Bevlogen “Zes Flevolanders typerend voor een groep, ieder met hun eigen beleving van de uitbreiding van het vliegveld. Maar één ding hebben ze gemeen:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
Advertisements

Mijn jeugd in West…. Mijn jeugd in west Logline 3 generaties van Amsterdam West worden met elkaar vergeleken door te praten over de belevenissen die zij.
Het dorp van de 21e eeuw Frans Thissen Universiteit van Amsterdam
Vooronderzoek visual knowledge building Op welke manier construeren leerlingen kennis aan de hand van beelden?
Les 4 cursus WordPress. Wat gaan we doen (1) 1. Importeren via Word problemen 2. Alle pagina’s en berichten verwijderen, incl prullenbak leegmaken 3.
Introductiebijeenkomst
Natuurlijk Almere Door Anne Taverne, Rik Kapitein, Robert Pastoor en Kyra Dirksen.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Train de trainer Levensboeken Beatrijs Van der Heijden
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Hoofdstuk 4 Globale structuur van een project
Presentatie A&O netwerk Arbeid & Organisatie van het NIP Nederlands Instituut van Psychologen darwine.
Jezus houdt van alle dove kinderen
Hoe kan het jou veranderen?
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Wat als… Door Kenzo, Marcel en Menno. Product: History/Discovery channel programma (circa 35 minuten)
WORKSHOP LEEFBAARHEID Deel 2. Opzet Wat maakt uw dorp of streek leefbaar? Naar een model van leefbaarheid Waardering en Belang De leefbaarheid en sociale.
Den Burg: van leefbaar naar sociaal vitaal Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
Lokale voorzieningen: voorwaarde of resultaat van leefbare en vitale dorpen? Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
Vitale dorpen, wat is daarvoor nodig? Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies.
We hadden 'n zogenaamde log cabin, dat is 'n hotelvoorziening, maar dan in de vorm van houten huisjes die een beetje in de natuur stonden.
Praat eens met een veteraan darwine.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
natuurKUNST BIJ RUSTPUNTEN
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Kijk een week lang het NOS Journaal. Strengths NOS journaal vertelt je al het actuele nieuws. NOS herhaalt uitzendingen meerdere malen per dag. Het NOS.
Wat is er te zien? Kunst van de vroege middeleeuwen tot begin twintigste eeuw Grote kunstenaars zoals Bosch, Bruegel, Rubens, Rembrandt, Kandinsky etc.
Gebruikersgerichte digitale zorg Wat willen gebruikers zelf?
Omroep Flevoland helpt bij een vliegende start. Introductie Timo Jepkema, Yvette van Ek Eline Hoffman en Sven Jach Televisieformat Lelystad Airport Werkgelegenheid.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
‘Cultuur in de spiegel’ Een Culinaire ‘Trip down Memory Lane’ voor senioren.
Onderzoeks-project Pingjum “De rol van kunst en creativiteit in de veerkracht van dorps-gemeenschappen” Gwenda van der Vaart
Hét nieuwe programma van. In het kort Voor elke stukje rood moet een stukje groen komen in Flevoland. Hoe moet een verzorgingstehuis dat aanpakken? En.
De hangar. Het team Eelco Honingh Marian Alons Jesse Taat Ron Schonewille.
IPC Nederland.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Boekbespreking Differentiëren is te leren, Aafke Bouwman
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Social media.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
PARCIVAL COLLEGE vrijeschool OPEN DAG Zaterdag 4 februari 2012 Aanvang tot vmbo-tl havo vwo worden wie je bent.
7E-model Template. Opdracht: Bedenk minstens 3 originele manieren om je doelgroep te informeren, waardoor ze denken: “aha, goed om weten”, “interessant,
De Amsterdamse vrijwilligersorganisatie De Regenboog Groep.
Reduzum Reduzum: inwoners 10 km ten zuiden van Leeuwarden.
Sneak Preview Het nieuws van vandaag op de manier van morgen.
Wat gaan we doen? 20.00u: Inloop 20.10u: Opening 20.15u: Start presentatie 21.00u: In groepjes uit elkaar 21.30u: Terugkoppeling 21.40u: Afsluiting 22.00u:
Nieuwsredactie Mo Jaspers NR203.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Creatief schrijven.
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Dat gaat naar het meanderplein toe!
Welkom bij GO MEI 2016.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Wooninitiatief Villande
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Twee in Een Kick-off online masterclass van de Open Universiteit
Informatieve teksten Hoe begrijp ik een informatieve kijk-/luistertekst en hoe kan ik opvattingen en bedoelingen uit taal- en beeldgebruik afleiden?
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Plaats, datum bijeenkomst
De schrijver mee op Reis
Welkom bij de bijeenkomst: WhatsApp-groep Veiligheid
Natuurliefhebbers en wandelaars  komen er graag omdat het er mooi is en diverse natuur Geschiedenisliefhebbers  willen graag de tastbare sporen uit.
ontwikkelen van een betekenisvolle complete en complexe opdracht
Multiple sclerose en toch niet alleen!!!
Traject De Beleverij WELKOM!.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Programma uur Welkom en opening
Transcript van de presentatie:

Bevlogen “Zes Flevolanders typerend voor een groep, ieder met hun eigen beleving van de uitbreiding van het vliegveld. Maar één ding hebben ze gemeen: ze zijn bevlogen.”

Bewoners Natuurliefhebbers Vakantiegangers Vliegtuigliefhebbers Boeren Vereniging/ondernemer Zes groepen

Drie afleveringen

Opbouw afleveringen Leader Opening programma Lange hal Plekken Wandeling landingsbaan Afsluiting programma

Afl. 1: natuur tegenover inwoners

Afl. 2: vliegtuigliefhebber tegenover vakantieganger

Afl. 3: boer tegenover vereniging

Waarom Bevlogen?  Belicht discussie op unieke manier  Laat kijker beide kanten van de discussie ‘ervaren’  Geeft diepgang, duiding en inzicht

Doelgroep Bevlogen 35 tot 55 Flevoland Leefstijlgroepen: - traditionele streekbewoners - praktische familiemensen - kritische verdiepingszoekers

Cross-mediale mogelijkheden Polls Per Flevolander in Bevlogen een pagina Fotoreportages Andere verhalen Brieven Social media

Iedere aflevering twee mensen die typerend zijn Kortom:

Hoe Bevlogen bent u eigenlijk?