TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

De entertainmentbranche bezoek aan een tv studio opname met publiek
sociale media: de nieuwe realiteit
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Groepje: Alissa Beijdorff Mark Aarden Maurice America Brad Bijtjes
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Woord van Leven Januari 2010.
Dag 13. Dag 13 Dit keer wil ik… Sinterklaas… het dagboek van dit jaar afsluiten. Dag 13 van het dagboek Hallo lieve kinderen, Dit is dan alweer de.
Dag 2. Dag 2 Dag 2 van het dagboek Aloha allemaal, Zo daar ben ik weer. Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie al benieuwd naar wat ik vandaag allemaal.
we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun.
Loverboys.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
BEZOEK EEN TV-OPNAME Marc Haver & Oliver Lobhard.
Welke trends komen terug
Wat is de Succesfactor van ‘Entourage’?. De Hoofdpersonen ‘Vincent Chase’: Hoofdpersoon, acteur, relaxt persoon, maakt zich nergens druk om en is heel.
Hoppenbrouwers Gemaakt door: Hamza Nassiri, Kevser Calhan, Nick van Dijk en Sander van Velzen © copyright.
Bier beter als een vrouw?
Bier beter dan een vrouw?
Welkom bij de tussentijdse presentatie
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
I-Communicatie Case Presentatie - TDI3 Rianne Robin Duy.
Gemaakt door: Fardau Kleefstra
Goede campagne - De domste student van nederland
Timeless Vibes.
Escher.
Het Debat Opbouw en inhoud.
Inspirerend Coachen - praktijkervaring - het G®ROW kader
Online Conferentie Nederland 8 oktober Welkom allemaal! Onderwerp: “Urban Culture”
LEES DE NIEUWSBRIEF OP ENTERTAINMENT- BUSINESS.COM.
Hoe gaat dat? Wat moeten wij doen? Tips om aan een project te komen
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Rotterdam zonder MBO verzuim
Mediales 1 Overdragers van informatie. Bijvoorbeeld internet, televisie, krant, tijdschrift.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
BRIDGET JONES The edge of reason Kijk een film (dvd/bluray) met het commentaar van de regisseur en ga opzoek naar de succesfactor.
Vriendschap boven alles. Gemaakt door: Marte en Annelore.
© VIP GilzeRijen ( brengt hulpvragers en vrijwilligers bij elkaar en de website is een zusje van Zorgvoorelkaar.com. Rob: “Ik was.
Media en de massa.
De legende van de partyhut
Onze school, Albeda colege Schiedam Nieuwland.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Mannen en vrouwen Verschil?! Overeenkomst?! Naam: Mathilde den Boer
Wat een oude haan deed om niet vervangen te worden door een jongere...
Online filmpjes maken. (
Wat leer je? Je leert dat heel veel actuele onderwerpen ook iets met wetenschap en techniek te maken hebben. Je denkt na over wat wetenschap en techniek.
 Logo ontwerp : 5u  Foto shoot : 1 dag  Video shoot : 2 dagen (clip 30sec)  Website : 2 weken  Overleggen : 6u.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Welkom in de wereld van het asielzoekerskind!. In mijn land Syrië is het niet veilig. Er is al heel lang oorlog. Heel veel mensen en kinderen worden gedood.
Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Gemaakt door Roos de Boer ylia lijkt een gewoon meisje. Maar eigenlijk niet want ze woont bij een heel heksenvolk. Maar ylia is nog geen heks. Maar dat.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Doelgroepen: STER & LINDA
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Alcohol Door: Kirsten de Wit 2VC.
Internetmarketing en oefentoets
Proefpresentatie CV206b Britt Koning Marielle Amahorseja Katja Pravnik
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Transcript van de presentatie:

TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer

Inhoud: -Onze doelgroep -De website -Viral -De boomerangkaart -Conclusie

Doelgroep -Jongeren tussen 20 en 30 jaar oud. -Lusten wijn, maar vinden het nog niet interessant.

Hoe hebben wij onze doelgroep bereikt? Wij hebben inzicht in hun behoeftes, gedachtes en meningen over wijn gekregen door: *Een online enquete *Vragenlijst via Hyves *Research artikelen over wijn en jongeren op internet

Wat wil onze doelgroep? Wijn(proeven) moet feestiger zijn. Het moet een minder statig, saai imago hebben. Gezellig met leeftijdsgenoten wijnen ontdekken/proeven.

De site

Meningen over de website Joh, 29 jaar: “Overzichtelijk, duidelijk” Heleen, 27 jaar: “Verjongd vooral!” Eline, 22 jaar: ‘Zullen wij’n avondje proeven?' Je gaat bedenken: Ik wijnproeven? Je voelt je aangetrokken. Nel, 28 jaar: “Filmpje vind ik grappig. Leuk om te kijken.”

Scenario

Onderhoud – CMS systeem De website kan onderhouden worden met behulp van een CMS systeem. De opdrachtgever tevens onderhouder van de website kan hiermee gemakkelijk de website per pagina bijhouden.

CMS NWG

Viral Viral te vinden op; Youtube Hyves Wijngilde website Viral wordt doorgestuurd door doelgroep en zo wordt er onder de doelgroep naamsbekendheid en interesse opgewekt.

Verhaal viral -Vanuit het gezichtspunt van de kijker, de kijker speelt de hoofdrol -Wordt wakker op een bankje, gaat druiven stampen -Zakt er door heen en belandt in een wijnkelder -Op het eerste gezicht lijkt het daar saai -Maar dan verandert het in een gezellig feestje! -Wijn drinken is dus helemaal niet saai. - Hij is weer terug op zijn bankje, maar wil nog een keer! Lid worden? Kom dan naar

Meningen over viral Jules 22 jaar; “Brengt feestelijke stemming naar boven” “grappig” Kim 25 jaar; “Na het zien van dit filmpje associeer ik wijn met feest!”

Meningen over viral Koen 27 jaar; “Nu wil ik wijn wel eens proberen!” Kelly 29 jaar; “Hier zit humor in!” “Dit heeft zeker potentie”

Boomerangkaart Uit onderzoek van TNS Nipo, een van ’s werelds grootste leveranciers van marktresearch, is gebleken dan de specifieke doelgroep van 20 t/m 30 beter te bereiken is via Boomerang reclame kaarten dan via andere media wegen zo als tv, radio of krant. De Boomerang kaart is hip, jong, verfrissend en verrassend.

Ontwerp boomerangkaart

Uiteindelijk ontwerp

Conclusie Aan de hand van een uitgebreid doelgroeponderzoek zijn er drie vormen van media ontworpen die afgestemd zijn op de doelgroep. Deze drie zorgvuldig gekozen media zorgen voor een groot bereik en dus voor jongeren die lid willen worden!

Bedankt voor jullie aandacht! Nog vragen?