Klanttevredenheidsonderzoek

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Marketingcommunicatiemix
Internet training 2012 gevorderden... verder kijken Visie Bestuur en web Social media.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Hoe kan het jou veranderen?
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Social Media.
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
Social Media.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
A6 – ONLINE CONVERSIE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
AGENDA overleg afdelingsfunctionarissen 1. Opening 2. Verslag werkzaamheden commissie tot nu toe 3. Analyse regiovergaderingen 4. Wat zijn knelpunten/problemen.
Online marketing Expert (in een week)
Commercieel beleid en recht
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Hoofdstuk 7 Grenzen en identiteit in je eigen omgeving.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
In opdracht van Overlast in Amsterdam West ‘Het Columbusplein’ Project Ondernemen De Haagse Hogeschool Jeoffrey van Zijp.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Service Blue Print Student aan het woord Dave Caljouw.
Platform ‘Weert in Beweging’ Platform Weert in Beweging Iedereen gezond in beweging!
Toerisme Vlaanderen Vlaanderen Vakantieland 2011 Redemptieonderzoek 15 februari 2012 M.A.S. – Market Analysis & Synthesis Brusselsesteenweg 46 a – B 3000.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
WaterReijk Weerribben Wieden Ilse Boers. Inhoud 1. Organisatie 2. Evenementen als regiopromotie 3. Hoe kunt u mee doen? 4. Vragen.
1 Regionaal en/of bovenregionaal: flexibel én dichtbij de vennoot! Voor bespreking op provinciale vergaderingen.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
1 Lokale Voedseldag Gent Traject korte keten regio Brugge _vrijdag 30 september 2016.
WELKOM! bij de kick-off van het toeristisch jaar 2016 in Salland!
Salland Marketing, MarketingOost & Gastvrij Overijssel
Bevraging streekproducten
Slag om Arnhem levend houden.
Contentstrategie voor het web
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
t/m diverse toeristische platforms
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Activiteiten 2013, gericht op de uitvoering van het
Online Marketing voor het MBO
Uw bedrijf en de groei.
Financieel 1.
Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Het nieuwe Meldpunt.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Ontmoetingsmoment 11 oktober 2018
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
100% Subsidie Ontwikkeladvies 2019.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Ondernemen in Pijnacker-Nootdorp
Voorbeeldpresentatie Informatiebijeenkomst ondernemers BloggersEvent
Transcript van de presentatie:

Klanttevredenheidsonderzoek Salland Marketing

Samenwerking met Salland Marketing

Belangrijkste activiteiten & werkzaamheden: Promotie van de regio als geheel Vermelding van ondernemers in regionale gids, website of social media Het ontwikkelen en verspreiden van fiets-, waar- en wandelroutes/-kaarten

Aanbevelingen & tips Inzicht geven in wat de samenwerking met Salland Marketing oplevert Meer samenwerken met kleine ondernemers Over de grenzen van de regio’s kijken  bovenregionale campagnes Behoefte aan meer online zichtbaarheid / campagnes Combinatie tussen promotie & (boven)regionale marketing Inkomend toerisme

Vragen?