De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld

Verwante presentaties


Presentatie over: "Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld"— Transcript van de presentatie:

1

2 Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld
Door Piet Quataert – RESOC Westhoek

3 Regiomarketingcampagne 2018-2019

4 Ter herinnering : 3 DOELSTELLINGEN
1 Imago / beeldvorming corrigeren en versterken Een aantal doelgroepen triggeren om hier te komen wonen, te werken, te ondernemen Duurzame socio- economische streekontwikkeling Westhoek 2 3

5 MARKETINGPLAN 2017-2019: TIJDSLIJN
2018 2019

6 MARKETINGPLAN 2017-2019: TIJDSLIJN
2018 2019 2020

7 We hebben gekozen voor deze POSITIONERING…

8 …met volgende THEMA'S : wonen, werken, ondernemen

9 We mikken op 3 DOELGROEPEN in volgende regio
1 2

10 We doen dit niet alleen…..
Weeral een Leader project :

11 Diksmuide, Esenkasteel
MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 Plan : 10 AKTIEDOMEINEN VOOR KLANKBORDMEETING 13 MAART 2018 Diksmuide, Esenkasteel 7 8 9 10

12 MARKETING ACTIEPLAN

13 MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

14 ACTIEPLAN : DOELGROEP GERICHTE AANPAK
KLASSIEKE TOOLS Vb. jobbeurs 1. JONGE GEZINNEN 2. STARTENDE ONDERNEMERS 3. STUDENTEN ONLINE TOOLS Vb. website Permanent 2 advertentie campagnes (voorjaar en najaar)

15 MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16 Actiedomein 4 : Deelnemen aan evenementen- tijdens de zomer

17 4 3 2 1 4 7 september FURNES LA FETE 25 AUG 1 SEPTEMBER MARKTROCK
HIGHLIGHT 1 3 tot 5 AUGUSTUS DRANOUTER

18 10 4 Event 4 7 september FURNES LA FETE Event 2 Event 3 25 AUG
MARKTROCK Event 3 1 SEPTEMBER HIGHLIGHT Event 1 3 tot 5 AUGUSTUS DRANOUTER

19 MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

20 Ter herinnering : DOELGROEPGERICHTE AANPAK
Ter herinnering : DOELGROEPGERICHTE AANPAK KLASSIEKE TOOLS Vb. jobbeurs 1. JONGE GEZINNEN - € 2. STARTENDE ONDERNEMERS – € 3. STUDENTEN – € ONLINE TOOLS Vb. website Permanent 2 advertentie campagnes (voorjaar en najaar)

21 Bron : RESOC, Open, Howest, Initiative
17.500 17.500 KLASSIEK 10.000 10.000 5.000 5.000 On line 35.000 €45.000 SEPTEMBER/OKTOBER 2018 FEBRUARI/MAART 2019 Bron : RESOC, Open, Howest, Initiative

22 MARKETING ACTIEPLAN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

23 Toolbox : online & klassiek = gereedschapskist en hoe die te hanteren

24

25

26

27


Download ppt "Vitale Westhoek Westhoek. De nieuwe wereld"

Verwante presentaties


Ads door Google