De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”

Verwante presentaties


Presentatie over: "Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”"— Transcript van de presentatie:

1 Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006

2 Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten
Stand van zaken Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten

3 Doelstelling Doel Vooral: vaste klanten meer laten kopen
2de instantie: nieuwe klanten aantrekken 2006: 250 verkooppunten 2007: 500 verkooppunten Waarom Label? Herkennen Verkooppunt vinden Trouw belonen Waarom verkooppunt? Direct contact Vertrouwensband

4 Aanvraag label Wie kan aanvragen?
Elke hoeveproducent die verkooppunt hoeveproducten uitbaat Hoe aanvragen? Ondertekenen van gebruikersovereenkomt Voorwaarden: gebaseert op 10-punten charter Zorg dragen voor product en klant

5 10-punten charter Vertrouwen Verhaal Authenticiteit Openheid Kwaliteit
Versheid Smaak Eerlijke prijs Plaatselijk/lokaal Duurzaamheid

6 Aanvraag label Promotiebijdrage 50€ jaarlijkse bijdrage
25€ instapkosten In ruil krijgt de hoeveproducent: Gevelplaat Promotiemateriaal Fiche op website Aandacht in de pers

7 Gevelplaat Iets groter dan A3-formaat Stevig materiaal
Op verkooppunt hangen

8 Promotiemateriaal Hoeveproducent krijgt cd-rom met promotiemateriaal:
Label Stickers Advertentie Gepersonaliseerde fiche

9 Promotiemateriaal

10 Affiche

11 Fiche op website

12 Aandacht in de consumentenpers

13 Toekomst Cadeaucheques Fietsroutes ….


Download ppt "Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”"

Verwante presentaties


Ads door Google