De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006."— Transcript van de presentatie:

1 Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006

2 Stand van zaken Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten

3 Doelstelling Doel –Vooral: vaste klanten meer laten kopen –2de instantie: nieuwe klanten aantrekken –2006: 250 verkooppunten –2007: 500 verkooppunten Waarom Label? –Herkennen –Verkooppunt vinden –Trouw belonen Waarom verkooppunt? –Direct contact –Vertrouwensband

4 Aanvraag label Wie kan aanvragen? –Elke hoeveproducent die verkooppunt hoeveproducten uitbaat Hoe aanvragen? –Ondertekenen van gebruikersovereenkomt –Voorwaarden: gebaseert op 10-punten charter –Zorg dragen voor product en klant

5 10-punten charter Vertrouwen Verhaal Authenticiteit Openheid Kwaliteit Versheid Smaak Eerlijke prijs Plaatselijk/lokaal Duurzaamheid

6 Aanvraag label Promotiebijdrage –50€ jaarlijkse bijdrage –25€ instapkosten In ruil krijgt de hoeveproducent: –Gevelplaat –Promotiemateriaal –Fiche op website –Aandacht in de pers

7 Gevelplaat Iets groter dan A3-formaat Stevig materiaal Op verkooppunt hangen

8 Promotiemateriaal Hoeveproducent krijgt cd-rom met promotiemateriaal: Label Stickers Advertentie Gepersonaliseerde fiche

9 Promotiemateriaal

10 Affiche

11 Fiche op website

12 Aandacht in de consumentenpers

13 Toekomst Cadeaucheques Fietsroutes ….


Download ppt "Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006."

Verwante presentaties


Ads door Google