De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De branche in kaart gebracht.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De branche in kaart gebracht."— Transcript van de presentatie:

1 De branche in kaart gebracht.
FILMENTERTAINMENT De branche in kaart gebracht. DE BRANCHE IN KAART

2 MESO OMGEVING Leveranciers (productiebedrijven, zoals A-Film, Universal en Warner) Intermediairs (aanbieders, zoals bioscopen, videotheken en tv-zenders) Publieksgroepen (zoals financiële instellingen, media, overheid en belangengroepen) Afnemers (consumentenmarkt, industriële markt, intermediaire markt en de institutionele markt ) Concurrenten Belangrijk om met al deze groepen goede relaties op te bouwen en deze te onderhouden. En welke trends zijn er te ontdekken binnen deze groepen?

3 MACRO OMGEVING Demografisch Economisch Sociaal-cultureel Technologisch
De macro omgeving is de maatschappij als groot geheel. Welke maatschappelijke factoren kunnen van invloed zijn op de filmbranche? Demografisch Economisch Sociaal-cultureel Technologisch Ecologisch Politiek-juridisch

4 MICRO OMGEVING THE ENTERTAINMENT RETAIL GROUP Videoland
Hollywoodfactory Moviemax Entertainmentclub Movies & More Inleiding eindproduct Met de coördinatoren Robbert-Jan van IJzendoorn en Robbert Timmermans

5 Met Daphne, Albert en Fiona!
Klik op de borsten van Fiona voor het filmpje…


Download ppt "De branche in kaart gebracht."

Verwante presentaties


Ads door Google