De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker"— Transcript van de presentatie:

1

2 Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker

3 Inleiding Horst Centrum Online

4 Inleiding Horst Centrum Online

5 Uitleg website: Horst Centrum Tim Cosson

6 Uitleg website: Horst Centrum

7 Loyaliteitsprogramma Anita Rongen-Derks

8 Loyaliteitsprogramma

9 Loyaliteitsprogramma uitgangspunten:
Gezamenlijke promotie om bereik van Horst centrum te vergroten Verandering winkellandschap maakt dit nodig: van benodigdheden naar funshopping! Consument beseft niet dat er diversiteit van winkels is in Horst. Door duidelijke marketing bekend maken met de veelzijdigheid van Horst. Mode, Horeca, food zijn de speerpunten. Deze gezamenlijk presenteren geeft Horst centrum de beleving van een funshop centrum.

10 Loyaliteitsprogramma uitgangspunten:
Meer traffic naar winkelstraten genereren Door deze nieuwe beleving te promoten en goede offline en online marketing zal er meer bezoek aan Horst centrum gestimuleerd worden.

11 Loyaliteitsprogramma uitgangspunten:
Toeristen naar Horst trekken 2 miljoen toeristen oriënteren zich online voor uitstapjes in de regio: Sterke gezamenlijke online aanwezigheid vergroot kans op bezoek.

12 Loyaliteitsprogramma uitgangspunten:
Laagdrempelige instap voor retailers Geen investering, makkelijk systeem

13 Loyaliteitsprogramma uitgangspunten:
Samenwerking bevorderen tussen retailers Funshoppen benadrukken door leuke samenwerking onderling. Voorbeeld: Na aankoop in winkel kopje koffie bij Horeca.

14 Loyaliteitsprogramma

15 Loyaliteitsprogramma

16 Loyaliteitsprogramma
Omzet € ,00 50% spaaromzet € ,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € ,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € ,00 1,5% over restant spaaromzet € ,00 Totaal fee € ,00 1% Reservering voor cadeaus € ,00 Totale gemiddelde kosten € ,00 Omzetstijging 2% € ,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € ,00 Wat levert het op € ,00 Rekenvoorbeeld 1:

17 Loyaliteitsprogramma
Omzet € ,00 50% spaaromzet € ,00 Fee volgens staffel 2,5% over eerste 50,000 € ,00 2,0% over 50,000 tot 100,000 € ,00 1,5% over restant spaaromzet € ,00 Totaal fee € ,00 1% Reservering voor cadeaus € ,00 Totale gemiddelde kosten € ,00 Omzetstijging 2% € ,00 Brutomarge 37% Bruto winst/verlies € ,00 Wat levert het op € ,00 Rekenvoorbeeld 2:

18 Loyaliteitsprogramma
Aansluitmogelijkheden

19 Samen sterk!


Download ppt "Inleiding Horst Centrum Online Hans den Bekker"

Verwante presentaties


Ads door Google