D E VOORBEREIDING Opzet gemaakt voor de implementatie van oefenen.nl voor het MT Plan van aanpak Tijdslijn Kostenplaatje.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Differentiatie in de klas
Advertisements

Therapie in het weekend
5 februari 2014.
POP in de praktijk van Hogeschool Windesheim stelling 1 : een POP stimuleert de dialoog tussen leidinggevenden en medewerker stelling 2: een POP staat.
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
De voorbereiding Opzet gemaakt voor de inplementatie van oefenen.nl voor het MT Plan van aanpak Tijdslijn Kostenplaatje.
Wat hebben we geleerd (1)? Pantar: verantwoordelijkheid bij werkleiding neerliggen, samen delen, je hoeft niet alles zelf te doen als opleider. Zorgpunt:
  Droogbed (+) cursus.
Implementeren doe je samen
Praktijkwerkplaats Poort Verbinding vrijwilliger en professional / Samenwerking formele en informele zorg Henriëtte Nauta (VMCA) en Marjan van Doorn.
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
PROGRAMMA WORKSHOP Wie zijn wij en wat doen we: (30 minuten)
OR-platform 15 november.
Een impressie van de werkwijze in groep 3 en 4
"Maatwerk, hetzelfde maar dan anders"
Je kind stimuleren in zijn ontwikkeling Als je kind groot wordt,
Onderwijsondersteuning chemie Hernieuwing van de eindtermen van de ba- en ma- opleidingen chemie Nicole Totté, Inge Serdons.
Presentatie Flexcollege Experimenteren met flexibiliseren
Kennisdelen - 7 februari 2013
Titelpagina.
Pantar Amsterdam E-learning Maaike Verburgh – teamleider/docent
Thermometer Presentatie Thermometer Introductie Vlietland Ziekenhuis
April ’17.
Training “Doe-het-zelf” Programma “Samen duurzaam inzetbaar” Welkom
Informatie- avond groep 6
Project: Superfietsers. Superfietsers?  Kinderen verdienden gedurende de hele basisschool verkeersdiploma’s.  Superfietser is het laatste en moeilijkste.
EVC: Erkenning Verworven Competenties Laat zien wat je waard bent! Toepassing bij [corporatie]
Project: Superfietsers
De rol van de docent en de vrijwilliger in online leren
FLOW WEP Toepassing bij [corporatie].
Handelingsplannen.
Presentatie Entreprenasium Inventarisatie implementaties.
Workshop: Digitale bordlessen. Even voorstellen. Anthony Verwijst I-Coach en leerkracht op bs. de LenS. Ervaringen: bordwerkprogramma's, coachen/begeleiden.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Aan de slag met vakmanschap
De nieuwe digitale leeromgeving van Biologie voor Jou
Presentatie audit SDV Inhoud handleiding audit. Presentatie audit SDV Vorm: De opleiding maakt een portfolio waarin zij laat zien dat ze voldoet aan de.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
CLINIC AANDACHT EN BEGELEIDEN VOOR FUNCTIONEREN Lucas Onderwijs 14 mei 2013.
Praktijkdiagnose 15 oktober Welkom Aanleiding Doelstelling Doelgroep Programma Ervaringen tot nu toe Vervolg 2.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Visie Praktijk Regiobijeenkomst Regiobijeenkomst: Begeleiding.
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Voorlichtingsavond 5HAVO / 6VWO Examentrainingen Studiekring 25 en 26 april 2016 Veluws College Walterbosch 12 januari 2016
PERSONEELSMANAGEMENT PPT 6 Onderdeel : personeelsinstrumenten.
Onderzoek naar gebruik en effectiviteit van de WERK-portal Saskia Verstegen.
E EN VERSTANDELIJKE BEPERKING … TOCH NAAR DE “ GEWONE ” BASISSCHOOL. Een kans of een bedreiging?
INTERACTUMDAG Plaats en inzet van StudieWijzer als begeleidingsinstrument bij de persoonlijke en professionele ontwikkeling van de aanstaande leraar 8.
Schuldhulpverlening Tijdlijn schuldhulpverlening 2011 Beleidsplan integrale schuldhulpverlening vastgesteld 2013 (juli) start onderzoek rekenkamer in Ridderkerk.
Leidinggeven Hoofdstuk 10 Functionerings- en beoordelingsgesprekken.
ZESC – Situationeel leiderschap
Project: Superfietsers
Kick off Strategische Benchmark GGD 25 maart 2015
Op zoek naar de kern van mens en organisatie lerend onderzoeken 21 januari 2014 Dr. Leni Beukema.
Van 2.450= voor 1.995,== DISC Duurzame Inzetbaarheid Scan
Vijf stappen Borgen Bewustwording Bespreekbaar maken Bewerkstelligen
Voorlichting samenwerkingsklas Entree-opleiding
Schoolgroep Ouderbetrokkenheid.
PowerPoint Taal Bijeenkomst 5: Onderwijsaanbod uitvoeren/evalueren
Project: Superfietsers
FLOW WEP Toepassing bij [corporatie].
Het tweede LOS-gesprek
MTO met TOM – Trots Op Mijn Werk.
Welkom! WELKOM! HR-Netwerkdag Omgevingswet
Versterk de Jobcoach IN de school
Samen werken aan vitaliteit en duurzame inzetbaarheid
Informatiebijeenkomst Buurtteams Amsterdam & Aanvullende ondersteuning Wmo 9 en 18 september 2019.
Transcript van de presentatie:

D E VOORBEREIDING Opzet gemaakt voor de implementatie van oefenen.nl voor het MT Plan van aanpak Tijdslijn Kostenplaatje

I NVOERING WERK - PORTAL Presentatie voor leidinggevenden over: Oefenen.nl/werk POI Ik kan aan de slag Publicatie: Personeelsblad posters in het hele gebouw Workshops voor de medewerkers Kaarten POI uitdelen Inloopspreekuren voor medewerkers

H ET VERVOLG Vanuit het leer- en ontwikkelcentrum het gebruik van de kaarten (POI) gevolgd Oefenen.nl/werk wordt ingezet bij interne trainingen De POI wordt meegenomen in functioneringsgesprekken

C ONCLUSIE Individueel gebruik van e-learning werkt niet Veel medewerkers gebruiken thuis de PC niet voor persoonlijke ontwikkeling Er is meer behoefte aan begeleiding

V ERANDERDE WERKWIJZE We bieden nu: Individuele leerroutes op maat gemaakt Zowel leidinggevenden als medewerkers kunnen een aanmelding doen hiervoor We stellen onze leslokalen een aantal keren per week open voor begeleiding aan medewerkers De medewerker kan met hulp van een leermeester aan de eigen leerroute werken Wanneer de medewerker zelfstandig met het programma kan werken, gaat men er thuis mee aan de slag Medewerkers kunnen bij vragen altijd gebruik maken van de inloopvragenuren

H OE GEBRUIKEN WE DE LEERROUTES Leerroutes kunnen in z’n geheel worden gebruikt voor een medewerker of Op maat gemaakt Leerroutes worden ingezet bij interne trainingen

L EERROUTES INZETTEN Voorbeeld: Een medewerker wil meer leren over de computer Een docent van Het LOC bespreekt met de medewerker wat hij/zij wil leren en spreken een einddatum af Ook wordt besproken of de medewerker zelfstandig thuis kan werken of begeleiding nodig heeft Een leerroute wordt klaargezet. De docent volgt de vorderingen van de medewerker Op de einddatum vindt er een evaluatie plaats