De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden."— Transcript van de presentatie:

1 Stefaan De Ruyck

2 POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden

3 POSITiONERING SWOT- ANALYSE positionering vanuit het beleidsplan

4 POSITiONERING: strengths strengths her- en opwaardering STADSTHEATER & REPERTOIRETHEATER JONGE THEATERMAKERS UIT DE MARGE NAAR CENTRUM ERVAREN THEATERMAKERS UIT DE MARGE NAAR CENTRUM OPNIEUW RUIMTE CREËREN VOOR JONGE MAKERS HERORIËNTERING THEATERLANDSCHAP 4 PIJLERS

5 POSITiONERING: strengths strengths TONEELHUISPRODUCTIES IN EIGEN SPEELPLEKKEN TONEELHUISPRODUCTIES OP REIS (BENELUX, EUROPA) RECEPTIEVE WERKING Theater Muziek Literatuur Variété (BENELUX, EUROPA) HERORIËNTERING EIGEN WERKING OP 3 NIVEAU’S

6 POSITiONERING: weaknesses weaknesse s RISICO VAN INVESTEREN IN JONGE MAKERS WISSELEND SUCCES GEEN MIDDELGROTE ZAAL GEEN EXTRA WERKINGSMIDDELEN VOOR JONG TALENT OPERATIONELE MIDDELEN

7 POSITiONERING: opportunities opportunitie snesses HERDEFINIËRING REPERTOIRETHEATER ANTWOORD OP COMMERCIALISERING EVOLUTIE SECTOR

8 POSITiONERING: threats threats DOMINANTIE & CONCURRENTIE COMMERCIËLE VRIJETIJDSBESTEDING MINDER MEDIA-AANDACHT VOOR CULTUURPODIA GLOBALE VRIJETIJDS- BESTEDING

9 PROFILERING PRIJS PLAATS PROMOTIE 2 PRODUCTEN MARKETINGSTRATEGIE VOOR CULTUURPODIA 4P’s + 1

10 PROFILERING MARKETINGSTRATEGIE VOOR CULTUURPODIA 2 PRODUCTEN BRANDING PRODUCTIES

11 PROFILERING COMMUNICATIESTRATEGIE = VERTALING SWOT INHOUDELIJKTECHNISCH COMMUNICEREN 4 PIJLERS & OP 3 NIVEAU’S STERKE & EIGENTIJDSE HUISSTIJL DIE ‘LADING DEKT’ ACTIVITEITEN (EIGEN PRODUCTIES + RECEPTIEF) TONEELHUISLABEL ALS GARANTIELABEL ARTISTIEKE KEUZES (JONG & ERVAREN - VERRUIMING TERM REPERTOIRE) INSPELEN OP BEELDCULTUUR GEOGRAFISCH BEREIK (EIGEN SPEELPLEK, REIS, RECEPTIEF OP INTERNATIONAAL NIVEAU) EVOLUTIE NAAR ONE-ON-ONE COMMUNICATIE


Download ppt "Stefaan De Ruyck. POSITiONERING Historisch overzicht vanaf ’98, fusie BMCie/KNS tot op heden."

Verwante presentaties


Ads door Google