De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy."— Transcript van de presentatie:

1 Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy

2 Hoe wordt gezocht ?  Bekendheid = randvoorwaarde  Géén rekensommen  Aantal op longlist  De “namen” en de “naamlozen”  Aankoopsituatie Inleiding strategie Duijnstee Consultancy

3 Ondernemings- Merk Corporate boodschap Marketing-boodschap Arbeidsmarkt Onderwijs Banken Aandeelhouders Personeel Distributiekanalen Overheid Pers Branche organisaties Vakbeweging Concurrenten Afnemers Prospects Brochures Beurzen Direct Marketing Internet TV Radio Sponsoring PR Billboards Fleet advertising Public affairs Vakbladen Dagbladen Inleiding strategie Duijnstee Consultancy Communicatie- menuschijf

4 Wat communicatie niet kan Langdurig inferieure produkten of diensten verkopen Te hoge prijsstelling goedpraten Commodity producten tot iets unieks maken Klachten verspreidingsgraad/over-selling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy

5 De shortlist Longlist: de vaststelling Bekendheid  imago Lada en Mercedes Positionering: - Waar willen we staan? - Waar staan we? - De keuzes Inleiding strategie Duijnstee Consultancy


Download ppt "Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy."

Verwante presentaties


Ads door Google