De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Cultural Creatives: potentieel als consument van duurzame voeding Onderzoek Duurzame Ontwikkeling van de Katholieke Hogeschool Leuven.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Cultural Creatives: potentieel als consument van duurzame voeding Onderzoek Duurzame Ontwikkeling van de Katholieke Hogeschool Leuven."— Transcript van de presentatie:

1 Cultural Creatives: potentieel als consument van duurzame voeding Onderzoek Duurzame Ontwikkeling van de Katholieke Hogeschool Leuven

2  Wie zijn de Cultural Creatives?  Kiezen Cultural Creatives voor duurzame voeding?  Waar koopt de Cultural Creatives?  Wat beschouwt de CC als knelpunt bij de aankoop van duurzame voeding?  Algemeen besluit Inhoud

3  jarigen  Hoger opgeleiden  Bedienden  Zelfstandigen  Lager opgeleiden  Thuiswerkenden  Arbeidsongeschikten Wie zijn de Cultural Creatives?

4  Vegetarisme  Seizoensgebonden groenten en fruit  Biologische voeding  Fair trade Kiezen Cultural Creatives voor duurzame voeding?

5  Lokale boer  Markt  Bio winkel  Buurtwinkel  Wereldwinkel  Goedkopere supermarkt (Aldi, Lidl, …) Waar koopt de Cultural Creatives?

6  Biologische voeding  Fair Tradevoeding Wat beschouwt de CC als knelpunt bij de aankoop van duurzame voeding?

7  Studie toont relevantie aan van CCs als potentiële consument.  Eénduidig labellen van duurzame voeding kan gedragsverandering teweeg brengen.  Resultaten bevestigen stelling van Ray en Anderson mbt consumptiegedrag. Algemeen besluit

8  Rudy Dhondt (projectleider)  Ann Jacques  Hilde Walravens  Tessa Avermaet Auteurs


Download ppt "Cultural Creatives: potentieel als consument van duurzame voeding Onderzoek Duurzame Ontwikkeling van de Katholieke Hogeschool Leuven."

Verwante presentaties


Ads door Google