede prioriteiten stellen,
Schoolpartnerschappen in Europa
Stakeholderchart een kaart van belangen…
Inleiding G!DS Z-O-U-T en CultuurUtrecht. Wat is G!DS?  Sociale en culturele kaart van de bibliotheken  Informatie op het sociale en culturele vlak.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Wat doen we als we willen dat mensen ook effectief gebruiken wat ze leerden Peter Samyn,
Beheers uw Arbeidsmarktcommunicatie Snel & Gemakkelijk
Lesgeven en begeleiden
Workshop contentstrategie
Marketing Werkgroep 6.
Merkbelevenissen Communicatie of Distributie? De keten of media? me·dia de; mv middelen om informatie over te dragen: radio, tv, pers, internet enz.; Pas.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
Ir.drs. A. van der Star MSHE UMC Groningen
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Z-O-U-T Cultuurpunten en CultuurUtrecht. Cultuurpunten.
Presentatie voor Twente`05 17 en 24 januari 2011.
Een online werk- en leeromgeving voor uw kind.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
MVO, ga het doen! Q-Point B.V., Wageningen
Promotie maken Project H&A leerjaar 3 Mevrouw Timmermans ®
Parallelsessie Duurzame Inzetbaarheid en Happy Library 22 januari 2015
Deel 5 concept 100 minuten Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65 Laat ze “respectvol”
Marketingcommunicatie
Company overview 2015 Founded 1954 Privately owned 1 st Tier system supplier m 2 high tech manufacturing space 100% subcontractor > 400 FTE Revenue.
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Welkom Ouderbijeenkomst De Moespot 28 mei 2015 Bedoeling en programma 1. Ouders zijn geïnformeerd over: De activiteiten die team en directie hebben ondernomen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
STRATEGISCHE CONTENTMARKETING CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN Stelling CONTENTMARKETING IS OUDE WIJN IN NIEUWE ZAKKEN.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
KNVI Congres Introductie BI.
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie
Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie
What will you do to change the
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Leeractiviteit: kennisverwerving
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Dr. Ir. Gwendolyn Kolfschoten
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Samen op weg naar een rookvrij terrein
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Inleiders: Bart Muller Paul Eijgendaal
Persoonlijke doelen maken
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Presentatievormen.
Onderzoek doen met de Grow –app NIBI
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Bronnenonderzoek.
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

Become aware (Verzamel slide voor de presentatie) Ease of change Ease of payment Quality of service Quality of use Positive first experience Ease to buy Meets my needs Become aware Doelen voor 2017 … Key Performance Indicators (SMART) Instructie: Deze slide vul je aan het eind van de besprekingen en onderzoeken in. De slides erna geven de onderbouwing van je doelen, dus daar kan je verdere informatie krijgen waarom jullie voor deze doelen hebben gekozen en niet voor anderen. Afdelingen die hierbij betrokken zijn: (wie moet meewerken uit de organisatie om de doelen te halen?) … Waar halen we de gegevens voor KPI’s vandaan? (onderzoeken, ict systemen, mensen etc) …

Hoe de merken in deze industrie zich promoten Hier plak je voorbeelden van website, commercials, kranten advertenties etc Hier plak je voorbeelden van website, commercials, kranten advertenties etc Eigenaar van deze slide is groepsmember: _____________ (De eigenaar stelt deze slide samen en heeft de argumenten waarom hij of zij dat op de slide heeft gezet)

Welke communicatie kanalen gaan we gebruiken Hier beschrijf je welke marketing communicatie middelen je gaat inzetten. En waarom gaan jullie die inzetten en met welk doel? Links te gebruiken: http://www.leren.nl/cursus/professionele- vaardigheden/communicatieplan/communicatiemiddelen.html Hier beschrijf je welke marketing communicatie middelen je gaat inzetten. En waarom gaan jullie die inzetten en met welk doel? Links te gebruiken: http://www.leren.nl/cursus/professionele-vaardigheden/communicatieplan/communicatiemiddelen.html Eigenaar van deze slide is groepsmember: _____________ (De eigenaar stelt deze slide samen en heeft de argumenten waarom hij of zij dat op de slide heeft gezet)

Wat is de briefing naar het reclame buro? Hier beschrijf je welke marketing communicatie middelen je gaat inzetten. En waarom gaan jullie die inzetten en met welk doel? Links met voorbeelden: http://www.tvc-advertising.com/index.php/blog/hoe-schrijf-je-een-goede- briefing/102360/ https://www.frankwatching.com/archive/2014/07/07/een-goede-online-briefing-past-op- een-a4-checklist/ Hier beschrijf je welke marketing communicatie middelen je gaat inzetten. En waarom gaan jullie die inzetten en met welk doel? Links met voorbeelden: http://www.tvc-advertising.com/index.php/blog/hoe-schrijf-je-een-goede-briefing/102360/ https://www.frankwatching.com/archive/2014/07/07/een-goede-online-briefing-past-op-een-a4-checklist/ Eigenaar van deze slide is groepsmember: _____________ (De eigenaar stelt deze slide samen en heeft de argumenten waarom hij of zij dat op de slide heeft gezet)

Etc etc Hier beschrijf je welke marketing communicatie middelen je gaat inzetten. En waarom gaan jullie die inzetten en met welk doel? Links met voorbeelden: http://www.tvc-advertising.com/index.php/blog/hoe-schrijf-je-een-goede-briefing/102360/ https://www.frankwatching.com/archive/2014/07/07/een-goede-online-briefing-past-op-een-a4-checklist/ Eigenaar van deze slide is groepsmember: _____________ (De eigenaar stelt deze slide samen en heeft de argumenten waarom hij of zij dat op de slide heeft gezet)