Roelof Janssen, www.SandP.nl#w2p2015 Where are we going ? WebToPrint.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inhoud 3d printing Trends en toekomst Het MKB 3dPlaza.
Advertisements

Het reisburo van de toekomst? 10 SEPTEMBER 2013 Via Actuele signalen naar mogelijkheden voor retailing in de reiswereld….
Een dag uit het leven van Plotseling Waar je als Lord al niet druk mee kunt zijn …
© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
KOBO CONFIDENTIAL PAGE 1 KOBO – een introductie. HET VERHAAL VAN KOBO Kobo is een van de snelst groeiende bedrijven op het gebied van eReading wereldwijd.
Met EveryonePrint printen gebruikers veilig vanaf hun mobiele apparatuur, met het gemak van web-, driver- en print.
Logistiek management: begrippen en principes
Een strakke workflow als hulpmiddel voor online samenwerking. Jikke de Groot Universiteitsbibliotheek/ Universiteit Utrecht Sector Innovatie & Ontwikkeling.
Trends in Self-Service
Ymor Ketenbewaking bij debitel
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
Figuur 1.1 Voorbeeld van een BIK
Retail Round Table 19 Maart 2014 Woerden. Agenda RRT 19 maart 15:00-15:15 Ontvangst. 15:15-16:00 Lopende trajecten & ervaringsuitwisseling. 16:00-16:15.
© Shopping 2020 TRENDS EN ONTWIKKELINGEN INKOOP EN SUPPLY CHAIN expertgroep Inkoop en Supply Chain Juni 2014.
The future  vorm 1: een voorspelling doen  Will + hele ww : I will see you soon  Let op: will + not = won't  Shall + hele ww: Shall I help you? 
Grafimedia, een Smart Industry? Albert Noppen en Roelof Janssen.
Henk Vermeulen 2020 begint morgen -Toekomstprofielen in de mediasector.
Hoe kijkt een ondernemer naar de overheid
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1994 Mercy Publishing 1/4 DRAW ME CLOSE TO YOU (Kelly Carpenter) Draw me close to You Trek.
Connecting the world. Het logistieke netwerk. D-Street Consultancy.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Cloud computing – Gebruiker: ‘ Computer Basics: What is the Cloud?’ ‘De cloud staat voor een netwerk.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Ed Boogaard schrijft, 14 oktober 2015#w2p2015 WebToPrint Waar staan we nu?
Minderjarigen, ‘oude’ en ‘nieuwe’ media: een blik op de toekomst Recente ontwikkelingen in de sectoren van het mediarecht, de intellectuele rechten en.
Informatie management HC2
Agenda  Introductie Oracle Documents Cloud Service  Demo  Integratiemogelijkheden  Demo  Vragen 15 december /11/2015 WebCenter SIG Oracle.
}. } Welkom Presentation: Transformatie van een mediabedrijf met data als grondstof PIM, 19 mei 2015 May 2015 Tim Klein
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
METADATA IN EEN NOTENDOP Universiteit Antwerpen Vrijdag 22 april 2016.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Ontwikkelingen in de Boekenbranche Paul Rutten Book and Digital Media – UL Symposium KVB – Tiele Stichting Amsterdam 24 maart 2009.
Komt een jonge klant aan de balie….. Bijeenkomst Economie docenten Malmberg Uitgeverijen Emile Kouwenhoven SNS REAAL.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals Economische verkenning van ‘s-Hertogenbosch en binnenstad Louis van Vals.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Symposium Groene Groei
We Support Your Success!.
Kennismaking Suneco.
Definitie Smart Industry
MARKTONDERZOEK – OP ZOEK NAAR INSIGHTS
Giving hands and feet to the digital substation
Sociaal digitaal Visie op de digitalisering in het
Kennisdag 2016 Ziggo Data Warehouse 15 september 2016.
Goederenstroombeheersing
#5. MULTI-ACTOR SAMENWERKING | CITY-OF-THINGS
Als ik kon zijn waar jij bent If I could be where you are
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Welkom.
Als ik kon zijn waar jij bent If I could be where you are
DE ADVIEZEN VAN BEURSMAKELAAR BERNARD BUSSCHAERT

Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
Sierteelt, digitaal snel op weg
in omnichannel retail van de toekomst
Goederenstroom en voorraadbeheer
Inspelen op innovaties
Agro Data Cube: Big Data faciliteit voor open innovatie
THE EMPOWERED CUSTOMER
Transcript van de presentatie:

Roelof Janssen, Where are we going ? WebToPrint

Roelof Janssen, Megatrends “Gutenberg deed alles zelf” – Marketing, uitgeverij, prepress, print, afwerking, bezorging Rationalisatie: naar deelspecialismen – En weer terug…. Webwinkels: – 24/7, kopen vanaf de bank, co-creatie, self servicing – Specialisaties: warehousing, logistiek, drop-off points On-line reputatie Trends e-commerce hebben impact op W2P

Roelof Janssen, The future is now Concentratie en internationalisatie – DrukwerkDeal en Vistaprint, FlyerAlarm – Toetreden PostNL ea. – Transparantie prijzen, levertijd etc. (Mass) Customization – Meer on-demand productie en levering – Ontzorgen specifieke klanten vraagt om maatwerk – API economie Opsplitsing in deelprocessen – Productiestappen, back-office, warehousing, logistiek, postbezorging 3D printing

Roelof Janssen, Koffiedik Mobiel is interface nr 1 – Apps ipv. websites Omni-channel – Print plus digitaal, video/animatie Mix fysiek en on-line – Retail: location based services Ver“Uber”isering – Bezorgen met drones, IoT ? Trigger via algoritme en big data, creatie via AI Lights out productie -> robots

Roelof Janssen, My 5 cents Web2Print = verouderde term B2B: “marcom servicing” (NL: “ontzorging”) B2C: “let’s make it” Groeimarkten ipv groeimarkt – Kanabaliseert “the way we were” Veel verschillende rollen en spelers