Adventure Works Verkoopvoorstel 2008 Linda Maartens, Senior vice-president Wereldwijde verkoop 24 maart 2008 Uw logo hier.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kwartaalresultaten en financiële vooruitzichten voor het boekjaar 2007 Adventure Works | Marie Margaux | Juli 2008.
Advertisements

Kopen en werken Hoofdstuk 5: Een eigen bedrijf
Winst- & verliesrekening (of resultatenrekening of baten- & lastenrekening) Het Eigen Vermogen verandert als gevolg van de bedrijfsactiviteiten gedurende.
Bedrijfspresentatie Promavise
Planning Budgetten Break-even analyse
EMZ2 H1 De functionele indeling
Nominale ontwikkelingen
H1.3 prijsberekening detailhandel 23 november 2012
Een startersgids voor innovatie
Hogeschool van Amsterdam Interactieve Media
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Omzet = de verkoopopbrengst in een bepaalde periode
Lesplanning 3.2 blz Binnenkomst Intro Nakijken 3.1, klaar? Dan alvast 3.2 maken Uitleg 3.2 Gezamenlijk lezen blz Zelfstandig werken,
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Stap 3; Constant of Variabel?
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
Budgetteren H5 Omzetbelasting Ondernemer detailhandel.
5.1 Hoeveel kost dat? Afzet is het aantal producten dat een bedrijf verkoopt. Vermenigvuldig je de afzet met de verkoopprijs (excl. btw) dan weet je wat.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Verkoopcijfers H1 Omzet en winst Eerste verkoper.
Kosten en break-even H1 Exploitatiebegroting en exploitatiekosten
Budgetteren H4 Liquiditeitsbudget Ondernemer detailhandel.
functies detailhandel
Hoe komt de verkoopprijs van een ijsje tot stand?
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Winstberekening Belangrijk PROGRAMMA:
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Presentatie: Financiële verordening 2013 Notitie Reserves en Voorzieningen 2013.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Banakkers. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Grauwe Polder. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Hoofdstuk 6 Productie.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum-West. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Pag 137 t/m 143. Waar gaan we het vandaag over hebben? samenvatten vorige week / toets Prijsberekening in de detailhandel Maar nu eerst …….. Een filmpje.
Hoofdstuk 6 Productie en markt.
omzet, inkoopwaarde, bedrijfskosten en nettoresultaat
Algemene Ledenvergadering
Hoofdstuk 2 De winstmarge VWO 3
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Ondernemerschap E43.
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
Vmbo 2 economie Goede producten?
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Waarom zou je als reseller/partner
De brutowinstmethode  .
Presentatie bedrijfsplan
Welkom havo/vwo 3..
Welkom Havo/vwo 3..
Resultatenrekening prognose
Hoofdstuk 2 Van inkoop naar verkoop
Afzet = Aantal verkochte producten
Uw bedrijf en de groei.
PRODUCEREN OMZET, AFZET, WINST.
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk De exploitatiebegroting (exploitatiebudget)
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel.
Vakgroep rioleringen en bestratingen
Financiering en inkoop
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Adventure Works Verkoopvoorstel 2004
Projectwijzer 5 H3 Account- en marktanalyse Middenkader Engineering.
Business case De prestaties van onze (1)_______________________ op het gebied (2)_______________________ voldoet niet aan (3)_______________________. Dit.
Budgetteren H3 Verschillenanalyse Ondernemer detailhandel.
Transcript van de presentatie:

Adventure Works Verkoopvoorstel 2008 Linda Maartens, Senior vice-president Wereldwijde verkoop 24 maart 2008 Uw logo hier

Het concept De kansen De mogelijkheden JIT-voorraad (Just-In- Time) voor detailhandel Lagere overheadkosten Grotere klanttevredenheid [Tekst] Samenvatting en toelichting Uw logo hier

 Een overzicht van onze huidige producten en winstmarges  Verkooponderzoek 2007  Voorgestelde nieuwe producten  Raming van kosten en investeringsrendementen  Algemene voorwaarden  Strategie en planning  Verkoop- en marketingbehoeften  Vragen en antwoorden De onderwerpen van vandaag Uw logo hier

Kamperen Plunjezakken Rugzakken Kampeertenten voor het hele gezin Schuimmatrassen Rugzakken met intern frame Keukengerei Gedroogd voedsel Klimmen Klimgordels Klimschoenen Helmen Klimhandschoenen Touwzakken Karabiners Overschoenen Onze huidige producten Uw logo hier

Omzet Kosten van goederen Brutowinst Totale uitgaven Winst voor belasting Winst voor belasting als percentage van de omzet 64.6%59.6%60.2% Winst in vorige jaar (In miljoenen) Uw logo hier

 Klanten › Naar schatting zullen we in nieuwe klanten aantrekken › 27% van alle nieuwe klanten is teruggekomen voor vervolgaankopen  Transacties › Gemiddeld bedrag per verkooptransactie = €52,17 › 75% van alle klanten heeft behalve een artikel uit de aanbieding, minimaal één artikel gekocht dat niet in de aanbieding was Verkooponderzoek 2008 Uw logo hier

 Overlevingsuitrusting  Sportkleding  Buitenkleding  Mountainbikes  Visgerei en hengels  Kano's en persoonlijke roeiuitrusting Voorgestelde nieuwe producten Uw logo hier

Raming van kosten en investeringsrendementen Uw logo hier

Algemene voorwaarde 1 Algemene voorwaarde 2 Algemene voorwaarde 3 Algemene voorwaarde 4 Algemene voorwaarde 5 Algemene voorwaarden Uw logo hier

 Strategie › Tactiek 1 › Tactiek 2 › Tactiek 3 Strategie Uw logo hier

Acceptatie plan 3e kwartaal 2008 Implementatie 4e kwartaal 2008 Evaluatie 3e kwartaal 2009 Aanpassing 4e kwartaal 2009 Planning Uw logo hier

 Snellere verkoop  Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten  Optimaal gebruik van databasegegevens (verkoopcijfers, klantlocaties, enz.) Verkoop- en marketingbehoeften Uw logo hier

 Behoefte en oplossing 1  Behoefte en oplossing 2  Behoefte en oplossing 3  Behoefte en oplossing 4  Behoefte en oplossing 5 Snellere verkoop Uw logo hier

 Behoefte en oplossing 1  Behoefte en oplossing 2  Behoefte en oplossing 3  Behoefte en oplossing 4  Behoefte en oplossing 5 Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Uw logo hier

 Behoefte en oplossing 1  Behoefte en oplossing 2  Behoefte en oplossing 3  Behoefte en oplossing 4  Behoefte en oplossing 5 Optimaal gebruik van databasegegevens Uw logo hier

Vragen en antwoorden Uw logo hier