Martijn Megan Laurens Semke Thirza Marit.  De waalpaal  wat is een fundering?  Wist je dat?  Einde.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Stichting Vrienden van Thomas
Advertisements

Wat is ons idee? • Grote tafels • Groot gebouw • 2 verdiepingen: -Een voor de hele klas -Een met ‘thema lokalen’ • Veel met computers/ tablets leren •
Sporten.
Grotten In de Ardennen vind je veel grotten.
Er waren eens drie apen: Chipie, Banano en Ananasie. Ze woonden in de zoo van Roosendaal Maar daar vonden ze het niet leuk, want ze kregen bijna geen.
door 1a Theo en Liesje zijn bangerikken. Ze zijn bang van potloden en huiswerk maken. Ze zijn bang dat Bobby hun huiswerk zou opeten.
Wie is rijk ? & wie is arm ?.
Bedrijfsbezoek Hakvoort Gemaakt door Tim, Enar, Tijn, Mitchell, Ike en Jimi.
Hoofdstuk 4 De middeleeuwen 1
PowerPoint Architectuur klas 2
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Hier zijn we met de achtbaan van knex bezig. Hij wordt heel groot.
Onderwijs en kinderarbeid
Hall Of Fame Gemaakt door Demy van Bergen Alexander Steenis
5.1 Leenheren en leenmannen
Paragraaf 3 Honger en ellende.
Dorpje “Elporvenir” Het was een fleurig dorpje,de slager stond in een ketel op straat zwirtjes te bakken.[zwirtjes zijn stukjes huid van een geslacht.
Hierdoor kon er efficiënter gewerkt worden en groeide de opbrengst
Mozes terug in Egypte De 10 plagen.
TTS introductie Welkom Welkom bij de introductie van TTS. U wordt rondgeleid langs verschillende belangrijke gebieden van TTS.
Gemaakt door: Cas van de Pol, Joost Blitterswijk, Amber Janssens & Tessa Gumbs.
dus dat was 'n hele onderneming, maar wel erg leuk.
Door: Jessica Bacuna. De titel is Glamping omdat havo 5 een camping outfit moesten maken, maar het moest ook glamorous zijn.
Een kasteel in de provincie Dorset in Zuid-Engeland.
‘Ze kwamen aan bij het begin van de gersteoogst’
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Wolvecamp tentoonstelling
De planten. 29 mei 2008 De dukdalf.  Wij zijn met de hele klas naar buiten gegaan. Toen kregen we een paar planten voor het groepje, want we hadden.
FLEVOKANS TERUGBLIK EN VOORUITBLIK 31 OKTOBER 2012.
Groep 7/8 is op werkweek gegaan. Ze vonden het heel leuk. Het was in oesterwijk. En ze gingen ook naar kamp Vucht. Ze vonden het leuk maar niet leuk dat.
By Jeffrey & Jeffrey.. Wat hebben we gedaan? Wij hebben gekozen voor een lamp te maken, dit is een oud examen werkstuk van hier naast hebben.
inleiding Thijs Waanders Rens Velthuis Stan de Leeuw Roy broshuis
GEMAAKT: MAARTEN,SIBBE EN MATTHIJS. WAT DEDEN WIJ ? Wij zoeken op het linker plaatje een gewond schaap. En die we toen ook nog vonden tussen al die.schapen.
E-minds Gemaakt door: Marie Joëlle. Menu.  E-minds  Foto's  Zwem game  Stop filmpje.
Klas in de kas Door groep 6.
“Beleef de canon” Een vertelproject voor groep 5 t/m 8
Groep 6 gaat schaken Door groep 6 van de dubbele punt in Aartswoud.
Het was een leuk begin, We ontmoette een paar mensen met een handicap. :Een blinde vrouw :Een slechtziende vrouw :Een jongen die in een grote rolstoel.
Medialessen groep 8.
Archeologie voor pakket ++s Les 4: Het feitelijk opgraven.
Presentatie slagharen
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
Hoofdstuk 1 Grammatica zinsdelen
De natuur in Noorwegen We hebben dit onderwerp gekozen omdat in Noorwegen hele mooie landschappen zijn !
Informatie avond overblijven
 Wat is biomimicry  Wat hebben we geleerd  Onze mening over de lessen  Biomimicry in de toekomst  Ons plan  Quizz !!!!!!!
Uitje schoenwinkel. Sebastiaan Ik vond het interessant. Er zitten veel borstels aan deze machine. De mevrouw van de winkel heeft een keer haar vinger.
Techniek uitje 17 maart 2015 SBO het tangram. Prokal stoomtechniek bv We zijn bij de stoomtechniek geweest en we hebben geleerd wat stoom kan produceren.
Van Engel, Minke en Helen
Van stal naar bord Ik maak een werkstuk voor plannex het gaat over het dier dat eerst op de boerderij lekker in het hooi graasde maar nu op je bord licht.
Uitje kinderfysio. Jan Ik heb geleerd dat wiebelen goed is voor je benen.
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
De schildpad. Randvoorwaarden:  Bijzondere ingang: Ondergronds, zit een tunnel onder de steentjes.  Gebouw in dezelfde omgeving  Toeristische trekpleister.
Met Dummie op zoek naar dieren in het oude Egypte
Paddestoelen
Thema planten - Les 6 - Wortels -
Week van het geld Door; Faith,Aita,Sonam&Linda. Tabor kerk  Wij waren naar de Tabor kerk geweest, en daar hebben wij heel veel van opgestoken. En ze.
FINISHING PROFILES Van: Mootje, Hasib, Hein, Marieke, Sophie, Jaëla & Elia.
Prullenbakken Wij ( Dani, Timo en Martijn ) vinden dat er te weinig prullenbakken staan in het kerkdorp Acht.
Merel, Benthe, Femke, Emma, Linda, Sven, Sem, Julia, Dante
Maatschappelijke stage
Presentatie door: Toon Kuijpers klas: mh2a
Rots of zand? Matteüs 7:24-27 “De verstandige man bouwde zijn huis op stevige grond. Op een dag gaat het hard regenen en waaien. Maar het huis blijft staan,
The ground live Ellen, Sascha, Luna.
Hoeveel lagen had de hoogste taart ooit?
Veilig werken in de logistiek (KAM)
N34 Lott & Anke.
Het was heel leuk in de bus naar de N34
Joepie, ik ben bijna een kleuter!
Transcript van de presentatie:

Martijn Megan Laurens Semke Thirza Marit

 De waalpaal  wat is een fundering?  Wist je dat?  Einde

 De waalpaal is onderdeel van de “Van ‘t Hek Groep”  De Van ‘t Hek Groep kan alles op het gebied van funderingstechnieken  De waalpaal is gespecialiseerd in het installeren van trillingsarme en trillingvrije palen in kleine werkruimten

 De fundering zijn palen in de grond waar het gebouw op staat, zodat de gebouwen stevig blijven staan  De palen zijn soms wel langer dan 20 m.

De waalpaal geholpen heeft bij de verbouwing van het Rijksmuseum, waar wij zelf geweest zijn met de klas een paar weken geleden

 We vonden het superleuk want:  - we mochten een hijskraan besturen  - we mochten een steen in een buis gooien  - we kregen heel goede uitleg  - we kregen een usb-stick en een muts  We hebben veel geleerd!