De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie"— Transcript van de presentatie:

1

2 Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Operationeel plan Financieel plan

3 Algemene Bedrijfsvoorstelling
Mission statement Wat is ZapOff ? Executive Summary Wat doet ZapOff ?

4 Producten ZapOff Standaard Vliegendeur
ZapOff standaard elektrisch vliegenraam (op basis van een Velux chassis) ZapOff Standaard Schuifvliegendeur ZapOff Stand Alone vliegenraam (onafhankelijk van Velux of ander merk)

5 Marketing strategie SWOT-Analyse Concurrentie Strenghts Weaknesses
Opportunities Threats Concurrentie

6 Marketing strategie Promotie Doelgroep Enquête gevolgd door
Advertenties Tv reclame Radio reclame Website Doelgroep Primaire groep 24 tot 35 jaar

7 Marketing strategie Budget Prijsbeleid Jaarlijks reclame 500 euro
Optimalere hoogte Prijsbeleid Gemiddelde prijzen Hoogstaand product = duurder Prijsvergelijking concurrentie

8 Operationeel plan Productie Locatie Basisproducten Extra Controles
Showroom Locatie Ruim pand (Rumst) Openingsuren

9 Operationeel plan : Personeel
Lennert de Wachter Algemeen directeur Tim Robberecht Financiële verantwoordelijke Nicolas van den Broeck : Administratief verantwoordelijke Gery de Smet Technisch verantwoordelijke Jeroen Van den Eede Commercieel verantwoordelijke

10 Operationeel plan Voorraadbeheer Leveranciers
Beperkte tot geen voorraad Bestelling termijn van 2 weken Leveranciers Leveringsconditie

11 Financieel plan

12 Website


Download ppt "Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie"

Verwante presentaties


Ads door Google