De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september 2005 2 nd of June 2004.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september 2005 2 nd of June 2004."— Transcript van de presentatie:

1 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september nd of June 2004

2 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing

3 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing

4 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing

5 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing

6 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar De dagelijkse boodschappen betaalbaar, de bijzondere boodschappen bereikbaar. Bio-based retailing

7 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar De dagelijkse boodschappen betaalbaar, de boodschappen bereikbaar. Bio-based retailing duurzame

8 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Distributiecentrum Onze winkels Onze klant Regie Leverancier Reststoffen Bepaalt de klant wat er in de schappen ligt Met Replenishment De juiste balans tussen beschikbaarheid en reststoffen

9 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen Afprijzing Verantwoorde afvoer

10 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar veevoer Reststoffen 1995

11 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen veevoer BSE en MKZ

12 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Reststoffen Elektriciteit Fermentatie Methaangas Bio-based retailing

13 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen Vroeger: alleen minder afval Nu: ook minder CO 2

14 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen

15 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Alle ongekoelde biologische groente- en fruitproducten in biologisch afbreekbare verpakkingen Biologisch afbreekbare verpakkingen

16 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Het beste voor het milieu De laagst mogelijke maatschappelijke kosten TNO over nascheiding Biologisch afbreekbare verpakkingen

17 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen Duurzaamheid + klantvoordeel of Duurzaamheid + geen klantnadeel

18 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen

19 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Biologisch afbreekbare verpakkingen

20 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Ontwikkelen Technologie Wageningen Universiteit Toepassen Consument Albert Heijn

21 Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september nd of June 2004


Download ppt "Het alledaagse betaalbaar en het bijzondere bereikbaar Bio-based retailing Dick Boer, directievoorzitter Albert Heijn 5 september 2005 2 nd of June 2004."

Verwante presentaties


Ads door Google