De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen."— Transcript van de presentatie:

1 Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

2 Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Aanleiding voor het tevredenheidsonderzoek We willen weten wat de drijfveren zijn van onze leden. Wat leeft er bij hen, wat beweegt hen en wat verwachten zij van vereniging en bestuur. De vorige enquete is ook alweer van 2011. Onze vereniging verandert door nieuwe leden, vrijwilligers, professionals en andere nieuwe ontwikkelingen. Hoe kunnen we daarop inspelen? Wat zijn de wensen van onze leden? De samenleving verandert en daarmee de rol van sportverenigingen. Hoe kijken de leden aan tegen het openstellen van het park voor andere doelgroepen? Weten hoe de vereniging wordt gewaardeerd en specifieke onderwerpen als tevredenheid over het aanbod van activiteiten, de organisatie van activiteiten, het horecabeheer, de nieuwsvoorziening. Tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

3 Zilveren Kruis Presentatieslides 70/30 + grote foto indeling 3 Conclusies  Bijna alle respondenten zijn tevreden (waardering 8,0) vanwege: - de gezelligheid - de goede sfeer - een actieve vereniging  Mooie afspiegeling van ledenbestand : 116 leden (14%) vulden de enquete volledig in, waarvan: - 50% man en 50% vrouw - 12,3% ouder/verzorger jeugdlid - 15,5% nieuwe leden (<2 jaar lid) - 58% recreatief/competitief speler is, 30% recreant en 13% competitief - 52,6% 2 á 3 keer per week speelt Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

4 Zilveren Kruis Presentatieslides 70/30 + grote foto indeling 4 Vervolg conclusies  Georganiseerde activiteiten zijn voor senioren niet de belangrijkste reden om de club leuk te vinden. Belangrijkste drijfveren (in volgorde van belangrijkheid) zijn : 1. De onderlinge contacten 2. De gravelbanen 3. Spelniveau voor iedereen  De vele activiteiten voor jonge jeugd worden gewaardeerd  De meeste respondenten hebben genoeg ruimte om te spelen (78,5%)  Bijna iedereen is op de hoogte van de racketavond (97,4%)  Openstellen clubhuis voor andere doelgroepen: - 70% is voorstander, mits tennis niet gehinderd wordt. - 14% is geen voorstander.  Te weinig aandacht voor nieuwe leden  Positief over horecabeheer Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

5 Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Aandachtspunten naar aanleiding van het tevredenheidsonderzoek Meer aandacht voor nieuwe leden Maatje zoeken via de website mogelijk maken Racketavond anders organiseren Meer aandacht voor oudere jeugd (15-18 jaar) in het kader van behoud Banencapaciteit voor vrij spelen in het oog houden, daarbij uitgangspunten bij de baanindeling blijven uitleggen Beheer electronisch afhangbord verbeteren Prijs/kwaliteitverhouding horecabeheer in het oog houden Daarnaast zijn er diverse leuke en nuttige individuele suggesties gedaan waar bestuur en commissies naar gaan kijken Tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen


Download ppt "Zilveren Kruis Presentatieslides 100% tekst mét subtitel Resultaten tevredenheidsonderzoek LTV Leusden 2015 Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen."

Verwante presentaties


Ads door Google