KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
PROGRAMMA Welkom! Planning Kennisatelier Werken aan het onderzoeksplan Afsluiten
PLANNING PERIODE 3 3.1: Oriënteren 3.2: Definitieve onderzoeksvraag formuleren + kennisateliers volgen 3.3: Onderzoeksplan + kennisateliers volgen 3.4: Peercoaching > GO-NO GO moment 3.5: NO GO > coaching docent 3.6: Interventie voorbereiden 3.7: Uitwisseling
WELKOM!
LEERDOELEN PN De student kan over 7 weken: Een vraag formuleren die voortkomt uit de eigen lespraktijk Beschrijven wat er vanuit de literatuur rondom deze vraag bekend is Passende meetinstrumenten kiezen en uitwerken (zoals interviews, observaties of enquêtes) Zelfstandig relevante informatie in de lespraktijk verzamelen en analyseren Passende interventie(s) kiezen, uitwerken en uitvoeren Een conclusie trekken uit de verzamelde informatie Voornemens formuleren voor de eigen lespraktijk De bevindingen beschrijven in een rapportage
FOOD FOR THOUGHT… Welkom & uitleg (plenair) Kennisatelier motivatie 4.12 RMDR Kennisatelier klassenmanagement 4.13 BMNEG Zelfstandig werken plan van aanpak 4.20 In peergroup werken aan onderzoeksplan Afsluiting
PLANNING 3.1: Oriënteren 3.2: Onderzoeksvraag formuleren + kennisateliers 3.3: Plan van aanpak afronden + kennisateliers 3.4: Peercoaching go-no 3.5: NO go > coaching docent 3.6: Interventie voorbereiden 3.7: Uitwisseling
AFSLUITING 1.Afronden onderzoeksplan 2.Onderzoeksplan op papier/laptop meebrengen naar bijeenkomst Afspraken maken op stage - Welke mogelijkheden zijn er op stage? - Wat / wie heb je nodig - Is er toestemming nodig van ….?