Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Break-even-analyse oftewel “quitte spelen”
Advertisements

Het Eigen Vermogen. Het eigen vermogen is het geld dat de eigenaar zelf in zijn onderneming heeft gestoken. Het is een schuld, want de onderneming zou.
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Hoofdstuk 7 Kasstroomanalyse.
De herziene versie van Kopen en Werken Enno Noordhoff, Luc Repriels
Optimaliseren van het assortiment
Winst- & verliesrekening (of resultatenrekening of baten- & lastenrekening) Het Eigen Vermogen verandert als gevolg van de bedrijfsactiviteiten gedurende.
Wat is interactieve marketing?
Aanzet tot strategisch denken
Training Omgaan met service
“Techniek een “vak” om trots op te zijn." mensen.
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Een startersgids voor innovatie
Management en Organisatie
Hoe kan het jou veranderen?
Hoofdstuk 4, Interactieve marketing
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Branche analyse Boekhandels 2014
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
H.5 Winst en toegevoegde waarde
Marketing College 7 Hoe zat het ook al weer?.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 9 Prijs.
Ondernemen moet je doen
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Je hebt nu € ,00 op de bank staan van jouw privé rekening (ABN) Het is
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Vernieuwing in het VMBO
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Stroom- en voorraadgrootheden
Omzet-kosten-winst HAVO 3
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Lesbrief Markt & Overheid
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
Break-even-analyse oftewel “quitte spelen”
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Waarom zou je als reseller/partner
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Presentatie bedrijfsplan
Welkom havo/vwo 3..
Verkoopt en handelt verkoop af
Uw bedrijf en de groei.
Financieel 1.
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk Omzet in kengetallen
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Financieel 2.
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Werken in een arbeidsorganisatie
Goederenstroom en voorraadbeheer
Financieel 1.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Goederenstroom en voorraadbeheer
Financieel 2.
Inspelen op innovaties
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Transcript van de presentatie:

Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf

Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden? 6 Marketing 7 Vandaag begint de toekomst 1

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 2 ► Winst of verlies?

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 3 ► Valt er eigenlijk nog geld te verdienen? ► Inspelen op veranderende omgeving (concurrentie) Onderscheidend vermogen ► Inspelen op veranderende samenleving Soorten klanten ► Inspelen op internet: webshop, social media Afname aantal fysieke winkels Winkelen 3.0

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 ► Positieve punten afname fysieke winkel ► Nieuwe ontwikkelingen leiden tot kansen: Minder ruimte nodig Minder voorraad nodig Meer (en snellere) vernieuwing

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 5 ► Concurrentie ► Hoe onderscheid je je bij: Vervaging van onderscheid laag, midden en hoog segment Klanten die switchen tussen segmenten

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 6 ► Financiën bewaken ► Omzet en kosten bijhouden ► Geld lenen? Pas op!

Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf 7 ► Kosten van een bedrijf