Clerkx Britt Knops Montilla Peeters Dimitri 1BM8Quintens Sofie
Korte inleiding Welk bedrijf? Welk Product? Welke thema’s?
Inhoudstabel Voorstelling Buga Marketingstrategie Analyse van de marktomgeving Conclusie
Buga Sector Activiteiten Achtergrond
Marketingstrategie Missie Visie Cash cow Dog Question Mark Star
SWOT analyse Buga Sterke puntenZwakke punten Breed en diep assortimentBepaalde mensen ervaren de grootte van het bedrijf als negatief. De drempel ligt voor die mensen hoger om sneller binnen te stappen tegenover een kleiner bedrijf. Nieuwe en tweedehandswagens Klein of groot onderhoud van uw wagen Ruime keuze van merken: gewone en luxueuze wagens. Aangeboden verzekeringen, financieringen en leasingen Gespecialiseerde verkopers Gekend autobedrijf, zeer bekend in de Kempen KansenBedreigingen Ecologische aspectenFiles
Koopgedrag Cultureel Subcultuur Sociaal Persoonlijk Psychologisch Overtuiging
Marktsegmentatie & positionering Welk segment/doelgroep? Welke positionering?
na Onderhoud Verpakking Auto Buga Fiat 500 Design Garantie Service na verkoop
Fiat 500
Communicatie marketing Persoonlijke verkoop Direct Marketing Sales promotion Experience marketing Public relations
Conclusie Goede Communicatie Ruim aanbod Verkoopsgericht