Project "Innoverend Leren" Middelburg, 11 november 2010 Esther de Beer Guido Aerts.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het programma In voor zorg
Advertisements

Model RI&E Sociale Werkvoorziening
Ontwikkeling van het Netwerk Naamkunde
De onderzoeksleerlijn als rode draad door de opleiding HRM
Mobiliteits Academie Formule V Htas Project Formule V.
Economie, juni 2013.
Een goed gesprek Jan Harmen Rietman Schouten & Nelissen.
Project Verkeersveiligheid & ruimte Ir Adriaan Walraad MBA Docent verkeersveiligheid NHTV Allround beleidsmedewerker mobiliteitsstrategie BRU Consultant.
INNOLEREN Innoveren Leren. Essentie Innoleren Innovatie bevorderen bij MKB. Maakindustrie in de Achterhoek Samenvoegen van ondernemers en studenten. Wederzijdse.
Ontwerpprojecten In de praktijk
De kracht van MySolution
Waar een kleine gemeente groot in kan zijn Schaal van een kleine gemeente vraagt samenwerking: -Inhoud -geografisch Kleinere teams Minder formatie plaatsen.
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
Kansen Voor Jongeren Voorlichtingsbijeenkomst 26 maart 2012.
Presentatieoverzicht Organisatie EcoNedwerk EcoNedwerk afvalconcept Afvalconcept-cyclus Aanpak EcoNedwerk om beoogde uitgangspunten te verwezenlijken EcoNedwerk.
Grensoverschrijdende samenwerking tussen Kortrijk, Rijsel en Bergen
De kmo-portefeuille 3 kernprincipes vernieuwing:  vereenvoudigde steun  jaarlijkse steun  hogere steun.
Stedelijk Waterplan Gorinchem
Steeds krachtiger bestuur in:
Promotie-onderzoek en HBO-Onderwijs
Op weg naar de goede vraag SIA RAAK-Publiek project
REGIELIJN Politieonderwijs 2.0
Intersectoraal Klas 3.
Maatwerk in (op)scholing project 1 1. Waarom?  30% van de lessen in Rotterdams VO door onbevoegde leraren  7% nog niet compleet bevoegd  23% geheel.
Digitale Didactiek Onderwijs anders organiseren, anders onderwijzen: andere kwaliteiten voor medewerkers 1digitale didactiek.
PARTNERORGANISATIES. VOORBEREIDING Via bestaande partnerorganisaties nieuwe zoeken Via bestaande partnerorganisaties nieuwe zoeken In gesprek gaan In.
moderniseren van het curriculum.
1 + 1 = 2 Overheid koopt in bij MKB Sportief gunnen 26 november 2013 Nevi en MKB-Rotterdam Hogeschool Rotterdam Suzanne Brackmann.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
WELKOM Bijeenkomst over de afbouw gesubsidieerde arbeid. Presentatie: Ronald de Jong, voorzitter bestuur Stichting WeerWerk.
Beleidsinformatie Jeugd
Aanvragen van een KA2/S2S-partnerschap in het schoolonderwijs (2015)
Vraaggericht aanbod creëren. Lage Mierde, 13 november 2012Albert van Schendel 1.
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
Worldschool. Wat is Worldschool?  Voortgezet onderwijs  Ontwikkelingslanden  Wereldwijde partners  Deskundigen uit verschillende landen  Deskundig.
Faculteit Economie en Management. FEM Smart Business Center Van lerende organisaties naar lerende combinaties April 2015.
Bijeenkomst over pilot functiecreatie Jobbanking via de sociale economie bijeenkomst over pilot functiecreatie Hartelijk welkom! Mary van de Looij & Bert.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
“Hoe ver is Friesland” programma: uur: Welkom door dagvoorzitter Jan de Keijzer uur: Dementiezorg, hoe ver is Friesland? Roelof Jonkers
VOORLICHTING STAGE Sociaal Pedagogische Hulpverlening Instituut voor Sociale Opleidingen.
Visie Praktijk Regiobijeenkomst Regiobijeenkomst: Begeleiding.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 20 oktober.
(mee)Bewegen in de jeugdzorg. Kaders 1.Landelijke visies op opvoeding en jeugdzorg 2.Transitie jeugdzorg 3.Gedeelde missie en visie in Overijssel 4.Organisaties.
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Bouw en verbouw van een accommodatie Het bouwprocess.
COMMISSIE ZORG EN WELZIJN Presentatie Sociaal Team 24 februari 2015.
Grensoverschrijdend Coevorden. Het ‘Europa-bewustzijn’ in de Gemeente Coevorden: Vanwege ligging eeuwenlange oriëntatie op buurland. Vanuit Europark GmbH.
Een initiatief van drie kadergroepen 25 juni 2013.
Leisure als motor voor gebiedsontwikkeling Hans Hillebrand Den Haag 1 november 2012.
Welkom Toerist in vervoering Voor ondernemers die vooruit willen met recreatiemobiliteit in de Zuidwestelijke Delta.
Vieren wat bereikt is! En wat nog beter kan. 1 november 2008 Rotterdam Sara Kinsbergen.
Wat is de rol van de GGD bij PSH? In gesprek over ‘wat te doen’ en ‘hoe dat te doen’ Thérèse Claassen, projectleider modelconvenant PSH Michel Dückers,
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Onderzoek en hogeschool waarom, wat en hoe bert mulder | informatie, technologie en samenleving.
Strategische Sportvisie Heeze-Leende Bijeenkomst woensdag 23 november 2011.
Kennis van waarde november Hanze CoE Valorisatie en Ondernemerschap Valorisatie is - naast onderzoek en onderwijs - de derde kerntaak geworden van.
Waardebonnnenactie PBC/ provincie SESAM academie |
Afspraken inzet leden Kenniskring VOR bij RWS
Forum Ondernemend hoger Onderwijs
Tilburg University Facts&Figures 2015.
Leren zonder ZorgPact In deze bijeenkomst wil ik met u in gesprek hoe een zorgpact vorm te geven Voorbeeld: regio RijnGouwe Centraal: een zorgpact moet.
ICTO-beleid van de Nederlandse universiteiten
WETENSCHAPSWINKEL UT MKB WETENSCHAPSWINKEL
High Performance Incubator (HPI)
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Opgaven in het sociale domein
FONDSENWERVING EN FINANCIERING
Transcript van de presentatie:

Project "Innoverend Leren" Middelburg, 11 november 2010 Esther de Beer Guido Aerts

Project "Innoverend Leren" De naam van het project is nog “under construction”

Project "Innoverend Leren" De NHTV is: Sterk internationaal georiënteerd en ontwikkelt onderwijs en kennis vanuit drie inhoudelijke thema’s: imagineering, cross-cultural understanding en social responsibility.

Project "Innoverend Leren" De volgende kennisdomeinen: Games & Media Hotel- & facilitymanagement Stedenbouw, logistiek & mobiliteit Toerisme Vrije tijd

Project "Innoverend Leren" Doel: In 3 jaar tijd 50 organisaties ondersteunen bij hun innovatiebehoefte en het ontwikkelen van de eigen innovatiekracht.

Project "Innoverend Leren" Voor wie? MKB in Zeeland en West-Brabant, werkzaam in de toerisme-, recreatie of leisure sector, met een innovatievraag en de wens/behoefte om belevingsaspecten en daarmee de gast centraal te stellen.

Project "Innoverend Leren" Hoe werkt het? Uw organisatie wordt partner van het project voor een periode van 3 jaar. Op basis van een intake en scan wordt een plan van aanpak gemaakt specifiek voor uw organisatie.

Project "Innoverend Leren" Bijdrage NHTV Gedurende 3 jaar wordt een docent van de NHTV adviseur en regiseert samen met uw organisatie de oplossingen op basis van het plan van aanpak. Waar nodig wordt kennis van de NHTV gemobiliseerd. Waar mogelijk worden studenten van de NHTV ingezet.

Project "Innoverend Leren" Bijdrage van uw organisatie aan partnerschap: Tijd, denkkracht en inspanningen € ,-- per jaar

Project "Innoverend Leren" Bijdrage subsidiegevers. Budget voor dekking van alle overige en bijkomende kosten. Inhuur derden, marketingkosten, aquisitiekosten, projectmanagement, onderzoek e.d.

Project "Innoverend Leren" Totale budget voor 3 jaar. €. 1 miljoen Budget per organisatie per jaar +/- € ,-- (eigen bijdrage € ,-- = 28%)

Project "Innoverend Leren" Voor meer informatie of het maken van een afspraak voor een gesprek.

Project "Innoverend Leren" Bedankt voor uw aandacht.