De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

OBJECTIVE 2013-2016: Kennis, imago en consumptie boerderijzuivel/boerenkaas bevorderen met een doelgroepgerichte campagne bestaande uit een samenhangend.

Verwante presentaties


Presentatie over: "OBJECTIVE 2013-2016: Kennis, imago en consumptie boerderijzuivel/boerenkaas bevorderen met een doelgroepgerichte campagne bestaande uit een samenhangend."— Transcript van de presentatie:

1 OBJECTIVE : Kennis, imago en consumptie boerderijzuivel/boerenkaas bevorderen met een doelgroepgerichte campagne bestaande uit een samenhangend geheel van activiteiten. GOALS ACTION PLAN (WHO, WHEN) Kennis en imago bevorderen:  Alle boerderijzuivel/ boerenkaas, geproduceerd op de boerderij, zijn uniek, smaakvol en veelzijdig, natuurlijk en gezond en passen in een moderne levensstijl.  Bekendheid in doelgroepen is na campagne met 10% gestegen. Doelgroepgerichte campagne:  Campagne van 3 jaar met 6 strategieën, gericht op kinderen van 8-13, vrouwen in alle leeftijdsgroepen en ouderen. Consumptie bevorderen:  5% meer consumptie in de doelgroepen na campagne.  Tijdens proeverijen in supermarkten: verkoop actieproduct stijgt met factor 4. •Continu actuele website met informatie over alle activiteiten inclusief lijsten van boerderijen en deelnemende winkels. •Social media campagne: jaarrond. •Wekelijks nieuw recept van de week op de homepage. •4x per jaar participatie in modules Kaas.nl •3 films op website: Medio 2014 •Educatieprogramma voor scholen online: Medio DASHBOARD  Internationale webpage discoverfarmhousecheese.eu  boerderijzuivel.nl vernieuwd  Zichtbaar op Kaas.nl incl. participatie in 4 modules per jaar.  Page views: in jaar 1, in jaar 2 en in jaar 3. STRATEGIES 1. Basisinformatie over boerderijzuivel/boerenkaas verstrekken via actuele website, ondersteund met social media campagne en educatieprogramma voor scholen. MEASURES •Cum Laude: jaarlijks 2 weken voor Pasen •Jaarlijks Oktober Boerenkaasmaand (biedt tevens mogelijkheden voor overige boerderijzuivelproducten).  Oktober: 150 boerderijen en speciaalzaken met acties, directe consumenten contacten per jaar.  Cum Laude: 100 winkels met Cum Laude producten en consumenten contacten per jaar. 2. Smaak en veelzijdigheid benadrukken via Oktober Boerenkaasmaand en Cum Laude verkiezing lekkerste boerderijzuivel / boerenkaas. •12 verschillende receptkaarten per jaar, met nieuw recept en inclusief aandacht voor Boerderij-Beleving en website vermelding. •12x (maandelijks) 7500 kaarten per jaar. • extra voor Boerenkaasmaand, voor Cum Laude, voor Boerderij-Belevingen en 2x voor proeverijen per jaar. 3. Variatie in producten en toepassingen in recepten benadrukken door receptkaarten. •150 proeverijen per jaar, periode april t/m november •Foto slide show, beschikbaar via website voor gebruik in kaasspeciaalzaken, vanaf oktober  100 Boerderij-Belevingen, resulterend in directe consumenten contacten per jaar. 5. Aankoopgedrag beïnvloeden door proeverijen in supermarkten en POS- materiaal in kaasspeciaalzaken. •25 deelnemende boerderijen, 100 Boerderij-Belevingen per jaar, periode april t/m oktober. •150 proeverijen, resulterend in directe consumenten contacten per jaar. •Foto slide show, gemaakt in juli- september Beleving creëren door bezoeken aan boerderijen (Boerderij-Beleving). •Persberichten uit bij het begin van elk nieuw programmajaar, voor Oktober Boerenkaasmaand, voor Cum Laude (plus persuitnodiging en lokale persberichten voor alle prijswinnaars), voor de Boerderij- Belevingen (aangepast per deelnemende boerderij) en voor alle proeverijen in de supermarkt (steeds per locatie).  7 persberichten per jaar, beoogd aantal publicaties per jaar: 75, met een PR-waarde van € per jaar. 6.Vrije publiciteit genereren met een PR-campagne.


Download ppt "OBJECTIVE 2013-2016: Kennis, imago en consumptie boerderijzuivel/boerenkaas bevorderen met een doelgroepgerichte campagne bestaande uit een samenhangend."

Verwante presentaties


Ads door Google