Ondernemerschap E43.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veiligheids- bewustwording Quality of Working Life
Advertisements

Arbo voor instructeurs
Van boekhouder naar BoekMeester!
Inkomen les 17 Begrippen & 81 t/ 84
Basisveiligheid B-VCA V.04 Inleiding
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
Competentie 1, 3, 15 en 16 Wetten, Regels en Overeenkomsten
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
RISICO VCA - Hoofdstuk 2.
Voorbereiding H14 Klas 4G.
Bedrijfseconomie De docent: drs J. Renaud.
Mei 2002© Wolters-Noordhoff bv, Groningen/Houten, The NetherlandsEconomie & Handel Stress!
Publieke Zaak SLIMMER WERKEN. Publieke Zaak WELKOM –De dagindeling –Korte presentaties van VWS, BMC en een praktisch verhaal –11.30 uur 1 ste Workshopronde.
Arbocatalogus voor Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg (VVT)
UITLEG PARAGRAAF 4.2 Klas: 2M5.
Onthaal en service.
Zichzelf kort voorstellen
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Van boekhouder naar BoekMeester!
Hoofdstuk 1 Management accounting: informatie die waarde creëert.
MVO- maatschappelijk verantwoord ondernemen
Leidinggeven H6 Betrokkenheid en werkdruk Logistiek supervisor.
DE ARBOWET In deze presentatie zal worden ingegaan op de hoofdlijnen van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet), zoals deze er uit ziet na de wijziging.
ARBEIDS- OMSTANDIGHEDENWET
KAM H3 Kwaliteit, Arbo en Milieu Logistiek medewerker.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
DE ARBOWET In deze presentatie zal worden ingegaan op de hoofdlijnen van de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet). In deze presentatie wordt geen aandacht.
VERZUIMBELEID EN REGISTRATIE VERZUIMDREMPEL EN HERVATTINGSDREMPEL
ARBO.
Keuzemodule Groen Ondernemen Coen van Wetering
Van harte welkom!. Financiële administratie 22 januari 2015 Leon te Brake.
© Copyright Finovion Risico’s van ondernemen.
Leidinggeven voor eerste verkoper Hoofdstuk 4 Personeel en planning.
‘De dag is om voor je het weet’ Over de tijdsbesteding van de huisarts. Eddy Reynders, huisarts. V 15.
Leidinggeven Hoofdstuk 6 Betrokkenheid en werkdruk.
Doe de groentetas!. 1.Wat? 2.Waarom? 3.Wie? 4.Waar? 5.Spelregels Afhaalpunt.
Huisvesting en Hygiëne
BASISVEILIGHEID (VCA)
Ondernemerschap E43.
Ondernemerschap E43.
Ondernemerschap E43.
Ondernemerschap E43.
Vmbo 2 economie Waarom werken?
Ondernemerschap E43.
B-VCA / VOL-VCA © PBNA. Niets uit deze presentatie mag worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van PBNA.
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Financiële planning (deel 2)
Vmbo 2 economie Goede producten?
Vmbo 2 economie Waarom werken?
Wetgeving en normering
richtlijnen bij het betrappen van een winkeldief
Toolbox Ongunstige werkhouding
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
DUURZAME INZETBAARHEID Voorlichtingsbijeenkomst ESF subsidie
Hoofdstuk 1 Een onderneming starten
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Is testen een project op zich?
Financieel 2.
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Supermarkt Ontvangst en opslag.
Tarief berekenen LG32 – 4 IBS 2.2 Gebouwen en terreinen.
Verkoop Service.
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Coördineren logistiek proces
Regeldruk en Gezond werken in de zorg
Transcript van de presentatie:

Ondernemerschap E43

Planning Vorige week - Verzekeringen Deeltaak 3 Vandaag Administratie, ARBO en kwaliteit

Wie doet het en hoeveel tijd kost het? Wat besteed je uit Administratie Wat doe je zelf Planning Boekhouding BTW-aangifte Wie doet het en hoeveel tijd kost het? Wat besteed je uit Boekhoudpakketten Planningsprogramma’s Boekhouder Kost €100,- per uur.

ARBO Arbeidsomstandigheden Ziekte en ongevallen voorkomen Gezondheid Schadelijke stoffen Fysiek zwaar werk Geestelijke gezondheid Veiligheid Keuringen Regels Gedrag Welzijn Heeft veel te maken met de geestelijke gezondheid Wat is een acceptabele werkdruk?

Wat verwachten de klanten Kwaliteitszorg Voortdurende zorg voor de kwaliteit van de geleverde diensten en producten. Stabiele kwaliteit Wat verwachten de klanten Hoe voldoe je daaraan? Algemene voorwaarden Wie is hier verantwoordelijk voor? Wie behandelt eventuele klachten?

Deeltaak 3

Ga aan de gang!