De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009."— Transcript van de presentatie:

1 Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009

2 Debriefing Onderzoek Doelgroep Concept Uitingen Conclusie Vragen INHOUD PRESENTATIE

3 Debriefing (in ‘t kort) -Doelstellingen  Meer traffic genereren (3000 potentials)  Positief beïnvloeden imago INHolland -Doelgroep  Eindexamenkanditaten HAVO/VWO 15-19  MBO 15-20  Secundair: ouders / vrienden DEBRIEFING

4 Onderzoek  Rapportage Open Dag INHolland 8 nov. 2008  Backbone Research & Marketing Support Excecutive Summary: + Gezellige/positieve sfeer + Opleidingspresentatie bron van goede info aan student + Internet meest gebruikte medium op afstand ONDERZOEK

5 Doelgroep (volgens ons) -Vriendschap -Humor -Eigenwijs -Straattaal -Fris -Dynamisch DOELGROEP

6 Concept -INHolland brengt je op ideeën CONCEPT

7 Concept CONCEPT -Personal touch tussen student en school -Humor -Respect (vragenderwijs) -Behulpzaam & Betrokkenheid -Studeren is de leukste tijd van je leven -Herkenning & erkenning door doelgroep -Crossmediale aanpak -Goede vriend brengt je op ideeën

8 Uitingen -Poster “…iets voor jou?” -Banner “Weet jij het al?” -Extra invulling  Mini-site opendaginholland.nl icm.  Virtuele helpdesk “Kim” UITINGEN

9 Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

10 Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

11 Uitingen -Poster “…iets voor jou?” UITINGEN

12 Uitingen -Banner “Weet jij het al?” UITINGEN

13 Uitingen -Banner UITINGEN

14 Uitingen -Banner UITINGEN

15 Uitingen -Banner UITINGEN

16 Uitingen -Banner UITINGEN

17 Uitingen -Banner UITINGEN

18 Uitingen -Banner UITINGEN

19 Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN

20 Uitingen -Extra invulling (mini-site + virtuele helpdesk) UITINGEN

21 Crossmediale aanpak -Poster → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Banner → Mini-site → (Kim) → Open Dag -Free publicity mbv. Persbericht (regionaal/nationaal) ANP CROSSMEDIALE AANPAK

22 Conclusie -USP’s:  1 Concept gebaseerd op onderzoek (Rapportage Open Dag INHolland 8 nov. 2008)  2 Crossmediale aanpak (specifieke media voor desbetreffende doelgroep)  3 Vragenderwijs (INHolland als goede vriend, betrokkenheid, respect)  4 Eigen invulling (virtuele helpdesk)  5 CHH & E² CONCLUSIE

23 Bedankt ! Vragen ? EINDE PRESENTATIE Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen “…iets voor jullie?”


Download ppt "Pitch: Open Dag INHolland Mounir Essiad | Djanomi Traxel | Ferdinand van Wijnen © 2009."

Verwante presentaties


Ads door Google