Adventure Works Verkoopvoorstel 2008 Linda Maartens, Senior vice-president Wereldwijde verkoop 24 maart 2008 Uw logo hier
Het concept De kansen De mogelijkheden JIT-voorraad (Just-In- Time) voor detailhandel Lagere overheadkosten Grotere klanttevredenheid [Tekst] Samenvatting en toelichting Uw logo hier
Een overzicht van onze huidige producten en winstmarges Verkooponderzoek 2007 Voorgestelde nieuwe producten Raming van kosten en investeringsrendementen Algemene voorwaarden Strategie en planning Verkoop- en marketingbehoeften Vragen en antwoorden De onderwerpen van vandaag Uw logo hier
Kamperen Plunjezakken Rugzakken Kampeertenten voor het hele gezin Schuimmatrassen Rugzakken met intern frame Keukengerei Gedroogd voedsel Klimmen Klimgordels Klimschoenen Helmen Klimhandschoenen Touwzakken Karabiners Overschoenen Onze huidige producten Uw logo hier
Omzet Kosten van goederen Brutowinst Totale uitgaven Winst voor belasting Winst voor belasting als percentage van de omzet 64.6%59.6%60.2% Winst in vorige jaar (In miljoenen) Uw logo hier
Klanten › Naar schatting zullen we in nieuwe klanten aantrekken › 27% van alle nieuwe klanten is teruggekomen voor vervolgaankopen Transacties › Gemiddeld bedrag per verkooptransactie = €52,17 › 75% van alle klanten heeft behalve een artikel uit de aanbieding, minimaal één artikel gekocht dat niet in de aanbieding was Verkooponderzoek 2008 Uw logo hier
Overlevingsuitrusting Sportkleding Buitenkleding Mountainbikes Visgerei en hengels Kano's en persoonlijke roeiuitrusting Voorgestelde nieuwe producten Uw logo hier
Raming van kosten en investeringsrendementen Uw logo hier
Algemene voorwaarde 1 Algemene voorwaarde 2 Algemene voorwaarde 3 Algemene voorwaarde 4 Algemene voorwaarde 5 Algemene voorwaarden Uw logo hier
Strategie › Tactiek 1 › Tactiek 2 › Tactiek 3 Strategie Uw logo hier
Acceptatie plan 3e kwartaal 2008 Implementatie 4e kwartaal 2008 Evaluatie 3e kwartaal 2009 Aanpassing 4e kwartaal 2009 Planning Uw logo hier
Snellere verkoop Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Optimaal gebruik van databasegegevens (verkoopcijfers, klantlocaties, enz.) Verkoop- en marketingbehoeften Uw logo hier
Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5 Snellere verkoop Uw logo hier
Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5 Snelle en duidelijke presentatie van complexe concepten Uw logo hier
Behoefte en oplossing 1 Behoefte en oplossing 2 Behoefte en oplossing 3 Behoefte en oplossing 4 Behoefte en oplossing 5 Optimaal gebruik van databasegegevens Uw logo hier
Vragen en antwoorden Uw logo hier