Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
De uitkomsten van de enquête op hoofdlijnen. -Geslaagde pilot uitgevoerd weken van de gastlessen -Optimaliseren van voorbereiding leerlingen op school.
Reflecties Onderzoek ‘Jeugdwerk met maatschappelijk kwetsbare kinderen en jongeren’ Tineke Van de Walle Vakgroep Sociale Agogiek, Universiteit Gent Steunpunt.
Enquête Natuurlijk Schildklierhormoon
60+ Gezond en Wel in Drijber, Spier en Wijster 9 NOVEMBER 2012.
Landelijke Open Imkerijdag 13 en 14 juli 2013 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de Ingezonden enquêtes. Ze.
Resultaten tevredenheidsmeting van gebruikers Lokale Dienstencentra Kortrijk m.b.t. tot de onthaalmedewerkers.
Discipelschap.
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Jongeren met visuele beperking: persoonlijk netwerk en welbevinden
Enquete BS Noorderbreedte
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Elke morgen herbegint het leven….
Denkstof Seizoen 3 aflevering 5
Beeld en Geluid museum Media park - Hilversum.
Agenda – Kennismakingsrondje
Onderzoekersforum CQ-index
Werkt werken? Reinier Kuijsten, Jane- Murray Cramm, Job van Exel en Harry Finkenflügel.
HERBALIFE = NETWERKMARKETINGBEDRIJF
Kom Hoger #5 Hij moet groter worden!
Thema voor vanavond is:
Antwoord voor jezelf op de volgende vragen met NOOIT, WEINIG of REGELMATIG 1Hoe vaak nodig jij anderen uit voor een bakje koffie? 2Hoe vaak laat jij.
2 Samuël 19,1 (David:) ABSALOM… MIJN ZOON… MIJN ZOON….
Leven na de dood.
Enquête.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Spiegelinformatie voor kraamcentrum
Landelijke Open Imkerijdag 12 en 13 juli 2014 Enquêteverslag De informatie in deze presentatie is samengesteld op basis van de ingezonden enquêtes. Ze.
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
essentie van kerst Over de mens-wording van Gods Zoon
Dagbegeleiding informatie avond voor cliënten en mantelzorgers 4 februari 2015.
„Heb je het gehoord? Onze chef is gestorven." „Ja, en ik vraag me de hele tijd al af, wie met hem gestorven is." „Hoezo met hem?" "Nou, in de annonce stond.
Marjan Hurkmans Anneke de Jong. Wat is de Wandeling Mantelzorger: verwerking intensieve periode, vergroten draagkracht, inzet ervaringsdeskundigheid.
Zaterdag 8 april 2017 Het is nu 19:52.
Mijn antwoord op Gods zegeningen. Sabbat 7 maart 2015 India werd begin 20 ste eeuw door een zware hongersnood getroffen. Dr. Kellogg vroeg zijn personeel.
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
 Bij aankomst  De zaal  Het voorprogramma  Caruso.
Jezus volgen kan niet in deeltijd
ZorgSaam Kliniek Hulst. Ontstaan ZorgSaam Kliniek Hulst ± 1986: Politieke belofte bouw dagbehandelingsunit bij de polikliniek Hulst. Wens om huisartsenpraktijken.
Seizoensthema … GRAPES Gratie Genade GUNST.
MIJN KAMERAAD Een getemde grizzlybeer en zijn baasje.
Camille Coussée 1 BaTP B2 DEPRESSIE PREVENTIE.  Betekenis: voorkomen van een ziekte  Doel:  meer kwaliteit van leven  mensen minder/korter ziek 
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Psychosociale begeleiding bij niertransplantatie
Mijn presentatie Naam van de museum is Gemeentemuseum Den Haag Wonderkamers.
ERVARINGEN VAN VROUWEN EN MANNEN MET PSYCHOLOGISCH, FYSIEK EN SEKSUEEL GEWELD: HOOFDSTUK 3 Pieters J., Italiano P., Offermans A. en Hellemans S., (2010)
Strijdmakkers « En Hij stelde er twaalf aan, opdat zij met Hem zouden zijn en opdat Hij hen zou uitzenden om te prediken. » (Marcus 3: 14)
Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013.
© GfK 2014 | AFM Consumentenmonitor | Juni AFM Consumentenmonitor voorjaar 2014 Beleggers Juni 2014.
Enquête 2016 Ingevuld door 74 personen (van 89) Bassen 17 Alten 15 Mezzo 21 Sopranen 21.
P.1 © Store Support BV Klanttevredenheidsonderzoek Accommodaties Kardinge MANAGEMENTRAPPORTAGE Naam: WSR Gemeente Groningen.
Zonder spieren en botten kun je niet ravotten Jacob van der Veen.
Je hebt nu € ,00 op de bank staan van jouw privé rekening (ABN) Het is
Tevredenheidsmeting OCMW Presentatie MC Bea 24/08/09.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
“Het is in mijn lage rug geschoten” Evaluatie Vice Versa 9 maart 2016 MP 18 maart 2016.
Uitkomsten van de enquête van ouders Februari 2016.
Uitwisseling naar Rusland Door Ilse Bigler. Inhoudsopgave Yaroslavl De voorbereiding Aankomst De mensen Activiteiten Afscheid Russen in Nederland…
Werkweek Londen 11 september – 15 september.
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Transcript van de presentatie:

Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten

Inhoudsopgave 1.Algemene vragen 2.Personeel 3.Hygiene 4.Maaltijden 5.Zorgfunctie 6.Extra service aspecten 7.Eindoordeel 2

Tevredenheid in de tijd 1 e halfjaar 2014: 8,7  Respons: e halfjaar 2014: 8,6  Respons: 176 Heel 2014: 8,7  Respons: e helft 2015: 8,6  Respons: 174

1. Algemene vragen Leeftijd en geslacht 174 gasten van Dennenheuvel hebben de klanttevredenheid enquête volledig ingevuld. De verdeling naar geslacht is als volgt: De gemiddelde leeftijd was 77 jaar. Voor vrouwen was dat ruim 77 jaar en voor mannen ruim 74 jaar. 4

1. Algemene vragen Uit welke provincie komen onze cliënten? 5

1. Algemene vragen Wie is uw zorgverzekeraar? 6

1. Algemene vragen Bent u lid van Dennenheuvel? 7

1. Algemene vragen Wie attendeerde u op Dennenheuvel? 8

1. Algemene vragen De informatie over verblijf, procedures en kosten was mij duidelijk. 9

1. Algemene vragen Bij aankomst werd ik op een vriendelijke manier ontvangen. 10

2. Personeel De bejegening door de Opnameadministratie was vriendelijk en plezierig. 11

2. Personeel De bejegening door de Servicedienst was vriendelijk en plezierig. 12

2. Personeel De bejegening door de Artsen was vriendelijk en plezierig. 13

2. Personeel De bejegening door de Fysiotherapeuten was vriendelijk en plezierig. 14

2. Personeel De bejegening door de Verpleegkundigen was vriendelijk en plezierig. 15

3. Hygiëne De hygiëne is goed. 16

3. Hygiëne De kamer is goed verzorgd. 17

3. Hygiëne Het sanitair is goed verzorgd. 18

4. Maaltijden Het ontbijt is goed verzorgd. 19

4. Maaltijden De lunch is goed verzorgd. 20

4. Maaltijden Het diner is goed verzorgd. 21

4. Maaltijden Aan mijn dieet wordt tegemoet gekomen. 22

5. Zorgfunctie Bij de opname heb ik zelf aangegeven wat ik wilde bereiken tijdens mijn verblijf in Dennenheuvel. 23

5. Zorgfunctie Bij de opname werd met mij samen vastgesteld welke zorg ik nodig had om het doel (van 12A) te bereiken. 24

5. Zorgfunctie Ik heb het verblijfsdoel van vraag 12A gehaald in de tijd die wij bij de opname hebben afgesproken. 25

5. Zorgfunctie De artsen handelen professioneel. 26

5. Zorgfunctie De fysiotherapeuten handelen professioneel. 27

5. Zorgfunctie De verpleegkundigen handelen professioneel. 28

6. Extra service aspecten De aanwezigheid van de activiteitenbegeleiding heb ik als meerwaarde ervaren. 29

6. Extra service aspecten De aanwezigheid van de kapper heb ik als meerwaarde ervaren. 30

6. Extra service aspecten De aanwezigheid van de pedicure heb ik als meerwaarde ervaren. 31

6. Extra service aspecten De aanwezigheid van de schoonheidsspecialiste heb ik als meerwaarde ervaren. 32

7. Eindoordeel Ik zou Dennenheuvel aanbevelen aan familie, vrienden en kennissen. 33

8,6 Rapportcijfer voor verblijf in Dennenheuvel 34