De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office. A) SOCIAL MEDIA AUDIT.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office. A) SOCIAL MEDIA AUDIT."— Transcript van de presentatie:

1 Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office

2 A) SOCIAL MEDIA AUDIT

3 FACEBOOK The Oval Office

4 TWITTER The Oval Office

5 LINKEDIN The Oval Office

6 YOUTUBE The Oval Office

7 SWOT ANALYSE The Oval Office HELPFULHARMFUL INTERNAL Maakt actief gebruik van sociale media Heeft veel fans op de sociale media Te weinig interactie op sociale media EXTERNAL Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen Sterk in communicatie Groeiende concurrentie in de eventwereld Veranderde behoefte van de klant

8 De concurrentie van The Oval Office  Finale Events  Square  Live Communication  JADA Events  To The Point Events

9 CONCURRENTIE DO’S & DONT’S The Oval Office DO’SDONT’s Delen van de event pagina (Finale Events, To The Point Events) Amper tot niet reageren op tweets en reacties van mensen (Square) Pagina op Twitter aanmaken (JADA Events, Finale Events, To The Point Events) Zorg voor een youtube pagina (Square, Live communication ) Tweets laten verschijnen op Facebook (To The Point Events, Finale Events, JADA Events) Maak een fotoblog aan (Square, Finale Events) Maak een YouTube pagina, met filmpjes van je event(JADA Events, To The Point Events, Finale Events) Gebruik meer dan 4 soorten sociale media (Square, Live communication) Promoot je event op sociale media (JADA Events, Finale Events, To The Point Events, Square) Maak een leuke, creatieve pagina (Square, JADA Events)

10 B) DOELGROEP

11 DOELGROEP ALGEMEEN The Oval Office  Bedrijven die een live communicatie bureau nodig hebben. Een bureau die door het creëren en produceren van ervaringen de merken in staat stellen om 'live' te gaan met hun publiek.

12 DOELGROEP SEGMENTEN The Oval Office  Internationale bedrijven  Nationale bedrijven

13 C) DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE

14 DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE The Oval Office  Accuraat reageren op vragen en of klachten  Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s op Facbook, Twitter en LinkedIn  Foto’s en filmpjes van de voorbije events op sociale media posten

15 HOE KUNNEN WE DIT VERBETEREN The Oval Office  De pagina’s promoten door de verschillende sociale media met elkaar te verbinden. Op de manier gaat je bedrijf meer in de kijker komen te staan.  Een applicatie maken zodat je hier alle informatie kan vinden en op deze manier moet je niet meer afdrukken en hierdoor bespaar je het milieu.  Een Instragram-account aanmaken zodat mensen een concert live kunnen volgen door middel van foto’s.


Download ppt "Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office. A) SOCIAL MEDIA AUDIT."

Verwante presentaties


Ads door Google