De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Omgaan met service.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Omgaan met service."— Transcript van de presentatie:

1 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Omgaan met service

2 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Herhaling n Stel een klant nooit teleur n Neem iedere klant serieus n In de winkel hebben we ALLES, is het niet vandaag dan morgen

3 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Doel training n Tevreden klanten bij Floor fashion n Klanten die terugkomen: relatie met de klant n Omzet maken n Omzetmarge

4 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Doel service n Trekken van consumenten naar de winkel n Omzet creëren n Naamsbekendheid n Anders (= meer) zijn als anderen

5 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Ermee omgaan n Weet wat een ander biedt. Dit zorgt voor een beter verkoopgesprek n Je kunt zelf het initiatief overnemen, vertel over wat wij bieden n Vertel onze U.S.P.’s

6 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Unique Selling Points n Gratis speciale bestellingen en op maat maken n Prijsgarantie n Tevredenheidsgarantie n vakkundigheid n Ruilen en geld retour n Eigen atelier

7 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Hoe werkt het? n Bij concurrenten als H&M, C&A en warenhuizen is het assortiment groot n Men werkt met lage prijzen als gevolg van grote partijen

8 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Concurrentie n Wees altijd voorbereid op concurrentie n Stel je open en zelfverzekerd op n Wees niet bang n Laat de ander altijd in zijn waarde

9 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Promotiemiddelen n Vanuit promotionele acties van de concurrent kun je in je verkoopgesprek overstappen naar een VKP- of een exclusiever artikel n Koppel daar onze service aan

10 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Wat zijn VKP’s? n Goede prijs/kwaliteit verhouding n Geen onderaanbiedingen vanuit de handel n Goede winstmarge n Altijd op voorraad

11 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Tevredenheidsgarantie n Prijs n Kwaliteit n Service n Garantie n Geen lever- of vermaaktijden

12 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Rollenspel n Laten we eens kijken naar de acties van de concurrent. Wat kunnen wij hiervoor in de plaats verkopen? n Hoe verkoop ik één van de artikelen van de VKP- lijst?

13 donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Stapsgewijs n 1e Verkoop eerst jezelf. Ga een relatie aan met de klant, n 2e Verkoop dan Floor fashion, al meer dan 30 jaar een begrip, n 3e Service.


Download ppt "Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Omgaan met service."

Verwante presentaties


Ads door Google