De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,"— Transcript van de presentatie:

1

2 Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,

3 Interne analyse CANVAS-model

4 Externe analyse Meso-omgeving: Bibliotheken en theaters Macro-omgeving: Vlaanderen Concurrentienanlyse: Kunstaanbod en andere artiesten

5 Showcasefestival Glimps Gent

6 Trend Leescafés in Vlaanderen

7 Belangrijkste sterkten organisatie
SWOT SWOT Belangrijkste sterkten organisatie Belangrijkste zwakten organisatie Belangrijkste marktkansen Belangrijkste marktbedreigingen 1 Sterk imago opgebouwd in de Beste Singer/songwriter van NL Weinig aandacht aan klantenrelaties gegeven Genre Singer/Songwriter is momenteel populair TV-programma stempel zorgt bij puristen voor gezichtsverlies 2 Is authentiek Heeft op dit moment een vrij specifiek luisterpubliek nodig Consumenten zijn op zoek naar authenticiteit Er zijn veel vormen van entertainment waar de consument heen kan 3 Heeft eigen apparatuur en attributen voor optredens. (Niet afhankelijk van andere partijen) Geen duidelijke en vaste inkomstenstructuur Belevingseconomie viert hoogtijdagen Programma Beste singer-songwriter van Vlaanderen is populair 4 Breed actief binnen de culturele wereld - Economische crisis is zijn hoogtepunt voorbij 5 Groeiend aantal leescafés in Vlaanderen

8 Confrontatiematrix sterkten zwakten kansen bedreigingen 1 2 3 4 5
Sterk imago opgebouwd in de Beste Singer/songwriter van NL Is authentiek Heeft eigen apparatuur en attributen voor optredens. (Niet afhankelijk van andere partijen) Breed actief binnen de culturele wereld - Weinig aandacht aan klantenrelaties gegeven Heeft op dit moment een vrij specifiek luisterpubliek nodig Geen duidelijke en vaste inkomstenstructuur kansen Genre Singer/Songwriter is momenteel populair Consumenten zijn op zoek naar authenticiteit 8 Belevingseconomie viert hoogtijdagen 13 Economische crisis is zijn hoogtepunt voorbij Groeiend aantal leescafés in Vlaanderen 11 bedreigingen TV-programma stempel zorgt bij puristen voor gezichtsverlies Er zijn veel vormen van entertainment waar de consument heen kan 19 Programma Beste singer-songwriter van Vlaanderen is populair 9

9

10 Doelgroep

11 Doelstelling Vóór 1 september 2013 moet Jeroen Kant bij 4 verschillende leescafés in Vlaanderen hebben opgetreden Kennis: 0,5% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september weten wie Jeroen Kant is en weten wat hij doet. (Dat zijn 5613 Vlamingen) Houding: 0,3% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september positief zijn over de muziek van Jeroen Kant. (Dat zijn 3366 Vlamingen) Gedrag: 0,1% van de Vlamingen tussen de 20 en de 34 jaar moeten vóór 1 september bereid zijn om naar een optreden van Jeroen Kant te gaan (Dat zijn 1122 Vlamingen)

12 Concept Land in zicht

13 Showcase Festival Press-kit Optredens leescafés
Middelen Showcase Festival Press-kit Optredens leescafés

14 Begroting

15 Advies Langzaam opbouwen en daarop voortbouwen Eigen karakter behouden Gebruik maken van eigen netwerk Showcase Showcase festivals bezoeken


Download ppt "Tom Driessen, Tristan Melissen, Shauni Mulder, Joy Verstegen, Lisette Wiegers,"

Verwante presentaties


Ads door Google