De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De branche in kaart gebracht. FILMENTERTAINMENT DE BRANCHE IN KAART.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De branche in kaart gebracht. FILMENTERTAINMENT DE BRANCHE IN KAART."— Transcript van de presentatie:

1 De branche in kaart gebracht. FILMENTERTAINMENT DE BRANCHE IN KAART

2 MESO OMGEVING •Leveranciers (productiebedrijven, zoals A-Film, Universal en Warner) •Intermediairs (aanbieders, zoals bioscopen, videotheken en tv-zenders) •Publieksgroepen (zoals financiële instellingen, media, overheid en belangengroepen) •Afnemers (consumentenmarkt, industriële markt, intermediaire markt en de institutionele markt ) •Concurrenten Belangrijk om met al deze groepen goede relaties op te bouwen en deze te onderhouden. En welke trends zijn er te ontdekken binnen deze groepen?

3 MACRO OMGEVING De macro omgeving is de maatschappij als groot geheel. Welke maatschappelijke factoren kunnen van invloed zijn op de filmbranche? •Demografisch •Economisch •Sociaal-cultureel •Technologisch •Ecologisch •Politiek-juridisch

4 MICRO OMGEVING THE ENTERTAINMENT RETAIL GROUP •Videoland •Hollywoodfactory •Moviemax •Entertainmentclub Movies & More •Inleiding eindproduct Met de coördinatoren Robbert-Jan van IJzendoorn en Robbert Timmermans

5 Met Daphne, Albert en Fiona! Klik op de borsten van Fiona voor het filmpje…


Download ppt "De branche in kaart gebracht. FILMENTERTAINMENT DE BRANCHE IN KAART."

Verwante presentaties


Ads door Google