WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stappenplan implementatie XBRL/SBR
Advertisements

Marketingplanning en -strategie
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Module 6: Kantoortechnieken
Salesmanagement Hoofdstuk 5 en 7.
2 Basismodel voor Objecten Afnemend Veld of klant Product of dienst Middelen Neemt af Wordt gemaakt met.
“Optimale beschikbaarheid van uw machinepark” Breda, 6 juni 2007.
Internet boekhouden in de praktijk Kennismaken met Noordzij Online.
Dienstverlenende ondernemingen
H4: Begrijpen van de markt
Informatiediensten bij DNB Heterdaadsessie Papieren Tijger Netwerk 29 september 2009.
Hoofdstuk 7 Stukproductie
Welkom 8 februari Agenda  Bedrijfsprofiel  Producten en diensten  Veiligheid en verantwoordelijkheden  Het project  Het proces  Stelling.
Module 6: Kantoortechnieken
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Globe in het onderwijs. Doelstellingen: Globe in het onderwijs Werken met de financiële administratie.
Informatisering en automatisering
Inleiding tot management en organisaties
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
Marketingplanning en strategie
Marketingplanning en strategie
Mamut SERVICE SUITE.
Achmea en Geodata Bert van Rest Achmea IM&IT, Analytics & Geo.
J. Zonjee Toegevoegde waarde. Marktwaarde en toegevoegde waarde Overheid Bruto en netto.
Medewerkers portal/ KCC4all t. o. v
voor iedere ondernemer
VOORSTELLING SEKOIA LOKO AV 28/11. BOEKHANDEL UITGEVERIJ DRUKKERIJ WAAROM SEKOIA? → leskrijgen  digitaal → uitwisseling onderling  digitaal → informatie.
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Samenwerken met ICT Tot hier of verder?. 2 juni Agenda Welkom en voorstelronde Samenwerken in de Uitzendbrache: SETU Aan het werk: wat kunnen we.
Van data naar kennis. Customer Case – Robeco Forms naar Apex Migratie.
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Ambassadeurs 22 mei 2014 Agenda Reacties Cursus alfabeeld Intervisie (case van Marcel, olv Marlies) Brainstorm (olv Hannah) Nav De Bono FA (Annemieke)
Introductie Allors Applications. Modules Personen en Organisaties Product/voorraad beheer Ordermanagement Transport Werkopdrachten Facturering Financiële.
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Informatie management HC2
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Kenmerk: 'werken aan deeltijd'11 december 2014 ONDERWIJSVISIE DEELTIJD de eerste contouren....
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
SAMENWERKING HAASNOOT & POLARIS Een sterke partner voor de vishandel.
WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Start WebSite LGOG Projectopzet Presentatie nieuwe Site Status en planning En verder...
Titel van de presentatie | 20 oktober 2010 Afsprakenstelsel eHerkenning Freek van Krevel Versie 28 november 2011.
©Deloitte © 2009 Deloitte Touche Tohmatsu Bevindingen jaarrekeningcontrole 2013 Gemeente Dordrecht Dordrecht Rein-Aart van Vugt JaapJan Visser 1 Auditcommissie.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Voortgangsrapportage Vitaal Leudal September – Oktober 2014 Tbv commissie Bestuur en Middelen oktober 2014.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
1 Terugkomdag VGM-antenneleden mei / juni Agenda 1.Onthaal en begeleiding 2.Denkmodel risico-evaluatie en analyse 3.Evaluatie VGM-antennes Pauze.
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Slimme logistiek Rijksoverheid
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
ondersteuningmodel sessie drie: ondersteuningsteams
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
MAGDA Infodag voor steden en gemeenten
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Presentatie bedrijfsplan
Gisratio gebruikersdag 21 april 2016
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Differentiatie en Specialisatie
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Gebruikersdag 2017 Welkom.
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

WELKOM Bij deze eerste AGP KIS dag Klant Informatie Sessie Door Frank Neefs

AGENDA AGP Algemeen – 13:00 tot 13:30 Product specifiek – 13:30 tot 16:00 inclusief een korte pauze Afsluitende borrel – 16:00 tot 17:00

DE AFGELOPEN 5 JAAR TOT NU

TOEKOMST AGP

MARKTPENETRATIE Marktpenetratie - bestaande markten met bestaande producten - Gestage groei van klantenportefeuille - Rent  meer verhuurbedrijven van formaat - Trade  betere bekendheid bij technische en bouwmaterialen groothandels

MARKTONTWIKKELING Marktontwikkeling - nieuwe markten met bestaande producten -AV installatiebranche – AGP Projects -Verpakkingsbranche – AGP Trade -Textielbranche – AGP Trade

PRODUCTONTWIKKELING Ontwikkelingen product specifiek Ontwikkelingen product overschrijdend -AGP WEBengine -Geïntegreerde WEBshop

RELATIE EN COMMUNICATIE AGP Relatiebeheerders AGP KIS dagen Online klantenportaal

RELATIEBEHEERDERS AGP Frank Neefs Frans de Jong Gerard Thien - Operations Manager intern

AGP K.I.S. DAGEN Klant Informatie Sessie 1 of 2 keer per jaar een halve dag Per product of AGP breed Algemene ontwikkelingen en product specifieke ontwikkelingen

ONLINE KLANTPORTAAL

EINDE ALGEMENE DEEL Vragen?

PRODUCT SPECIFIEK AGP TRADE Door Erik Maas

Recent opgeleverd Productie module Werkplaats module CRM module Diverse onderwerpen

Recent opgeleverd Productie module Werkplaats module CRM module Diverse onderwerpen

Productie module Van verkooporder naar productie Productie backorders Van besteladvies naar productie Uitbestedingen Medewerkers plannen

Recent opgeleverd Productie module Werkplaats module CRM module Diverse onderwerpen

Werkplaats module Serienummer artikelen Artikelverbruik Urenverbruik Gerelateerde functies PDA Aanwezigheidsregistratie

Recent opgeleverd Productie module Werkplaats module CRM module Diverse onderwerpen

C R M module Contact registratie Vertegenwoordigersbezoek registratie Taak registratie Bezoekplanning PDA

Recent opgeleverd Productie module Werkplaats module CRM module Diverse onderwerpen

Ordersoorten Termijn facturering Proef facturering Taakplanner Dienst- en niet-voorraad artikelen Inkoopfactuur autorisatie

Komende opleveringen Eerstvolgende versie (juni) Toekomstige versies

Komende opleveringen Eerstvolgende versie Toekomstige versies

Eerstvolgende versie Inkoop prijs-per Uitbreidingen werkplaats / monteurs Registratie betaalde voorraad Elektronische verwerking bevestigingen Dienst- en niet-voorraad artikelen Afbeeldingen

Komende opleveringen Eerstvolgende versie (juni) Toekomstige versies

2ba EZ-Base / ArtLink2 Transsmart Uitgestelde voorraad reservering Statistiek op offerte afhandeling Raamcontracten

Vragen ? Of gaan we naar de borrel…