De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tom Driessen, 2166462 Tristan Melissen, 2164929 Shauni Mulder, 2170351Joy Verstegen, 2160157Lisette Wiegers, 2159605.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tom Driessen, 2166462 Tristan Melissen, 2164929 Shauni Mulder, 2170351Joy Verstegen, 2160157Lisette Wiegers, 2159605."— Transcript van de presentatie:

1

2 Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,

3 Interne analyse CANVAS-model

4 Externe analyse Meso-omgeving: Bibliotheken en theaters Macro-omgeving: Vlaanderen Concurrentienanlyse: Kunstaanbod en andere artiesten

5 Showcasefestival Glimps Gent

6 Trend Leescafés in Vlaanderen

7 SWOT Belangrijkste sterkten organisatieBelangrijkste zwakten organisatieBelangrijkste marktkansenBelangrijkste marktbedreigingen 1 Sterk imago opgebouwd in de Beste Singer/songwriter van NL 1Weinig aandacht aan klantenrelaties gegeven1Genre Singer/Songwriter is momenteel populair1 TV-programma stempel zorgt bij puristen voor gezichtsverlies 2Is authentiek2 Heeft op dit moment een vrij specifiek luisterpubliek nodig 2Consumenten zijn op zoek naar authenticiteit2 Er zijn veel vormen van entertainment waar de consument heen kan 3 Heeft eigen apparatuur en attributen voor optredens. (Niet afhankelijk van andere partijen) 3Geen duidelijke en vaste inkomstenstructuur3Belevingseconomie viert hoogtijdagen3 Programma Beste singer-songwriter van Vlaanderen is populair 4Breed actief binnen de culturele wereld4-4Economische crisis is zijn hoogtepunt voorbij Groeiend aantal leescafés in Vlaanderen5-

8 Confrontatiematrix sterktenzwakten Sterk imago opgebouwd in de Beste Singer/songwriter van NL Is authentiek Heeft eigen apparatuur en attributen voor optredens. (Niet afhankelijk van andere partijen) Breed actief binnen de culturele wereld - Weinig aandacht aan klantenrelaties gegeven Heeft op dit moment een vrij specifiek luisterpubliek nodig Geen duidelijke en vaste inkomstenstructuur -- kansen 1 Genre Singer/Songwriter is momenteel populair Consumenten zijn op zoek naar authenticiteit Belevingseconomie viert hoogtijdagen Economische crisis is zijn hoogtepunt voorbij Groeiend aantal leescafés in Vlaanderen bedreigingen 1 TV-programma stempel zorgt bij puristen voor gezichtsverlies Er zijn veel vormen van entertainment waar de consument heen kan Programma Beste singer-songwriter van Vlaanderen is populair

9

10 Doelgroep

11 Doelstelling Vóór 1 september 2013 moet Jeroen Kant bij 4 verschillende leescafés in Vlaanderen hebben opgetreden Kennis: 0,5% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september weten wie Jeroen Kant is en weten wat hij doet. (Dat zijn 5613 Vlamingen) Houding: 0,3% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september positief zijn over de muziek van Jeroen Kant. (Dat zijn 3366 Vlamingen) Gedrag: 0,1% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september bereid zijn om naar een optreden van Jeroen Kant te gaan (Dat zijn 1122 Vlamingen)

12 Concept Land in zicht

13 Middelen Showcase Festival Press-kit Optredens leescafés

14 Begroting

15 Advies Langzaam opbouwen en daarop voortbouwen Eigen karakter behouden Gebruik maken van eigen netwerk Showcase Showcase festivals bezoeken


Download ppt "Tom Driessen, 2166462 Tristan Melissen, 2164929 Shauni Mulder, 2170351Joy Verstegen, 2160157Lisette Wiegers, 2159605."

Verwante presentaties


Ads door Google