Johan Krijgsman (Nictiz) Grafisch werk door Roel Schenk (Nictiz)
Het rapport.
UITGELICHT Wie heeft eHealth getest?
OVERZICHT
POTENTIËLE MEERWAARDE Zorggebruikers ervaren problemen bij…
POTENTIËLE MEERWAARDE Zorggebruikers ervaren problemen bij…
POTENTIËLE MEERWAARDE Zorggebruikers* willen online diensten:
POTENTIËLE MEERWAARDE ICT-problemen bij artsen: Slechte integratie Onvoldoende mogelijkheid tot delen Kwaliteit van systemen
POTENTIËLE MEERWAARDE Inspanningen in eHealth door huisartsen:
POTENTIËLE MEERWAARDE Inspanningen in eHealth door medisch specialisten:
GEMAK & SERVICE Herhaalrecept via internet Vraag via Internet /
GEMAK & SERVICE Online contact met patiënten Artsen Prettig voor patiënten Toegankelijkheid Efficiëntie van zorgverlening
ZORG EN ONDERSTEUNING THUIS Verpleegkundigen in de care*:
Uitgelicht Verpleegkundigen & eHealth:
ZELFMANAGEMENT & ONLINE BEHANDELING Zelf meten en gegevens bijhouden:
ZELFMANAGEMENT & ONLINE BEHANDELING Online behandelingen GGZ:
INZAGE MEDISCHE GEGEVENS Online inzage:
INZAGE MEDISCHE GEGEVENS Huisartsen over online inzage:
ELEKTRONISCHE DOSSIERVOERING ZORGVERLENERS Verpleegkundigen en elektronisch dossier:
ELEKTRONISCHE COMMUNICATIE ZORGVERLENERS Informatie-uitwisseling:
Informatie-uitwisseling:
Informatie-uitwisseling over patiënten: Artsen Betere kwaliteit zorgverlening Beschikbaarheid informatie
AANBEVELINGEN Focus op kansrijke diensten: Online diensten & inzage. Informatie- uitwisseling zorgverleners. Verpleeg- kundigen in de care.
AANBEVELINGEN Pak hardnekkige belemmeringen aan:
UITGELICHT Vergoedingen in segment 3:
AANBEVELINGEN Belang van consumenten-eHealth: Makkelijkere Informatie-uitwisseling Mogelijkheden zorgverlener