Stavaza.  Wat en waarom?  Wie?  Oproep nationale Archeologiedagen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Ontwikkeling van het Netwerk Naamkunde
K!X is een project van. Wat is K!X? K!X is een project waarin je op een leuke, boeiende en actieve manier met een groep jongeren een promoteam vormt om.
Bouwen aan een nieuwe sociale infrastructuur 27 maart 2014
“ - een platform voor ICE in Vlaanderen” Dries Van Den Broucke – 14/09/2012.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Stichting Dijk van een Kust
ACADEMISCH ERFGOED IN VLAANDEREN Een voorlopige synthese Antwerpen, 4 mei 2012.
Moderne stadsbibliotheek én Communicatiehuis van en voor de (Nederlandstalige) gemeenschapsvoorzieningen in Brussel Gemeenschappelijk initiatief van VGC.
Serious request-ambtenaren
Lokale coördinatie: de onmisbare schakel Marian van der Klein 20 oktober 2011 NOV: Samen sterk voor vrijwilligerswerk.
De beleidsronde: een verkenningsronde van kabinet vs. lokale erfgoedactoren Erfgoedcel TERF.
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Financiering Creatieve Industrie
Onderwijs voor kansarme kinderen in Roemenië
OP WEG NAAR EEN COLLECTIEVE COMMUNICATIESTRATEGIE VAN DE ERFGOEDSECTOR Een onvoltooid verhaal Jan Cools.
Het Nederlands Uitburo
Risicocommunicatie Zelfredzaamheid als motor
Internationale Activiteiten
EiGGenwijzer en zorginkoopbeleid Gebruiksmogelijkheden in het zorginkoopbeleid.
NatuurWijs: educatie in Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug De klas uit, het bos in UNO 19 januari 2012 Annemarieke Holland/Charlotte Robben.
Rotary Water Platform District 1570: ”Adopteer een School in Ghana” Contact: Rotary Water Platform Aqua For All m.de
INLEIDING: ARIE BROEKHUIS
Gemeenschapsontwikkeling door zelfsturing
Brede open school Aansluiting bij ppp van Jan de Maeyer. BOS GO!2020 sd alle scholen tegen 2020 brede scholen : Wat ? visietekst To teach vs to educate.
OW GENT in Nieuw Gent - 10 juni INTRO 1.INCLUSIEF = toegankelijk voor iedereen: ---- maatwerk ---- centraal én decentraal 2. SAMEN MET LOKALE.
Interne communicatie (IC) binnen ANB is een aandachtspunt. Er was al een degelijke basis aanwezig. Die wordt nu verder geoptimaliseerd en spoort samen.
Communicatie & Educatie Samen! Werkgroep Communicatie & Educatie.
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
In samenspraak. Het gesprek tussen musea en gemeenten  Landelijk Contact van Museumconsulenten  Museumvereniging  Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 20 oktober.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Verslag van de brainstorm NIOBB 6 februari Sterke punten Bowls is een leuke, laagdrempelige en sociale sport Inzet en betrokkenheid vrijwilligers.
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Actieplan Huis van het Kind Haspengouw Antennepunt Heers.
De maatschappelijke betekenis van musea Onderzoek, publicatie en implementatie.
Toelichting op het UNESCO Global Geoparks programma Marike Bontenbal Beleidsadviseur Wetenschap Nationale UNESCO Commissie.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Job en businesscenter in Korça, Albanië.
Bijeenkomst aandachtsfunctionarissen Sociale netwerk versterking - Sociaal kapitaal - 10 maart 2016 PF Gezin & Omgeving.
Kinderopvang en kleuterschool voor alle kinderen Investeren in de ontwikkeling van jonge kinderen uit kwetsbare gezinnen in Stad Gent.
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Tijs van Ruiten, directeur. Nationaal Onderwijsmuseum. Grootste collectie ter wereld; bezoekers in museum; bezoekers buiten museum;. Sterk.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
Les 1. die ik met vallen en opstaan leerde: Als je iets wilt bereiken, moet je je focussen, keuzes maken én doorzetten.
1. Korte historiek -Goedkeuring decreet preventieve gezinsondersteuning november Goedkeuring uitvoeringsbesluiten eind maart Oproep erkenning.
Campagne taalvaardigheid
Slag om Arnhem levend houden.
Verwijzen naar kookboek.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Landelijke raad 10 december 2016
Progressief universalisme
Een herziene, bestuurlijke visie op passend onderwijs en Plein 013
Veteranen Ontmoetings Centrum Zeeland Sterk door samenwerking
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
De kracht van de Fietsersbond
Gezond Rondkomen bij de JGZ Utrecht
Gastgemeente gezocht! | 28 Oktober 2019
Gastgemeente gezocht! | 28 Oktober 2019
Kennissessie ‘Samen naar een groter publieksbereik’ - 14 juni 2018
Kinderzwerfboek wil kinderen laten lezen
Tel mee met Taal: Meer samenwerken voor minder laaggeletterdheid
Bibliotheek en erfgoed
Spel als middel voor……. TEAMBUILDING.
Marketing in sociale media
FONDSENWERVING EN FINANCIERING
Transcript van de presentatie:

stavaza

 Wat en waarom?  Wie?  Oproep nationale Archeologiedagen

Wat?  Jaarlijks drie dagen  ‘Open deuren’  Door heel Nederland nationale Archeologiedagen

Waarom?  Archeologisch onderzoek overal  Waarom doen we het?  Artikel 9 nationale Archeologiedagen

Doel  Betrokkenheid publiek vergroten  Draagvlak archeologie versterken  Respect voor verleden vergroten nationale Archeologie dagen

Sterke vorm nationale Archeologie dagen  Landelijke zichtbaarheid / platform  Efficiëntie communicatie  Bundelen van wat er al is

Wat?  Binnen kijken  Buiten kijken  Op pad nationale Archeologie dagen

Belangrijke spelers  AWN / Lokale vrijwilligers  ArcheoHotspots  Lokaal organiserende partners nationale Archeologie dagen

Draagvlak  Romeinenweek  SAP  St. Reuvens  RCE  Provincies  BAAC / ADC / …..  Rijkswaterstaat  Natuurmonumenten  Kunstsector  Ambassadeurs nationale Archeologiedagen

Financiën  Cultuurfondsen, provincies  2017 structureler OCW  Bundelen van wat al gebeurt nationale Archeologie dagen

Start de motor!  Het gaat om draagvlak voor archeologie  Seinen op groen  Pilot oktober NH,ZH,U: bescheiden actie gevraagd nationale Archeologie dagen

Van erfgoed word je blij nationale Archeologie dagen

Campagne: nationaal & lokaal  Landelijk: campagnebeeld / PR / mediapartners / centrale website  Lokaal: ondersteuning / toolbox / kennis- uitwisseling nationale Archeologiedagen

Wat is er al?  Musea  Routes  Prov. Depots nationale Archeologie dagen

Aanjager en katalysator  Doe mee!  Kwaliteitsimpuls geven  Educatie nationale Archeologie dagen

Event: volop kansen!  Archeologisch onderzoek overal  Waarom doen we het?  Artikel 9  IJzersterke combinatie  Altijd dichtbij  Leuk en authen- tiek uitje nationale Archeologie dagen

Inspireren tot…  Spannende programmering  Onverwachte plekken  Cross over andere disciplines nationale Archeologie dagen

Wie?  Gezinnen met kinderen  Actieve ouderen  Meer bereik nationale Archeologie dagen

Doel  Betrokkenheid publiek vergroten  Draagvlak archeologie versterken  Respect voor het land waarop en waarin we leven vergroten nationale Archeologie dagen

Financiën  Pilot 2015  Opstartfase 2 jaar  Dan structurele financieringsvormen nationale Archeologie dagen

Projectbureau  PR paraplu lande- lijke campagne  Coördinatie & ondersteuning  Aanjagen & inspireren nationale Archeologie dagen

Planning 2015  Planontwikkeling pilot  Opbouw organisatie en netwerk  Financiën: go/no go maart 2015 nationale Archeologie dagen

Organische groei  Uitbouw draagvlak  Merkbekendheid  Netwerk ‘archeo- partners’ en betrokken ‘derden’ nationale Archeologie dagen

Pilot 2015  Oktober 2015  Utrecht  Zuid-Holland  Noord-Holland nationale Archeologie dagen

Bereik en bezoek  Bouwen aan harde cijfers  bezoekers landelijk  Mediabereik flink groter nationale Archeologie dagen

Van erfgoed word je blij nationale Archeologie dagen