Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt Kira Lamers in groep 3 a Pius X school in Bemmel op 23 maart 2012   Ik ben Kira en net als mijn papa zijn wij Nederlanders. Mijn mama is in.
Advertisements

“Vers is van vandaag en niet van gisteren!”
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
“Zonder taal geen verhaal” .
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Microsoft Surface Crossmedia Timon Oosterhof.
Nieuwe buren deel 1 Gemaakt door; Aquinnah, Cédrick, Peter, Sarah Niveau 7.
Presentatie nieuwe media
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Voel u thuis ´t Strandpaviljoen biedt u met zijn sfeervolle inrichting en fraai terras een zee aan mogelijkheden. Iedereen.
Ik eet het beter ABC, maart 2010.
Kwestie van Kreativiteit
Proef nummer Sanedu De sanedu club is leuk !!!!!!!!!!!!!!!
Zoeken + Vinden voor trendanalyse: Google en meer Jaroen Kuijper, informatiespecialist.
Deltion College Engels A2 Lezen [Edu/002]/subvaardigheid ‘koken’….!
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Mijn Restaurant Opdracht ICT.
Visie & Strategie.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
‘Cultuur in de spiegel’ Een Culinaire ‘Trip down Memory Lane’ voor senioren.
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Minor Internet Marketing
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kruiswoordraadsels eten & drinken. 1. Dunne pannenkoeken zijn xxx.
Ouderavond havo 4/vwo Sociale media  jong geleerd, oud gedaan? jong geleerd, oud gedaan?
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
FILMPJE : Where the streets have no name Helpt Direct Ver weg, maar ook om de hoek.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Wat is social media? Groep 8
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Resultaten van de Monitor de Bibliotheek op school 2015 School X.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Wenboekje Speelzaal Ziezo. Voordat je naar binnen gaat mag jij je jas in de luizenzak stoppen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Doelen realiseren met media
Aan tafel in euro.
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Welkom bij GO MEI 2016.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
WELKOM.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Brasserie De Stoof bestaat nu iets meer dan een jaar… en het was een jaar met heel wat uitdagingen. Wat velen misschien niet beseffen is dat een zaak openen.
SterrenrestaurantNeuf Mille Gent
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Transcript van de presentatie:

Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten

Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer journey Mobile commerce Funnel analyse Resultaten

Concept Drinken-eten Alles wat u wilt weten over drinken, eten en combinaties daarvan! Combinatie Facebook

Persona Klaas van Velzen, Rotterdam, 36 jaar, Nederlander, Getrouwd, 2 kinderen Manager bij Rabobank Leefomgeving is Chique en sociaal Houdt van: Lezen, koken, eten met vrienden Klaas gaat naar Hij zoekt naar drinken dat goed bij eten combineert Heeft hier zelf niet voldoende kennis over Hij wil indruk maken op zijn vrienden met goed combinaties Hij is gevoelig voor lekkere recepten en cocktails Hij is over te halen met uitgebreide informatie en onderbouwing

Doelgroep Houdt van eten en drinken 18 – 60 jaar Leuk om met vrienden te koken en te eten Meer dan alleen lekkere maaltijd

Moodboard – impressie website

Social Media Facebook

Benchmark Weijerij.nl/Bier-spijs-combinaties Vinotappi.nl/wat-eten-we-bij-de-wijn-ofwat-voor-wijn-drinken-we-bij-het-eten Grandcruwijnen.nl/blog/etendrinken/ Wij combineren alle soorten dranken met allerlei verschillende gerechten.

Online strategy map

Top 10 zoekwoorden Google trends Drinken en eten Drinken bij eten Eten & drinken Drinken tijdens eten Eten drinken Nijmegen Onbeperkt eten Water drinken Drinken tijdens eten Gezond drinken Thema eten Google adwords Eten Eten in Lekker eten Restaurant eten en drinken Eten en drinken Veel drinken Gerechten met kip Kip en groenten

Customer journey

Mobile commerce Responsive design Niet haalbaar

Funnel analyse 41,5% bezoekers verlaten de website na de 1 e pagina Na eerste recept naar vorig of volgend recept Belangrijk recepten te organiseren en makkelijk toegankelijk te maken

Resultaten

Nog vragen?