De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006."— Transcript van de presentatie:

1 Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006

2 Media-adviseur van de media-adviseur Leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland –Print: 2 keer per jaar (april/oktober) met oplage exemplaren bij bureaus en adverteerders –Online: Dagelijks geactualiseerd toegankelijk voor gehele gebruikersgroep Database met ruim mediatitels Hoogste spontane bekendheid bij media- inkopers en adviseurs (98%) Meest geraadpleegde informatiebron bij mediaplanning

3 Bedrijfsactiviteit gebruiker Merendeel gebruikers is mediabeslisser of adviseur

4 Gebruiksdoel Handboek Meerdere opties mogelijk Handboek wordt nadrukkelijk gebruikt bij mediaselectie

5 Informatiebronnen bij mediaselectie Top 3 Handboek is met voorsprong de meest gebruikte informatiebron

6 Gebruiksfrequentie Handboek Hoge gebruiksfrequentie illustreert sterke positie bij kernbeslissers

7 Online gebruik Handboek Intensief online-gebruik bevestigt rol bij mediabeslissingen

8 Tevredenheid gebruikers 8,2 Gebruikers geven producten van Handboek Nederlandse Pers een hoog rapportcijfer

9 Samenvattend Handboek Nederlandse Pers producten zijn de leidende informatiebron bij inkoopbeslissingen over media in Nederland Media-inkopers en adviseurs gebruiken de print en de online versie zeer frequent en beschouwen het Handboek als de beste informatiebron Media-inkopers beschouwen de mediadatabase van het Handboek als onmisbaar hulpmiddel bij het maken van mediaplannen


Download ppt "Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006."

Verwante presentaties


Ads door Google