De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving."— Transcript van de presentatie:

1

2 Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving en doet hem versteld staan van gemak en persoonlijke topservice

3 Het aanbod: • Computersystemen • Computercomponenten • Hard- en software • Audio- en videoapparatuur • Entertainment • Accessoires

4 De doelgroep: • Omvat vooral de consumentengroepen “innovator” en “early adopter” • En bestaat verder uit jongvolwassenen tussen de 16 en 35 jaar

5 De verkoop: • Gebeurt via offline, een online en een mobiel verkoopkanaal • Wordt gestimuleerd door het inzetten van een nieuwe winkelbeleving • Omvat naast het aanbod in elektronica ook het aanbod in online en offline advertentiemedia

6 De winkelbeleving: • Doet de klant keer op keer versteld staan • Wordt gevormd door video, audio, show en innovatieve demonstratie- en presentatietechnieken • Wordt rondom de klant opgebouwd • Ieder kanaal een andere inbreng in de winkelbeleving

7 De organisatie: • Wordt geleid door de heer R.L.W. Edelschaap • Wordt mogelijk gemaakt door een team van ruim 2200 uur per week per winkel • Werkt voor de klant met “customer intimacy” als ondernemersstrategie

8 Het doel: • Edeltronics doet de klant – met een innovatieve winkelomgeving binnen de consumentenelektronica – versteld staan van gemak, persoonlijke topservice en bovenal een geheel nieuwe winkelbeleving. • Edeltronics heeft haar doel pas bereikt op het moment dat iedere klant bij ieder bezoek weer wordt verrast door een overweldigende winkelbeleving.

9 De financiële resultaten: • In het eerste jaar: een verlies van 2,815 miljoen euro • In het tweede jaar: een verlies van 407.530 euro • In het derde jaar: een winst van 57.490 euro • Volgens deze trend in het vierde jaar een winst van ruim 400.000 euro

10 De financiering: • Benodigde investering: 2,3 miljoen euro • Looptijd: 15 jaar. Aflossing per maand: ± 12.780 euro • Rente: 8,5 procent. Rente eerste maand: ± 16.290 euro (Rente wordt per maand met ± 90 euro verlaagd)

11 De toekomst: • Topproducten en presentaties zullen in de toekomst met holografietechnologieën gepresenteerd worden. • Muziek in de winkel wordt in de toekomst afgestemd op de muziekvoorkeuren van fysiek aanwezige klanten. • Eigen logistiek netwerk waarbij direct met grote merken en leveranciers zaken kan worden gedaan.

12 En verder: • Internationale uitbreiding waarbij Edeltronics centraal bestuurd wordt en ook internationaal als één merk / onderneming gezien kan worden. • Bij een stabiele financiële situatie zal Edeltronics meer aan haar MVO-beleid gaan werken. Als onderdeel daarvan zal zij aandacht schenken aan milieu en wordt er jaarlijks een bedrag aan goede doelen gedoneerd.

13 Vragen of gewoon nieuwsgierig? Informeer bij R.L.W. Edelschaap E: rlwdelschaap@gmail.comrlwdelschaap@gmail.com T: +31 (0) 6 15 897 260

14

15


Download ppt "Edeltronics: • Een nieuw soort elektronicawinkel • Stelt de klant centraal en straalt luxe en innovativiteit uit • Biedt de klant een nieuwe winkelbeleving."

Verwante presentaties


Ads door Google