LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TVW actieplan waar wij met elkaar aan willen werken.
Advertisements

“Smash sportief op weg naar 2020”
Workshopronde Woensdag 18 april
1 Club & cultuur Hockey •Sportiviteit voor prestatie, proces voor resultaat, plezier en prestatie gaan hand in hand •Elk lid kans op maximale ontwikkeling,
Marco Oving Projectleider
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
Conditietest als basis voor samenwerking. De conditietest is een hulpmiddel voor vrijwilligersgroepen om: de huidige kwaliteit van de groep te meten en.
SPIKER OP (CLUB)KOERS.
SVEB Plezier en Respect in Voetbal Sport als belangrijke drager van de leefbaarheid van een dorp/gemeenschap Ouderavond SVEB 28 oktober 2013.
Algemene Ledenvergadering 12 mei 2014 RS. Onze Club TENNIS2TENNIS Van Elkaar en voor Elkaar? WW 5. Visie nieuw Bestuur.
Sportcafé Amsterdam Zuid
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Workshop MT Opbrengstgericht werken Visie – Opbrengsten – Actie.
Checklist veiligheid Roeidag 2010 Marjolein Rekers.
Vrijwilligersbeleid Samen werken aan de toekomst November 2005.
De plaats van de ouderen in het vrijwilligerswerk Ouderenparlement 26 april 2010 Raf de Zutter Het Punt vzw.
Werkconferentie FNV Bouw “Toekomst A-lijn” NBC Nieuwegein 25 november 2006.
Enquête-uitslagen PowerPoint Fanfare Sint Caecilia 2011.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Onthaal en service.
Speerpunten uitkomst leerlingen- en oudertevredenheidsonderzoeken.
Korte termijn Beleidskeuzes uitgaande van de brainstormsessie van 11 Februari Wie zijn wij Wat gaan we doen aan zwakke punten Welke kansen gaan we verzilveren.
Resultaten Oudertevredenheidspeiling BvPO Bureau voor praktijkgericht onderzoek, Groningen
Presentatie ledenbijeenkomst Viteria d.d dagen decentralisaties, Een zegen of een vloek? Tonny van Hensbergen, Federatie Opvang “Ieder mens.
MTB ver. Havelte eo Doelstellingen MTB ver. Havelte eo. Hoofddoelstelling: Het mountainbiken voor iedereen in Zuidwest Drenthe aantrekkelijk.
HTV Ten Woude Toekomstplan September 2015.
Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
Programma Groepsontwikkeling Naam groep Datum presentatie.
Huiskamers van de Buurt, Amsterdam. Huiskamer van de Buurt Een collectieve voorziening in de vorm van dag(deel)arrangementen voor mensen met een beperking.
ThemaTafel Duurzame Inzetbaarheid TT DI WARGAME gedaan dd 10 maart jl. Het doel: Testen activiteiten aanpak en doelstelling TT DI Hoe: in een rollenspel.
Bijeenkomst COVS Arnhem THEMA: Verenigings - Scheidsrechters 2 november 2015.
Tevredenheidsmeting OCMW Presentatie MC Bea 24/08/09.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
Resultaten enquête Agenda Inleiding door de voorzitter (1/6 enquêtes retour) Bespreken van de enquête Volgorde van belang bepalen door u?
 Actief lid zijn van de KBO Nu en in de toekomst In gesprek met de leden Ellen van Troost van Moveo Training & Advies.
Regionaal Talent Centrum
Vernieuwde werkwijze Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg Anders denken, anders doen ALV 23 juni 2011.
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Kenmerk: 24 juni Kenmerk: 24 juni Marian Kat-de Jong Kenmerk: 24 juni Spelling op bestelling Gebruik van Hogeschooltaal in de Helpdesk.
Gewenste organisatie. Bestuur Voorzitter Vacature Penningmeester Bestuurslid Clubhuis Vacature Bestuurslid tennis-technische zaken Vacature Algemeen bestuurslid.
Strategische Sportvisie Heeze-Leende Bijeenkomst woensdag 23 november 2011.
Landelijke raad 11 juni 2016 Toelichting op de belangrijkste onderwerpen van de agenda.
Toekomstplan Terugblik Toekomstplan Nieuw bestuur, impuls om vereniging tot bloei te brengen met aandacht voor diverse doelgroepen.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Presentatie Beleidsplan 14-18
Tevredenheidsonderzoek 2017
ENQUETE 2016.
DOET & BAS 2016 Door: Susan Vrijkotte.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Week van OSSde LentekriebelsOss
Vernieuwen wijkparticipatie
Tevredenheidsonderzoek Totaal aantal deelnemers: 56
Leerlingen en ouders aan het woord
Landelijke raad 10 december 2016
Presentatie Commissie Maatschappelijke Zaken september 2010.
Beroepstrots: de gemotiveerde ambtenaar
Informatieavond 15 november 2017
De Limburgse ouderenzorg in beweging
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Competitie algemeen Alle captains zijn opgenomen in de captains whatsapp-groep Begintijden zijn te vinden in de app, uiterlijk 7 dagen voor de wedstrijddag.
Groot Onderhoud Noordkade
Uitkomsten onderzoek (2018)
Inleiders: Bart Muller Paul Eijgendaal
Nieuwe berekening enkelklassement 2019
BLTC Westerhout Jeugdbeleid
BLTC Westerhout Jeugdbeleid
KBO en omgaan met privacy
Hoe veilig vinden de bewoners Maasniel?
Transcript van de presentatie:

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Waarom ledentevredenheidsonderzoek Jaarlijks meten Geen selectieve waarnemingen Groot bereik Inzicht in “wat er leeft” Bekend verschijnsel binnen LTC

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Het proces Opzet LTO 2014 Borging anonimiteit Doelgroep 18+ Commissie resultaten Gerda van den Ing (afgevaardigde leden) Dennis Vosmeer (afgevaardigde bestuur)

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Inleiding – feiten Aantal uitnodigingen1.048 (2013: 1.042) (2012: 993) Aantal ingevulde formulieren234 (2013:257) (2012: 278) Representatieve uitkomst22% (2013: 25%) (2012: 28%) Animo om LTO in te vullen daalt gestaag 50,9% langer dan 10 jaar lid (2013: 50,2% 2012: 50,4%) Gemiddelde lidmaatschap bedraagt 6,5 jaar (6,5 jaar in 2012 en 2013) Gemiddeld 5,5 maal per maand aanwezig en 6 uur per maand tennis (zomerperiode) – gelijk aan 2013

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten Onderwerpen: 1.Algemeen 2.Organisatie 3.Park en banen 4.Horecagelegenheid en paviljoen 5.Beleid

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – algemeen Uit LTO blijkt dat leden ervaren dat op basis van uitkomsten 2013 verbeteringen of aanpassingen zijn doorgevoerd. Fietsenstalling aangepakt maar tijdens drukte nog steeds rommeltje Lijnen baan 5 en 6 verlaagd, heeft tot lichte verbetering geleid LTC is en blijft een vereniging bestaande uit vele groepjes waar je als nieuw lid lastig tussen komt – vrij spelen – competities – evenementen Beperk zittingstermijnen van vrijwilligers maar nieuwe vrijwilligers melden zich te beperkt, daarom….. VRIJWILLIGERS MELDEN SVP!!

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten - organisatie Rapportcijfers LTC van leden tevreden over organisatie binnen LTC7,17,67,0 de sfeer is goed6,97,57,2 LTC-activiteiten zijn goed 7,67,47,8 Conclusie: LTC scoort nog steeds een dikke voldoende, gelijk aan 2012 maar lager dan 2013

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – organisatie Opmerkingen en opvallende zaken: Meer ruimte voor recreatiespelers – veel activiteiten daardoor weinig vrije banen over Meer aandacht voor niet selectiejeugd Organisatie VCL tijdens competitie niet op orde

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – park en banen Tevreden over het park 84% (2013: 93%) (2012: 89%) Kwaliteit banen, verbeterde bespeelbaarheid t.o.v. vorig seizoen: Canada tenn38% (2013: 43%) Smashcourt (rode) banen84% (2013: 72%)

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – park en banen Opmerkingen en opvallende zaken uit voorgaande LTO’s: Lijnen te hoog (rode banen) Vervangen (groene banen) Haakjes sleepnet te hoog Verlichting minibaan Acties 2014 Lijnen baan 5 & 6 aangepakt, 50% vindt de bespeelbaarheid nu goed Groene banen pas vervangen als afgeschreven Haakjes sleepnet aangepast Inventarisatie mogelijkheden verlichting minibaan gestart

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – horecagelegenheid Klantvriendelijkheid pachter Betrokkenheid horecamedewerkers De ontevredenheid is afgenomen. Dit geldt voor zowel de klantvriendelijkheid van de pachter als de betrokkenheid van de horecamedewerkers

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – horecagelegenheid Opmerkingen en opvallende zaken: Verbetering t.o.v. resultaten 2013 Complimenten voor pachter en verbeterde inzet zichtbaar Pachter laat verbeterde houding en klantvriendelijkheid zien Inzet nieuwe dames goede zet Bedienen aan tafel gewenst Prijzen zijn te hoog

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – paviljoen De inrichting van het paviljoen wordt door 60% als tevreden of beter beoordeeld (59% 2013 en 60% in 2012) Positieve punten Netjes en overzichtelijk Toegankelijkheid met het pasjessysteem Sanitair MAAR KAN VEEL GEZELLIGER

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – paviljoen Opmerkingen en opvallende zaken: Aankleding paviljoen – te steriel Assortiment – kan gezonder Prijzen – over het algemeen te hoog TV – te hard aan en op verkeerde programma’s zijn voor verbetering vatbaar

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – open vragen

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Resultaten – open vragen Opmerkingen en opvallende zaken Uit LTO 2013 bleek behoefte aan “Tennisjemee”, in 2014 is deze nagenoeg verdwenen. Deelnemers trainingsgroepen naar 5 personen scoort 6,0. Flits en informatieboekje scoort 5,1. De ouderen hechten meer waarde aan een fysiek boekje dan de jongeren. Veiligheid scoort dikke voldoende 8,2.

LTC VLEUTEN DE MEERN Ledentevredenheidsonderzoek 2014 Slot Resultaten overgedragen aan bestuur Bestuur bepaalt samen met betrokkenen verbeterpunten Terugkoppeling via verschillende communicatiemiddelen w.o. ALV/website/nieuwsbrief Tevredenheidsonderzoek 2015